Ga naar inhoud

Esmiralda : 30 september 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie

3w dat moet wel lukken meid ! Maar iedereen is anders dus bekijk het na de operatie en luister naar je lichaam.

Ti's altijd zo spannend en ben altijd blij te lezen hoe het verder gaat met de meiden hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de tijd zal het leren zullen we maar zeggen. Ik heb het niet op mijn werk verteld waarom ik vrij ben op 3 collega's na waar ik closer mee ben. Die kunnen me dan helpen met de dingen die ik niet kan/mag zonder het aan iedereen te moeten vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat me net af te vragen en de meiden die bij de Meyere zijn geweest zullen hier vast wel antwoord op hebben.

Is de kliniek bh die je na je operatie krijgt zwart of wit?

Ik zit me nu al te bedenken wat ik evt allemaal zou kunnen aantrekken en wat dan ook makkelijk zit enzo. Ook voor de operatie dag zelf natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Es..

Ik kan het missen hebben, maar volgens mij zag ik op foto's van dames die bij Bruno zijn geweest een huidskleurige kliniek bh.

Correct me if I'm wrong ;)

Xx Tica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yuna zegt het ook, dus het zal wel huidskleurig zijn :)

Ik heb hier ook al een 2e sportbh liggen, die van Fila (schijnt een hele goede te zijn ook) in het wit..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar word je idd niet wild van, van zo'n grote ondersteundende huidskleurige bh met ritsvoorsluiting en té brede schouderbanden..

4 weken afzien, daarna genieten van mooie BH's :)

Can't wait!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

We zijn weer 2 weken verder, maar het schiet niet op! Nog 63 nachtjes slapen en dan eindelijk is het zover. Gelukkig nu 3 weken vrij, heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.