Ga naar inhoud

Hilfigetje : 8 oktober 2013


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag Hilfigetje,

Volkomen normaal.

Ben zelf 1 jaar en 3 maand geleden geopereerd.

Had er pas weer (voor de volle 100%) gevoel in na driekwart jaar.

Groetjes,

Cynthia92

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes,

Heb nog eens een vraagje. Is het normaal dat je na 3 weken PO steken hebt in uw borsten? Heb een continu, nog draaglijke steek in mijn linkerborst… Moet ik me zorgen maken of hoor dit ook bij de genezing? Voor de rest is de zwelling al verlicht en gaat alles goed… Moet wel toegeven dat ik de laatste week niet veel meer gerust heb met 2 klein kindjes en het huishouden in huis :s. Hopelijk komen er reacties….

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het maar heb dat herstel wat onderschat, dacht toch dat het vlugger voorbij ging gaan… En zit nu eenmaal in de situatie met de kids… We zien wel. Maar je stelt me al gerust dat die verkramping en steken in de borst normaal zijn… oef! Heb nu wel een ontstekingsremmer ingenomen voor in geval van…

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor, die steken zijn normaal. Dat is een teken van genezing. De zenuwen herstellen zich en dat uit zich in steken. Dus geen zorgen maken :-) Het komt goed !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben morgen 4 weken po en gisteren had ik ook toevallig links ook echt pijnlijke gemene steken. Het hoort er allemaal bij. Ik heb meiden van bijna een jaar po gehoord dat zelfs hu n nog af en toe een steek hier en daar voelen in hun boobs. Het kan dus wel even duren. Het zal ook vast minder zijn als je weer een tijdje verder bent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Pff een geruststelling! Ik lig nu wakker in mn bed met ineens stekende pijn aan de zijkant van mn rechterborst. En daar had ik dus juist de Hele tijd minder last van, dus begon me gelijk zorgen te maken. Goed te voelen of het geen kloppende pijn (ontsteking) is enzo.

Maar phieuwww! Thanks meiden! Ga dan nu weer proberen te slapen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.