Ga naar inhoud

Oscar: 22 november 2013: Dr. de Meyere: Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik ben Oscar, nieuw op dit forum.

Morgen moet ik op consulatie bij Dr De Meyere ben zo benieuwd? :43:

Ik heb al zoveel goeie dingen van hem gelezen hier dat ik maar direct bij hem een afspraak gemaakt heb.

Ik heb nu een kleine b en zou graag naar een d of e gaan ik weet het nog niet goed wil ze ook niet te groot hebben, maar heb hier al gelezen dat ze toch altijd kleiner uitvallen.

iemand nog tips voor ik naar hem ga? Hebben jullie foto's meegenomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Oscar,

Welkom op het forum!!!

Bij dr de Meyere ben je aan het goede adres. Het is een hele rustige man waar iedereen zich gelijk op zijn gemak voelt.

Geef duidelijk aan wat jou wensen zijn en je kunt natuurlijk evt foto's meenemen. Ik had ze ook mee, maar heb ze niet laten zien aan hem. Hij wist al snel wat ik wilde en heeft me toen alles heel duidelijk uitgelegd hoe het bij mij zou worden ongeveer. Heb aan het einde van het consult ook direct een datum gepland voor de operatie.

Ik heb geen moment spijt gehad dat ik voor hem heb gekozen. Ik ben 15 dagen geleden geopereerd en alles gaat goed.

Heel veel succes morgen en laat weten hoe het is gegaan.

Heb je nog vragen dan horen we het graag. Er zijn altijd wel meiden die kunnen antwoorden. Je kunt evt ook zoeken via de zoekbalk rechts boven in. Je kunt ook verslagen lezen van meiden dan krijg je ook een beetje een idee.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Wat toevallig, ik heb morgen ook eerste consult bij hem! :1bouncingboobs:

Om hoe laat moet jij?

Kijk er al zo lang naar uit, ben echt benieuwd hoe het zal verlopen!

Ik heb ook enkele foto's geprint, die neem ik morgen mee

Heel erg veel succes voor morgen :):54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt alvast voor jullie reactie is wel fijn om erover te kunnen praten met mensen die ervaring hebben :48:

ik moet morgen om 17u gaan en heb ook een datum voor de operatie afgesproken 22 november kwestie van mijn werk al wat te plannen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben eens benieuwd voor morgen, had eerst een afspraak gemaakt bij Vandevoort in uz Leuven maar omdat ik over hem hier niks kon terug vinden heb ik toch maar voor De Meyere gekozen.

Ben wel een beetje bang voor dit alles want je leest toch ook wel soms nare dingen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Ik ben 7,5 week geleden ong door hem geopereerd. Buiten het feit dat ik niet tevreden ben over de resultaat (heeft te maken met mijn eigen borstspieren) is hij een hele goede pc: relaxed, sympathiek.

Veel succes morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eens gaan kijken naar jou foto's maar vind jou borsten toch wel mooi! Wat vind jij niet goed?

Ik vind ze aan de kleine kant. Zat namelijk te focussen op een aantal cc en bij het wakker worden was ik best teleurgesteld toen ik van me vriend hoorde hoeveel ik daadwerkelijk kreeg... Ow en dat ze te rond zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames

Ik ben net terug van mijn consultatie bij Dr De Meyere was heel tof.

Wat een rustige man en hij heeft alles goed uitgelegd,

zal rond de 400cc worden maar word nog bekeken de dag zelf.

Mijn operatie datum is 22 november kan dus beginnen aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oscar, on 16 Oct 2013 - 20:14, said:

Hoi Dames

Ik ben net terug van mijn consultatie bij Dr De Meyere was heel tof.

Wat een rustige man en hij heeft alles goed uitgelegd,

zal rond de 400cc worden maar word nog bekeken de dag zelf.

Mijn operatie datum is 22 november kan dus beginnen aftellen.

Gefeliciteerd met je datum meid!!! Het aftellen kan beginnen :D

Ik heb je titel aangepast en je verhuist naar operatie verslagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.