Ga naar inhoud

Hilfigetje : 8 oktober 2013


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag meiden,

Ben 8 oktober eigenaar van nieuwe BOOBS maar vind het niet leuk dat ik er een buikje bij gekregen heb. Ik hoop dat het vocht is want ik vind dat opgeblazen buikje echt niet leuk meer. Hoe verder is evolueer met de borsten hoe dikker dat buikje precies word. Blijft dat vocht nog lang? En gaat het effectief wel weg? Dan weet ik dat ik me geen zorgen moet maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze bedoelt de borstband denk ik, ik weet het ook niet maar denk evenlang als je sportbh wat dit hangt samen met mijn bh maar ik moet mijn klinielbh wel maar 4weken aandoen en de meesten hier 6weken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit heb ik ook gehad, ik dacht ohh jee! eindelijk mooie borsten en volgend jaar iets aan mijn buikje laten doen! :(

maar gelukkig gaat dat geleidelijk aan weer weg. heeft bij mij iets meer dan een maand geduurd. en dan komt er ook nog eens bij dat je nu niet veel doet, als je dadelijk weer meer gaan bewegen en het dagelijkse leventje weer op pakt is het zo weg!

dus geen zorgen ;)

groetjes nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Lekker" veel brandnetel thee drinken en opletten dat je vaak genoeg naar t toilet gaat.

Doordat je rust houdt en door de narcose en pijnstillertroep werken je darmen vaak ook minder goed als dat je gewend bent.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan inderdaad wel even duren. Probeer inderdaad veel thee te drinken(groene en brandbetel) dat zorgt ervoor dat het vocht sneller wordt afgedreven in je lichaam. Probeer koffie even te laten staan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dit....

Postoperatief oedeem (vochtophoping na operatie)

Postoperatief betekent letterlijk, na de operatie. Oedeem is een vochtophoping

in de huid. Post operatief oedeem is een vochtophoping in de huid na een operatie.

Postoperatief oedeem komt zeer regelmatig voor. Doordat er in de huid gesneden

wordt beschadigen er altijd lymfevaten. Lymfvaten zitten zeer oppervlakkig in de huid

en voeren normaal gesproken vocht af met daarin afvalstoffen en cellen voor de afweer.

Een bekend voorbeeld van post operatief oedeem is de zwelling van de oogleden na

een ooglidcorrectie.

Meestal hersteld dit vanzelf weer of vind het vocht een andere weg om afgevoerd te

worden. Post operatief oedeem is nooit 3 maanden of langer aanwezig. Soms duurt

het wat lang voordat het oedeem vanzelf verdwijnt. Het kan dan verstandig zijn enkele

behandelingen te ondergaan om de afvoer te stimuleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm moeilijk om te zeggen of het normaal is denk ik...iedereen geneest op een andere manier. Ik kan alleen voor mezelf spreken: ik heb meer gevoel dan voor de operatie in mijn borsten en vooral in mijn tepels. Mijn tepels waren nagenoeg gevoelloos en nu WAREMPEL ik voel wat als ik eraan zit!

Ik denk dat je je voor nu nog geen zorgen hoeft te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hilfigertje!

Ik heb precies hetzelfde als wat jij hebt,

Totaal geen gevoel vanaf de onderkant van mijn tepel tot mn borstplooi..

En ik ben al 5 weken...

Maar goed nieuws : heb gelezen dat dit helemaal goed kan komen!

De zenuwen moeten genezen en soms kan dit wel een paar maanden duren, als we bij een jaar nog steeds niets voelen dan denk ik niet dat het nog goed komt maar we hebben nog veel maanden te gaan!

Dus laten we het hopen en er de goede moed in hebben ! :D

X

Nicole was me al voor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor ik heb dat ook! Ben nu 8,5 week PO en begin langzaam weer wat te voelen onder m'n tepel. M'n tepels zijn in als een achtbaan gegaan van gevoelloos naar als ik er alleen naar keek ze al pijn deden.

Het wordt nu weer een beetje normaal, hoewel ze nog steeds wel eens spontaan keihard zijn ( leuk als je je sportbh aan hebt en een wit shirt haha)

Bij de meesten komt t met de maanden weer helemaal goed!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.