Ga naar inhoud

Esmiralda : 30 september 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 7 weken te gaan! Whoehoe!

Gisteren heb ik het aan mijn schoonouders verteld en die reageerde best wel relaxed. Had het niet zo een zin in eigenlijk. Krijg je weer van die bezorgde gezichten en vragen over lekken e.d. Maar het viel mee. Ik ben 5 dagen na de operatie jarig en zou misschien raar zijn als ze er dan achter komen en we ze niks verteld hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou Esmiralda...de tijd gaat vooruit he ;-)

Het zal er snel zijn... Heb de mijne alweer 5weken..wauw.....

Goed dat je het vertelde, anders zouden ze mss op hun teen getrapt zijn ja... Wel fijn dat ze goed reageerden ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat nu meer opschieten. Morgen op de helft van het aftellen! maandag nog 6 weken en dat klinkt al aardig dichtbij, al kan het natuurlijk nooit snel genoeg gaan ;)

Als je ze eenmaal heb dan vliegt de tijd voorbij volgens mij. 5 weken alweer voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of je kunt mailen naar de Meyere? Ik zoek me rot maar kan niks vinden?

Ik dacht dat alles en iedereen wel een mail adres had. Ik wil graag nog het 1 en ander mailen en dat is even wat makkelijker voor mij dan bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog 3 weken en dan is eindelijk de grote dag! Ik heb het in mijn hoofd al 100x beleefd volgens mij haha

Kan niet wachten tot het zover is! Ben ook zo benieuwd hoe het zal zijn straks. Alles is hier geregeld en het is dus echt wachten tot het zover is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

We zijn er bijna! Nog 1 weekje en dan ben ik onderweg naar Gent. Ik vindt het nu toch wel spannend worden hoor brr. Probeer er niet al te veel aan te denken, maar dat is natuurlijk lastig. Door te denken om er niet aan te denken denk je er toch aan. Snappen jullie hem nog ;)

Ik ga zo lekker naar de kapper even relaxen en tijd voor mezelf *adem in en adem uit* :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoee het komt steeds dichterbij!!

Onbewust ben je er echt de hele dag mee bezig, dat heb ik ook.. om gek van te worden! haha

maar over een weekje heb je je mooie boobs :D

Lekker genieten bij de kapper!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wachten duurt echt lang. Ik ben ook al 2 maanden aan het aftellen. Ik ben zo blij dat het nu eindelijk zo dichtbij is, maar aan de andere kant wordt het nu ook steeds spannender. whaaaa :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het echt knap van je Esmiralda dat je zo lang hebt kunnen wachten. Ik wist zelf pas 6 september dat ik mijn BV in gang ging zetten, en vind het nu al lang wachten tot oktober haha, laat staan voor jou! Hoop dat je straks blij bent met het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja morgen is eindelijk mijn dag. Er komt een eind aan het aftellen!!!!!

Ik kan het eigenlijk niet geloven dat het morgen dan echt zo ver is. Is toch een gek idee.

Gelukkig de hele dag gewerkt, dus had ik afleiding vandaag. Straks even de laatste dingen regelen klaar zetten.

Morgen ochtend om 6.00 opstaan om nog even snel iets te eten. Ik mag na 6.30 niet meer eten. Dan lekker douchen en de jongste klaarmaken voor school. Zodra die de deur uit is vertrekken we naar Gent :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehhhhh meid,

Jeetje eindelijk is het zover. Ik leef zo met je mee. Ik zal morgen op jou speciale dag aan je denken hoor, helemaal omdat het voor mij ook een speciale dag is! Lieve meid, nogmaals succes morgen. Slaap vannacht nog lekker op je buik, en zij, want dat kan voorlopig ff niet! Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.