Ga naar inhoud

Esmiralda : 30 september 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie

dank jullie wel! Mijn nacht was echt een drama. Mijn rug deed zeer en is nu nog niet helemaal top. Vanmorgen het verband er af gehaald. Het was een hele klus om dat te doen en om me aan te kleden. Mijn mannetje heeft me super geholpen vannacht. Ik heb ze nog niet goed kunnen bekijken. Durf nog niet mijn bh uit te doen. heb het gevoel dat de wonden open scheuren en mijn tieten vliegen in de fik! zelfs typen kost me moeite. voel me net een oud wijf hihi. Het is allemaal voor een goed doel ;)

oh voor de nieuwsgierige onder ons, ik heb 535 cc uhp gekregen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Voor de pijn in je rug, heb je al een paar kussens onder je knieeen geprobeerd?

Zo niet, doe dat eens het scheelt echt veel... Ow en 2 kussens een beetje schuin onder je hoofd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woow big boobies haha!! Ik slaap op 2 kussems en ook nog 1 onder mijn knieën

Ik vind het niet op mijn zij kunnen slapen het ergste.......

Hihi lekker opgevuld dus? :D

Jaa ik baal ook zo erg dat ik niet op mn zij kan slapen, ik mag het wel weer proberen maar vind t nog veelste eng haha..

Hoe is het met je pijn? Anders moet je eens tijgerbalsem op je rug smeren dat helpt bjj mij wel voor de rugpijn:)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden dank jullie wel voor de tips. Ik ga het zeker proberen. Ik voel me echt beroerd! Ik denk dat het door de celebrex komt. ik ben echt kots misselijk en opgeblazen gevoel. Mijn maag lijkt om eten te vragen en probeer ook dingen te eten, maar ik wordt al naar bij de gedachten. ik zal proberen een foto te plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ga mijn best doen om mijn verslag te schrijven :D

Maandag ging om 6.00 mijn wekker. Ik mocht tot 6.30 wat eten en heb een fruit shake voor mezelf gemaakt. Daarna nog even relaxed op de bank gezeten om wakker te worden. Ik had totaal geen zenuwen! Om 7.30 lekker uitgebreid gaan douchen en om 8.00 de jongste klaar gemaakt voor school. We kwamen rond 11.15 aan in Gent. We hadden onderweg geen file gehad dus waren ruim op tijd! We zijn nog even gaan rondlopen in de buurt en nog steeds waren er geen zenuwen. Ik dacht dat zal wel komen als ze me gaan klaarmaken. om 12.00 gingen we bij de Meyere naar binnen. We hadden om 12.30 een afspraak maar kregen al gelijk te horen dat het 13.00 zou worden. Nou ja dat ene half uur kan er ook wel bij ;). Ik werd inderdaad om precies 13.00 binnen geroepen. Ik mocht me in de kamer ernaast even omkleden en kreeg een badjas met sokjes mee om aan te trekken. Daarna kwam de anesthesist om dingen te vragen en uit te leggen. Alles was duidelijk en snel daarna kwam de Meyere al. Nog steeds geen spoortje zenuwen te ontdekken. Kreeg nog even een korte uitleg van wat ik wel en niet mocht na de operatie en we spraken over mijn wensen. Tijdens het aftekenen van mijn boobs legde hij uit waarom welke lijntjes waar stonden. Je kan niet anders dan je op je gemak voelen bij die man. Toen snel een foto geschoten van de getekende lijntjes en hop de ok in. Ik ging daar liggen met mijn armen gespreid en de 3 dames daar waren bezig om alles klaar te maken. Al snel was ik helemaal van de wereld. Toen ik wakker werd zat mijn ventje naast me, ik pakte gelijk mijn boobs en ja ze waren er! De operatie heeft zo'n 1.5 uur en het duurde 3 kwartier om wakker te worden. Volgens mijn man leek ik wel dement te zijn omdat ik in die tijd steeds het zelfde riedeltje herhaalde haha. Toen ik echt goed wakker werd kreeg ik nog wat cola. Mijn bedje was echt heerlijk warm en kon daar wel de hele dag liggen hihi. de Meyere kwam nog even vertellen hoe het was gegaan en wat ik had gekregen. Ik had smalle borsten en ook veel ruimte om te vullen. Ik had dus 535cc uhp gekregen! ik kon alleen maar lachen en mijn twee duimen omhoog doen :D. Ik kreeg nog een tasje met spullen en info mee en was klaar om me aan te kleden. We waren om 19.30 thuis n ik was kapot! zeer lange dag geweest.

De eerste nacht was echt een ramp! Wat een pijn aan mijn rug! Ik werd ook helmaal stijf waardoor bewegen nog lastiger werd. Mijn buik voelde heel opgeblazen aan en was misselijk! Ik was blij dat het ochtend was en we naar beneden gingen. Overdag ging het wel met de pijn, maar ik was echt zo beroerd! S'avonds werd het eigenlijk erger. ik ging me steeds beroerder voelen. Doordat ik me zo naar voelde ging eten en drinken ook niet goed. Eten was echt een ramp. Als ik een hap nam van iets dan wilde mijn lichaam het gelijk weer eruit gooien. We hebben dan ook de Meyere gebeld omdat ik zelf het idee had dat het van de celebrex kwam. Dit was inderdaad het geval en mocht er mee stoppen. Ik doe nu alleen nog paracetamol. Ik ben nu ook niet meer zo beroerd, al is mijn maag nog niet de oude.

