Ga naar inhoud

Jenna : 22 november : Dr. de Meyere : Artemedis ( Geannuleerd)


Aanbevolen berichten

1. Kapselcontractie komt door een allergische reactie en het is inderdaad niet te voorkomen, sommige lichamen reageren er niet goed op maar de meeste mensen wel. Siliconen worden vaak door het lichaam gewoon getollereerd. Ook heb je speciale protheses die minder risico geven op kapselcontractie, namelijk monobloc.

2. De vrouwen zijn inderdaad misschien ziek en hebben kwaaltjes, vaak word dit aan de protheses verweten maar bewezen word het nooit. Je kan ook artikelen opzoeken over het placebo-effect. Want dit kan namelijk ook de oorzaak zijn waarom de klacht weg gaat.

3. Natuurlijk hoef je niet elke keer je te laten scannen, protheses scheuren niet zo makkelijk en het handige van de cohesive is dat het op zijn plek blijft en daarom makkelijk te verwijderen is als het scheurt en dat niet overal deeltjes door het lichaam zwerven.

4. Risico's zitten aan elke operatie, je er druk over maken doet je in ieder geval ook geen goed.

5. Je bent nu ook niet tevreden met je borsten... dus ja, wil je hier de rest van je leven mee in je hoofd blijven zitten?

6. Kanker kan niet getriggerd worden door de plaatsing van protheses, bovendien áls het in de genen zou kunnen zitten was hier onderzoek naar gedaan en was je daar inmiddels van op de hoogte geweest.

Kijk hier eens naar :) :
http://www.youtube.com/watch?v=YJPMbqGs6EY

Ik hoop dat je hierdoor een beetje gerustgesteld word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi PinkBoobie

Bedankt voor je reactie! Ik schaamde me eerst dood dat ik dit topic heb geplaatst, maar ik vind het wel fijn om de meningen van anderen te lezen... ik wil me uiteraad ook niet enkel gaan focussen op alleen de negatieve dingen.

Ik heb ook naar de video gekeken (maar ik heb ook een andere video gezien, waarbij de cohesieve gel wel wat vloeibaarder was en wel in het lichaam was gekomen, die gel wordt namelijk iets liquider als hij in het lichaam zit, door onze lichaamstemperatuur)

Nou benieuwd naar de andere reacites :)

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je ook indenken dat mensen met complicaties eerder forums zoals deze opzoeken om hun verhaal te doen. Wanneer je geen enkele last hebt van de operatie en vrolijk verder leeft met je nieuwe boobs voel me minder snel de behoefte hier je verhaal te doen.

Ja, er blijft altijd een kans op complicaties, het is namelijk een redelijk heftige operatie. Daarentegen gaat het voor het allergrootste deel goed en die keren dat het niet in 1x goed gaat is daar goed iets aan te doen. Ook is het lekken van protheses niet meteen een ramp, mijn moeder had ook lekkende zoutoplossing protheses en die heeft ze gewoon laten vervangen (na een aantal maanden), niks aan de hand.

Richtlijnen van Mentor of een ander merk zijn niet perse iets waar je je aan hoeft te houden. Die om de 2 jaar MRI zeggen ze alleen maar zodat zij dan niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden. Verder kan je met jaarlijkse controle bij de huisarts/chirurg kanker voorkomen/op tijd opsporen.

Het is aan jezelf, je moet wel 100% achter je keuze staan. Denk er nog eens goed over na, maar geloof ajb niet alles wat er op het internet staat! Er zijn altijd doemdenkers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi PinkBoobie

Bedankt voor je reactie! Ik schaamde me eerst dood dat ik dit topic heb geplaatst, maar ik vind het wel fijn om de meningen van anderen te lezen... ik wil me uiteraad ook niet enkel gaan focussen op alleen de negatieve dingen.

Ik heb ook naar de video gekeken (maar ik heb ook een andere video gezien, waarbij de cohesieve gel wel wat vloeibaarder was en wel in het lichaam was gekomen, die gel wordt namelijk iets liquider als hij in het lichaam zit, door onze lichaamstemperatuur)

Nou benieuwd naar de andere reacites :)

liefs xx

Oke, nou in principe kan de lichaamstemperatuur daar geen invloed op hebben. (heb je de video nog?)

Dit is namelijk wat ik weet van siliconen:

Siliconen zijn synthetische stoffen met een groot aantal toepassingen. Kenmerkende eigenschappen van siliconen zijn:

  • Slechte warmtegeleiding
  • Beter bestand tegen hoge en lage temperaturen dan de meeste vergelijkbare stoffen
  • Goed bestand tegen inwerking van zuurstof en UV licht
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die moet ik even opzoeken PinkBoobie!

