Ga naar inhoud

Esmiralda : 30 september 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie

@Moontje1977 Ja het is super spannend! Waar ga jij op consult? Ook bij Dr de Meyere?

@BB Helemaal top thanks!

@MJLK Ja echt super leuk. Moet veel werken de komende tijd dus die afleiding komt goed uit! Nog 14 dagen te gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga op consult bij Dr Nio in de parkkliniek ..... Ben erg benieuwd. Vooral door alle verhalen over hem hier op het forum. Heb er een goed gevoel bij. Ook heb ik 5 juli nog een consult in het ziekenhuis. Ik wilde graag twee met elkaar vergelijken. En als ik mijn keuze gemaakt heb, wil ik graag de laatste week van augustus mijn bv plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

JAAAAA!!! Morgen is het dan eindelijk zover :)

Mijn afspraak is om 16:30

We gaan hier bijtijds weg we moeten er toch een stukje voor rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we zijn dan eindelijk thuis! Was een lange dag zo, maar wel een hele leuke!

Wat een super leuke en relaxte man is dr de Meyere!

Ik was gek genoeg totaal niet zenuwachtig en toen ik binnen was was het al helemaal relaxt. Niks aan de hand!

Ik heb mede ook natuurlijk door alle berichten hier alle vertrouwen in deze man.

Het word dus een bv zonder lift. Ik had genoeg huid om op te vullen en er zal dan ook heel wat cc in gaan.

Hij had om te laten zien 470 cc liggen en niet groter, maar hij zei dat er wel minimaal 500 in zou gaan. Hij zou dat tijdens de operatie verder bekijken of het 500 cc of meer zal worden. Ik ben helemaal blij en moest me inhouden om niet te dansen daar haha.

Nog een belangrijk puntje! ik heb gelijk een datum geprikt!!!!

30 September zal mijn grote dag zijn :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Kun je gaan aftellen, leuk :)

Fijn dat je consult zo relaxed was.

Geen lift nodig, daar zul je wel blij mee zijn!

Lekker opvullen die handel, ben erg benieuwd hoor..

Xx Tica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.