Ga naar inhoud

Oscar: 22 november 2013: Dr. de Meyere: Artemedis


Aanbevolen berichten

Hi Oscar

Van harte meis met je boobs!!

Goede pijnbestrijding en een goede BH zijn het halve werk!!

Die steken had ik ook bij neerliggen. Ik ervaarde het als een soort van zenuwpijn....ik ben nu 10 dagen po en slik sinds 3 dagen diclofenac, dat helt erg goed!

Mss dat het voor jou nu ook beter werkt dan celebrex?

Heel,veel succes met je herstel, en echt over een week zit je er heel anders bij....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Het is bij mij alleen als het hele gewicht er op hangt, dat ik last heb van die sneetjes. Voelt gek nog hè, die borsten! Zal wel n tijdje duren voordat we daaraan gewend zijn :-$

Heb vandaag alleen ff een foto gemaakt met m'n bh aan. Want zodra die bh uit is, wil ik m zsm weer aan :-)

Ga zo gelijk ff kijken naar jouw foto's!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mijn 2nieuwe bh's aangekregen! Een carefix Anna en een bh van lipoelastic pl. new brest bandage. Heb ze beide in een large en passen perfect ik heb nu de brest bandage aan omdat die nog wel meer steun bied dan de carefix Anna, maar als ik wat langer po ben en geen zenuw pijn nimmer heb lijkt de carefix Anna een prachtige bh. Bedankt voor de tip meiden x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, heb ik ook, dat ze voor mij wel iets kleiner hadden gemogen. Maar dit moest er in om ze op te vullen, dus kon niet anders! Maar lees dat heel veel mensen ze in het begin erg groot vinden, dus het zal een kwestie van wennen zijn. Hoe ging heg vannacht met de pijn? En kun je overdag alweer wat dingetjes doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adevries

Hier gaat het redelijk, vandaag ging weer iets moeilijker dan gisteren nog steeds veel pijn bij slapen en opstaan.

Eens ik op ben gaat het wel weer zolang ik me maar niet moet bukken om bv de kinderen hun schoenen aan te doen of iets op te rapen op de grond want dat is echt hel.Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee is geen belediging hoor maar er zit wel degelijk 400cc in ik vind wel dat ze er in het echt nog groter uit zien dan op foto. Voor mij hadden ze zelfs iets kleiner gemogen.

Echt niet te zien op de foto hoor!! Maar ik herken je gevoel....ik wilde ook niet zo groot...

Moest ook echt ff slikken na de operatie. Links begint wel al te slinken,,heel benieuwd hoeveel het nog meer gaat slinken. Hoop wel zo dat ze mooi stevig blijven...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adevries

Hier gaat het redelijk, vandaag ging weer iets moeilijker dan gisteren nog steeds veel pijn bij slapen en opstaan.

Eens ik op ben gaat het wel weer zolang ik me maar niet moet bukken om bv de kinderen hun schoenen aan te doen of iets op te rapen op de grond want dat is echt hel.Hoe gaat het met jou?

Hoi meis! Hoe gaat ie? Gaat t weer met slapen en heb je nog veel last met bukken? Vind t echt een mooie maat hoor, die van jou!!

Met mij gaat t prima! Doe de meeste dingen gewoon weer, wel langzaam en m'n borsten vasthoudend, maar toch ;-)! Elke dag weer een beetje beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.