Ga naar inhoud

Oscar: 22 november 2013: Dr. de Meyere: Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi allemaal

Hier een verslagje van mijn dag gisteren.

Gisteren om 10.30 vertrokken richting Gent met mijn zusje, hebben vlot kunnen rijden.

We zijn daar aangekomen om 12.15u en mijn afspraak was om 12.30u.

In de wachtzaal zat de man van adevries nog te wachten want zij was voor mij aan de beurt, echt wel fijn om iemand te ontmoeten van op het forum alleen jammer dat ik adevries zelf niet heb gezien.

Om 12.30 was het mijn beurt,mocht mij omkleden met sokjes en badjas, dan even kort gesprekje met anesthesist en dan kwam De Meyere die heeft mij nog wat uitleg gegeven over de operatie zelf en dan is hij begonnen met foto's maken en aftekenen. Na dit waren mijn zenuwen volledig weg hij is echt zeer rustig en kan je echt op je gemak stellen.

Dan ben ik samen met hem naar de operatiezaal gegaan en daar namen de anesthesist en de verpleegsters het van hem over, was al zeer snel in dromenland.

Als ik wakker werd was ik nog wel even wat woezie maar hoorde alles enkel reageren ging iets minder.

Dit ging wel heel snel weg ik denk dat we na een 20 min al vrolijk zaten te babbelen ik en mijn zus die er ondertussen was bijgekomen. Na wat te drinken en een uitleg van De Meyere mochten we vertrekken, ik heb in de auto wel al 2 paracetomols ingenomen want voelde lichte steken opkomen en was nog 2 uur rijden naar huis.

Heb helemaal geen last meer gehad die avond van pijn alleen mijn rug was stijf; Slapen ging wel een pak minder goed had niet echt pijn alleen kon ik geen goede houding gevonden krijgen. Om half 5 ben ik dan maar opgestaan en ben maar wat op de zetel gaan liggen, Tegen 6u kreeg ik toch wel meer pijn en mocht dan om 7u 2 pracet. innemen en 1 celebrex daarna ben ik gaan douchen en dat deed ook wel pijn, maar nu gaat het weer goed stilletjes op de zetelxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geleliciteerd meis!!! Super dat t bij jou ook goed is gegaan! Wel echt jammer dat we elkaar niet gezien hebben. 400 cc zijn ook grote zeg! Hoe laat durf je het aan om te douchen? Ben wel heel benieuwd wat je ervan vindt! Wat is die DeMeyere top hè?! Als je last hebt van zenuwen is dat zo weg dankzij heb. Snap helemaal waarom iedereen op t forum hier zo wegloopt met hem.

Nou, de eerste nacht (en ik hoop de ergste) hebben we erop zitten Rustig aan vandaag :-)

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!

Zo te horen valt het wel mee met de pijn?!

Goede herstel toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben wel blij met de pijn die ik heb het had nog veel erger gekund,

vind het ook jammer dat ik je niet gezien heb adevries, hopelijk herstel jij ook goed want 600 is toch al wel iets he ben benieuwd naar jou foto's dikke kus xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 2de nacht zit er gelukkig op, was weer een echte nachtmerrie!

Nu geen spierpijn meer maar echt kei harde steken onderaan mijn rechter borst, om gek te worden zelfs een pijnstiller helpt hier niet tegen. Zijn er nog die daar last van hadden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè, bah! Wat rot zeg, weer zo'n nacht! Kwam het door die steken dat je zo slecht hebt geslapen? Heb je ook last van die steken als je niks doet en gewoon stil ligt? En die Celebrex helpt niet? Sterkte meid, tis onze tweede dag, dus onze lijven zijn nog lang niet genezen ben ik bang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,ja inderdaad het kwam door die steken onderaan mijn borst, celebrex helpt bij mij niks, paracetamol wel een beetje maar die steken zijn zo erg dat je ze door alles door voelt en het rare is dat die komen en weggaan en als ze dan weg zijn voel ik me super goed heb zelfs vandaag al wat opgeruimd enzo.

Heb me nu net gedoucht en ging wel goed alleen als ik er uit kwam moest ik zo snel mogelijk mijn bh weer aandoen want begon toen nog harder te steken in allebei de borsten.Eens mijn bh aan ging het weer goed.

Ja zal allemaal nog tijd nodig hebben zeker.

Hopelijk gaat het bij jou wat beter xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen steken in m'n borst als ik bijvoorbeeld rechtop wil gaan zitten. Das ook het ergst: na gelegen te hebben weer overeind komen. Dan zakken ze en dat doet echt zeer!

Gek joh, dat die celebrex niets doet! Word je er niet misselijk van? Wel fijn dat je weer aardig uit de voeten kan, echt snel na 2 dagen! Heb jij ook zo'n last van vocht vasthouden trouwens? Sterkte meis, hoop dat die steken minder worden! Probeer anders even te slapen vanmiddag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hier ben ik weer, ik voel helemaal niks bij het innemen van die celebrex zelfs geen misselijkheid.

Nu heb ik om 11u nog 2 paracetamols ingenomen en sindsdien voel ik me weer super goed heb geen steken meer voorlopig. Bij mij komen die steken opzetten als ik lig dus als ik zoveel mogelijk rechtop blijf zitten gaat he goed, alleen slapen is heel moeilijk rechtop :103: ook heb ik heel veel vocht in mijn lichaam voora lin mijn buik, is echt raar he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid met je nieuwe boobies!!!

ja had ik ook, mijn ribben voelden heel pijnlijk aan als ik eraan kwam maar dat kwam denkik door de verdoving.

Ik werd enorm misselijk van die zware pijnstillers ( ben de naam vergeten ) die zuigtabletten. Dus die nam ik gewoon niet meer want de eerst enacht heb ik hele tijd moeten overgeven.

Maar goed, de volgende dag was het over :)

Je zal je wel snel beter voelen hoor veel succes meid!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.