Ik vond het best een pittig begin en had met pijn rekening gehouden, maar niet met dit. poehee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje!

Leuk zeg, dat hij alles zo goed uitlegde, hoop dat mijn pc dat ook zal doen.

Wat jammer dat je zo misselijk was, hopelijk is het nu beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Wat klote dat je zo misselijk bent. Probeer toch goed te drinken en wat te eten. Desnoods wat vla of een shake. Je zult merken dat nu elke dag beter zal gaan en dan kan je snel gaan genieten van je borsten.

Blij met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Esmiralda,

Balen zeg dat je zo misselijk bent.. Die celebrex heb ik maar 1 avond genomen had het gevoel dat het bij mij niet goed hielp en kon daar ook niet goed van naar de wc.. bij mij werken Advils heel goed tegen de pijn!

Groene thee en Brandnetelthee helpen goed voor het vocht, ik had ook veel vocht in mn buik..

Hoop dat het snel beter met je gaat!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Vervelend dat misselijkheid, zoals mljk zegt mssn een shake proberen?

Ik nam elke ochtend een eiwitshake met diepvriesvruchtjes, en een beetje havermout. Geen misselijkheid.

Hoop dat t snel beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me al een stuk beter meiden. Het was duidelijk de celebrex wat bij mij niet goed viel. Ben zeker blij met mijn boobies! Ze staan wel nog flink op spanning, maar ben nog maar 2 dagen po. Ze zijn wel echt groot!!!! whaha. Foto's ga ik nu uploaden. dus kom maar even spieken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat echt beter!

Pijn daar kom ik altijd wel doorheen, maar als je je beroerd voelt is zo vreselijk. Heb liever meer pijn dan ;)

Ik wordt nu ook langzaam wat meer mobieler. Al is het opstaan soms erg moeilijk en moet ik echt even geholpen worden. Ik kan ook nog niet helemaal recht op lopen. Het zal denk ik ook wel komen omdat ze vrij groot zijn al heb ik het idee dat het al wat slinkt of ik wen er al aan hihi

Ik ben in ieder geval al heel blij met wat ik gekregen heb. Echt helemaal top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een update.

Ik voel me momenteel echt super goed. Natuurlijk voelen ze nog wel en dan vooral aan de zijkant bont en blauw aan, maar ik zou het liefst de hele dag er naar kijken in de spiegel. Ik weet dat ze nog moeten zakken en dat het nog zal veranderen, maar ben er van overtuigd dat het alleen maar mooier zal worden.

Slapen gaat best goed. S'ochtends ben ik wel wat stijf en heb ik echt hulp nodig om op te staan. Boobies zijn dan heel gevoelig en moeten even weer wennen aan de zwaartekracht. Omdat ik toch met een andere houding slaap, zit en loop heb ik wel soms wat last van mijn rug, maar dat komt helemaal goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een update.

Ik voel me momenteel echt super goed. Natuurlijk voelen ze nog wel en dan vooral aan de zijkant bont en blauw aan, maar ik zou het liefst de hele dag er naar kijken in de spiegel. Ik weet dat ze nog moeten zakken en dat het nog zal veranderen, maar ben er van overtuigd dat het alleen maar mooier zal worden.

Slapen gaat best goed. S'ochtends ben ik wel wat stijf en heb ik echt hulp nodig om op te staan. Boobies zijn dan heel gevoelig en moeten even weer wennen aan de zwaartekracht. Omdat ik toch met een andere houding slaap, zit en loop heb ik wel soms wat last van mijn rug, maar dat komt helemaal goed :D

Hee meid!

Fijn dat je zo blij bent met je boobs, ik herken het hoor! haha ik zou er ook wel de hele dag naar willen kijken, ik kijk in alle spiegels die ik tegen kom naar m'n gevulde shirtje haha :P en dan hebben we nu nog maar een sport bh aan, moet je na gaan! :D

Dat ze smorgens wat gevoeliger zijn heb ik ook, maar als je dan een tijdje zit is de gevoeligheid weg het lijkt bij mij dan ook net alsof ze een beetje naar beneden zakken ofzo, best een vreemd gevoel.

Nu lekker de weekjes aftellen en dan kun je lekker gaan shoppen!

Moet je deze week op controle?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben erg benieuwd hoe bh's bij mij gaan zitten en wat de maat zal zijn :D

Ik hoef niet op controle, maar mag donderdag wel de hechtingen eruit halen. Donderdag als manlief thuis komt dan gaan we ze er uit halen. Ben ook zo benieuwd naar het litteken. Ik kan nu nog helemaal niks zien omdat het is afgeplakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.