Ja Sylvanaa ik had soms ook wel het gevoel van 'het zijn hippie wijven' maar ja, ze zijn ook niet de enigen en er zijn wel wat artikels en filmpjes terug te vinden waarbij het wel misgaat en de prothese er echt afschuwelijk uitkomt

Daarin heb je ook gelijk Boho :)

Maar een prothese van zoutoplossing kan geen kwaad voor het lichaam als dat gaat lekken, want daar komt geen schadelijke stof uit. Als een siliconenprothese scheurt, dan komt je weefsel wel in contact met die siliconen

Hmmmm zoveel om over na te denken :( maar ik moet er idd 100% achter staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je deze:
http://www.youtube.com/watch?v=j3cTB9fAA24
http://www.youtube.com/watch?v=9oO0kAuKW58

http://www.youtube.com/watch?v=2HAMe40gyHw

Zijn oude implantaten.

http://www.youtube.com/watch?v=VRhCxX1TT1c

In dit filmpje hoor je hem aan het einde vertellen dat het om de oude prothese generatie gaat, je hoort ook bij de andere filmpjes hoe lang de vrouwen de protheses al hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stukje wat jij zei over het zweten van een implantaat daar zat ik ook heel erg mee, daarom heb ik navraag gedaan bij mijn pc. Hij zei dat die bij oude implantaten inderdaad het geval is, als je zo'n implantaat op de tafel zou leggen en er aan zou voelen dan bleef ie een beetje plakken als het ware. Hij beweerd dat dit met de nieuwe protheses niet het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi smeetje!

Ja dat blijf echt wel door mijn hoofd spoken!

Vind het zo eng... :(

ik heb vandaag mijn ingreep geannuleerd :102: ben er niet blij meer maar ik stond niet 100% meer achter mijn beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden allemaal

Misschien hebben sommigen van jullie mijn topic van gisteren gelezen ( Help :( tijwels slaan toe!)

Maar ik ben op het enge forum van de klachten over siliconen terecht gekomen (onlangs) en wat ik daar heb gelezen heeft me enorm veel schrik aan gedaan.

Ik ben bang dat dit me ook zou overkomen, en die angst overheerst momenteel...zo fel dat ik vandaag mijn ingreep van 22 november heb geannuleerd!

Ik ben er absoluut niet gelukkig mee :102: :102: :102: :102: :102: :102: :102:

Want ik wil heel graag nieuwe mooie ronde boobies...maar ik stond niet meer 100% achter mijn beslissing :(

Ik denk dat ik was tijd nodig heb om al die enge dingen te laten bezinken en te relativeren!

Feit is wel dat ik een borstvegroting wil, en dat ik de stap zeker opnieuw zal zetten...alleen heb ik wat meer tijd nodig

Ondertussen blijf ik al jullie verhalen zeker volgen :) en blijf ik dromen van mooie boobies (zeker als ik al die mooie resultaten hier zie)

Veel liefs allemaal xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jenna

ik begrijp je zorgen en goed dat je je inlicht er over nadenkt en dingen opzoekt

maar mijn mening is doe waar jij gelukkig van wordt je leeft maar 1 keer

het risico op kanker is echt niet verhoogd anders had het allang niet meer gemogen

prothese plaatsen ze al jaaaaren en worden steeds weer verbeterd en vernieuwd

ik denk dat je je moet afvragen of je ongelukkiger wordt als je het niet doet

je had immers al een afspraak staan en was zover om ervoor te gaan

spook verhalen hoor je overal

en qua auto immuunziekten weten ze nog steeds niet waardoor dat komt dat het lichaam reageert op eigen weefsel

maar is ook niet verhoogd bij mensen met protheseplaatsing

borstvergroting is de meest gedane cosmetische ingreep nl 8000 per jaar

ik ben er zelf niet zo bang voor ben 17 dagen geleden geopereerd en zou het zo weer doen

wisselen met de nieuwe prothese is ook minder geworden

bij geen problemen hoeft het zelfs niet

ze geven nl voortaan levenslange garantie dat geeft aan dat prothese ip niet zomaar scheurt

ik zou zeggen doen en geen topic is te raar dat zie je maar weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lins

Bedankt voor je lieve reactie :)!

Ik voel me er momenteel ongelukkig door, maar ik heb gewoon meer tijd nodig!

Ik weet dat ik vroeg of laat toch een borstvergroting laat doen :)

En ja je hebt natuurlijk helemaal gelijk met wat je zegt, maar die verhalen hebben me echt wel wat afgeschrikt...

Is jouw operatie goed verlopen? Heb je geen pijn of last meer? In ieder geval proficiat met je nieuwe boobies!!!

