Ga naar inhoud

Esmiralda : 30 september 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie
Prinsesje99, on 29 Sept 2013 - 17:53, said:

Maar hoe laat word je geopereerd dan :)? want je mag 8 uur van te voren niks meer eten. Dus jij moet dan nog wel lang wachten morgen of niet :o? wel spannend hoor!

ik wordt 12.30 geholpen en mag 6 uur voor niet eten en 4 uur voor niet drinken. Het eten moet dus voor 6.30 gebeuren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje1977, on 29 Sept 2013 - 18:04, said:

Oehhhhh meid,

Jeetje eindelijk is het zover. Ik leef zo met je mee. Ik zal morgen op jou speciale dag aan je denken hoor, helemaal omdat het voor mij ook een speciale dag is! Lieve meid, nogmaals succes morgen. Slaap vannacht nog lekker op je buik, en zij, want dat kan voorlopig ff niet! Xxxxx

Ja het is voor jou ook feest hihi

Ik ga zeker genieten van op mijn buik slapen vannacht. Ik dacht er de afgelopen nacht al aan haha. Ik ben namelijk een buikslaper, dus het zal mij benieuwen hoe het zal worden met mijn nachtrust vanaf morgen. :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes morgen :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen!!, Vandaag is de dag!!!! Heb vannacht niet al te best geslapen. Kon ook niet in slaap komen, maar dat zal komen omdat ik het nu echt niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik heb geen gevoel van zenuwen gelukkig. Wel hoop ik dat het duidelijk is wat ik wil. Wil echt dat ze goed gevuld worden natuurlijk ;) We zullen het allemaal moeten afwachten. Het zal allemaal wel goedkomen. Je gaat veel te veel nadenken als het zo dichtbij is.

Nu nog even goed wakker worden en dan ga ik lekker douchen. Over 2 uurtjes zitten we in de auto!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Je zal nu wel inmiddels thuis zijn (of juist in de file zitten) met je nieuwe boobieeess :1bouncingboobs:

gefeliciteerd!! yeaaahh :101:

Rust lekker uit en ik wacht op je verslagje hoor ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn een half uurtje geleden thuis gekomen. poehee wat een lange dag!

maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb mijn boobies!!! Verslag houden jullie te goed. ben te gaar om zoveel te typen ;)

Oh ik moet ook even melden. Ik heb ze nog niet gezien, maar ben helemaal fan van de Meyere. van een fijne vent! hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

proficiat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.