Bedankt :) ik vind ze niet superlelijk, maar ik vind ze zo 'hangen' en ik wil die bolle ronding bovenaan, zoals bij fake borsten, vind ik zo mooi (niet te fake natuurlijk ook niet, maar liever meer fake dan meer natuurlijk)

Achja we zien wel :)

veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is iets waar je 100% moet achter staan! En dat was ook zo, ik was helemaal overtuigd, ook van Dr De Meyere (want zoeken naar een chirurg waar je je goed bij voelt is ook niet makkelijk)

Maar nu sta ik er momenteel niet meer 100% achter... maar ik weet wel dat ik vroeg of laat toch weer de stap zal zetten :) en zal sowieso bij Dr De Meyere zijn :) !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je dit onderwerp hebt aangemaakt. Op dit forum wordt wat dat betreft best eenzijdige informatie gegeven, je ziet hier vooral het positieve van de operatie. Goed dat je je zo hebt ingelezen, volgens mij doet lang niet iedereen dat. Ik heb het ook gedaan vooraf. Mijn eigen leidinggevende had ook 8 jaar haar protheses en is toen erg ziek geworden. Zit inmiddels thuis met MS. Kan niks meer. Dat zet je wel aan het denken. Ik heb nu mijn protheses ongeveer 9 maanden, maar sta er nog steeds niet volledig achter. Sinds voelt het als een tijdbom. Alle vage klachten die ik heb, wijt ik aan die dingen. Laatst een tijdje last gehad van erge huidpijn.. Eerst een klein plekje, later 1 derde van mijn lijf en zo pijnlijk dat ik niet meer kon slapen! Op het klachtenforum werd dit ook genoemd, dan gaan er wel alarmbellen rinkelen kan ik je vertellen. Gelukkig is het vanzelf weggegaan, maar echt vertrouwen doe ik het nog steeds niet. Ik vind het knap dat je je operatie geannuleerd hebt. Doe alleen waar jij je prettig bij voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je doen waar jij je goed bij voelt meid!

Natuurlijk neem een operatie risico met zich mee, maar dat je ziek word van siliconen is tot nu toe nog nooit bewezen. Over MS...dit is echt verschrikkelijk en dit komt bij ons in de familie ook voor, maar dit komt niet van de siliconen. Als je op internet leest kun je heel veel horror verhalen vinden en niet alleen over dit onderwerp hoor. Je kunt je zelf helemaal gek maken. Tegenwoordig kun je eigenlijk ook niet meer naar buiten door alle kankerverwekkende dingen in de lucht. Als je de bijsluiter van paracetamol leest ga je ook bijna dood bij wijze van spreken.

Meid als je je er echt niet goed bij voelt dan moet je het niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb me helemaal ingelezen. Werk in de gezondheidszorg. Het is inderdaad niet bewezen dat siliconen kanker veroorzaken. Verder heb ik vee lamerikaanse sites gelezen. De nieuwe siliconen van tegenwoordig, Mentor onder andere zijn daar zelf als een van de weinigen goedgekeurd voor america en sinds paar jaar weer toegestaan. Dat gebeurd echt niet zomaar!

Voor je het weet heb je als bedrijf een schade claim aan je broek.

Ik heb dus wel degelijk gelet op het merk waar de pc mee werkt.

Op youtube ook veel video's gezien (breast augmentation) daar wordt ook veel uitleg gegeven.

Maar voor alles geldt, je moet er wel 100% achterstaan, anders zou ik het ook nooit doen.

Nu ben ik al 47 en heb echt voor 100% voor me zelf gekozen (uiteindelijk staat mijn man wel achter me), ik leef maar 1 keer en dit is mijn droom al bijna 35 jaar......

Goed dat je er nog de tijd voor neemt hoor. Je moet er echt helemaal achter staan.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je dat je het hebt uitgesteld Jenna! Ik had het ook al een keer een consult afgebeld zo'n 7 jaar geleden. Wist t ook allemaal niet meer.. Hetb er toen ook niet meer over nagedacht, hoewel ik wel altijd onder de indruk was van grote borsten bij andere vrouwen. Vond dat altijd zo mooi!

Toen ik van een C naar een A ging door gewichtsverlies, was ik t ineens zat. Afspraak gemaakt, en 2 maanden later had ik ineens grote borsten! Een paar dagen voor m'n operatie heb ik ook gehuild van de zenuwen, hoopte op vanalles waardoor ik niet onder het mes zou moeten. Uiteindelijk is alles me gelukkig megevallen, en nu ruim 10 welen PO ben ik zo blij als een klein kind in een snoepwinkel..

Conclusie; doe t pas als je er echt klaar voor bent, als je het echt echt echt nu had gewild had je niet gecanceld. Misschien denk je er anders over over een maand, een jaar of wel langer. Het hoeft niet nu, kan altijd nog !! :)

Veel liefs van leeuwtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was heel erg opgelucht dat mijn pc zei dat het niet zo was. Dit heeft mij over de streep gehaald. Hierdoor ben ik wel gestopt met roken, dat had ik anders waarschijnlijk niet meer geprobeerd. Lijkt me een moeilijke keuze die je hebt moeten maken! Wel goed dat je er nu achterkomt en niet als ze er al in zitten! Ik hoop voor je dat je ooit het vertrouwen krijgt waardoor je het toch laat doen, want je wilt het wel graag. (Dat maak ik tenminste op uit je verhaal) blijf hier gewoon lekker rondneuzen en misschien komt hier dan toch ooit jouw operatieverslagje te staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo slecht is het want anders wordt het niet meer gedaan?

En ik denk zo je gaat toch wel ergens aan dood en ik kan heel me leven ongelukkig zijn en er psychisch helemaal door heen zitten maar dan heb ik ook geen fijn leven !

En ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als dat ik nu ben... En zo kun je alles gaan google en uiteindelijk mag je niks meer.. Zelfs niet eten en drinken want daar kun je tegenwoordig ook aan dood gaan.

Meid doe wat jou gelukkig maakt maar heb ook vertrouwen in dat in deze tijd de dingen anders zijn en veel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt maar zoals de anderen ook al zeggen tegenwoordig kan je ook niks meer eten en drinken want er is eigenlijk niks meer goed voor je. Je kan verschillende dingen krijgen door eten en drinken maar eet en drink je dan al die dingen ook niet meer? Zo'n operatie is natuurlijk een grote stap waar je helemaal achter moet staan. En tja de risico's... Dat is ook iets waar ik wel tegen op zie, vooral het kapselvorming! Je weet in het leven nooit hoe het loopt. Maar meid laat je niet gek maken door verhalen van anderen sommige mensen dikken hun verhaal graag wat aan.

Neem rustig de tijd en kijk niet te veel op die andere site daar ga je je echt niet beter van voelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve meiden allemaal!

Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me wel goed om die allemaal te lezen hoor, want heb sinds gisteren wel een dipje daardoor :103: .

En jullie hebben ook allemaal gelijk, maar ik moet er inderdaad opnieuw 100% achter staan! Je leest gewoon zoveel verschillende dingen, dat je er gek van wordt!

Het was zeker ook niet makkelijk om de stap te zetten om de operatie te annuleren (heb er echt bijna 3 weken over getwijfeld!)... ik ga gewoon denk ik een grote berg chocolade kopen op de 22ste november haha, om mezelf een beetje te troosten want dat is dan de dag dat ik normaal mijn boobies had gekregen :)

Ik denk dat ik het vooral moeilijk ga hebben tijdens het lingerie shoppen (want dat mijd ik de laatste jaren echt, maarja ik moet toch wel af en toe een nieuwe bh hebben :D ), tijdens het vrijen (mijn vriend vindt mijn borsten gelukkig wel mooi en voor hem hoeft het niet, maar ik voel me zo onzeker als ik daar naakt ligt en de boel daar maar 'hangt') en de zomer en dan vooral op vakantie. Dan moet ik in bikini en dan ga ik sowieso me weer onzeker voelen over mijn borsten...kans is groot dat ik er dan gewoon weer voor ga, en dan zal ik zeker en vast weer 100% achter mijn beslissing staan!

Ik blijf het forum sowieso volgen, ben zo benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen en ik vind het ook gewoon fijn om hier te 'zijn' :)

Geniet van jullie mooie (toekomstige) borsten meiden, showen maar die boobies :1bouncingboobs: ! ! !

Heel veel liefs en een fijn weekend gewenst :54: xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid! waarom lees ik dat nu pas :mellow:

je moet idd doen waar jij je goed en gelukkig bij voelt en zoals andere meiden zeggen, bij alles is er risico en ik heb zelf ook enorm getwijfeld hoe meer de operatie dichterbij kwam! De dag voordien belde de assistente nog op om te vragen of de operatie nog kon doorgaan? Het was mijn voicemail en moest terug bellen...Nu , je mag weten, ik heb toch een uurtje gebeld om terug te bellen en alles nog eens te overdenken :blush:

Zo een beslissing is ook niet niets! Het is niet levensnoodzakelijk, maar het kan wel bijdragen tot je psychische gezondheid... zet ik er mij over, of wil ik dit echt met de risico's die eraan vasthangen... Het is knap en sterk van je dat je hebt durven annuleren en je kan de stap nog altijd zetten als je er echt klaar voor bent!

Dikke knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.