Ga naar inhoud

Esmiralda : 30 september 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Gast

Aanbevolen berichten

Ja ben erg benieuwd hoe bh's bij mij gaan zitten en wat de maat zal zijn :D

Ik hoef niet op controle, maar mag donderdag wel de hechtingen eruit halen. Donderdag als manlief thuis komt dan gaan we ze er uit halen. Ben ook zo benieuwd naar het litteken. Ik kan nu nog helemaal niks zien omdat het is afgeplakt.

Okee spannend! ziet er vast heel goed uit.. het is zo'n dun lijntje bij mij zijn nu al bijna alle korstjes eraf :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn linker boob voelt aan de bovenkant blauw en beurs aan. Niks te zien, maar bij een kleine aanraking WHAAA!!! Het zal vast over zijn voor ik een jongetje ben ;)

Vandaag voor het eerst zelf mijn haren gewassen, maar het was geen succes. Mezelf douchen is oke, maar ik denk dat manlief nog even mijn haar moet blijven doen. :D

Ik merk ook dat het gewicht echt mee speelt. Mijn huid moet daar ook echt aan wennen.

Verder gaat alles goed. Ben wel blij als ik weer meer kan doen. Heb het gevoel dat ik modder vet wordt door zo weinig te doen :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 10 dagen po! We hebben vandaag de hechtingen er uit gehaald en het ziet er nu al prachtig uit!! En dan te bedenken dat het alleen maar mooier zal worden :D

Dr.de Meyere heeft weer vakwerk afgeleverd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig dat je blij bent met het resultaat!

Kan vanaf nu alleen maar beter gaan he, en wat betreft dat douchen heeft bij mij ook lang geduurd voordat het normaal aanvoelt. Haren wassen blijft vervelend.

Hou je ook zoveel vocht vast? Mooi rond buikje hihi.

Gaat er uiteindelijk wel weer af maar duurt helaas wel ff.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om jouw verslagjes te lezen meid!!

Ik ga nu donderdag onder het mes bij Demeyere.

Zit met superveel zenuwen maar heb er echt veel zin in :D.

Heb je nu nog steeds zoveel pijn? Ik moet er dus zeker niet op rekenen dat ik zou kunnen gaan brunchen zondag :P?

Veel succes nog verder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss.undastood,

Wat leuk dat je donderdag aan de beurt bent en dan ook nog bij de Meyere!

Je gaat hier geen spijt van krijgen. Super relaxte en kundige man ;)

Het gaat momenteel heel goed met me en heb zo goed als geen pijn meer. Ik heb meer een beurs gevoel hier en daar, maar het gaat iedere dag vooruit. Ik weet niet hoe jij je zal voelen zondag, maar het was voor mij de celebrex die mijn lichaam niet zo fijn vond.

Luister heel goed naar je lichaam en ga niks forceren. Je hertelt maar 1x en dat moet natuurlijk wel goed gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de raad Esmi :D,

Het is idd een hele rustige man en was ook direct op mijn gemak bij de consultatie :).

De mijne worden niet zo groot dus het zal wel iets minder zijn :).

As je het bekijkt zou het maar raar zijn moedt je er geen pijn van hebben, als je ziet hoe die operaties gebeuren en hoe neig er met uw huid getrokken word :P.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 18 dagen po en alles gaat heel goed. Wel nog steeds "last" van vocht onder mijn borsten en hier en daar nog wat blauw/beurs.

Ik kan nu ook eindelijk een beetje op me zij slapen :3: , maar niet te lang. Soms helpt het me om een kussentje bij me te hebben waar ik op kan leunen. Mijn voedingskussen ligt nog steeds bij me in bed en dat helpt ook wel. Ben nog alle dagen blij en trots op mijn boobies!!!

x Esmiralda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update. Gisteren 3 weken po!!.

Ik zie onderaan beide borsten nog wat vocht zitten volgens mij. Het is moeilijk te zien :1big_boobs: . Ik denk dat ze daar nog zullen zakken als dat weg is. Mijn rechterborst is ook wat blauw geworden aan de binnenkant. Volgens mij komt er een blauwe plek van binnen naar buiten. Het is net een soort schaduw.

Mijn borsten zijn nog wel soms wat gevoelig, maar heb niet echt meer last van pijn. Zo af en toe wel last van steken, maar dat hoort er allemaal bij.

Ben heel erg blij met mijn boobs en zou het super vinden als ze nog een stukje zouden zakken en aangezien ik nog maar 3 weken po ben zou dat nog best kunnen gebeuren :D

Ik heb vannacht zonder bh geslapen, maar vond dat echt 3x niks pfff. Ik doe vannacht gewoon weer mijn bh aan. Ik voelde heel erg mijn protheses en miste dus echt de steun. Mijn huid is nu ook gevoelig, kan moeilijk uitleggen hoe dit voelt.

Nog 3 weken wachten en dan heerlijk op zoek naar een bh!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet wat ik vannacht heb gedaan?, maar jeetje wat doet mijn rechter litteken pijn. Zo'n nare scherpe pijn alsof er iets in steekt? Het ziet er verder goed uit gelukkig. Hoop dat het snel weer weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Weet niet wat ik vannacht heb gedaan?, maar jeetje wat doet mijn rechter litteken pijn. Zo'n nare scherpe pijn alsof er iets in steekt? Het ziet er verder goed uit gelukkig. Hoop dat het snel weer weg is.

Waarschijnlijk erg druk geslapen haha... Ik hoop voor je dat het snel over is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toch iets geks gisteren!

Het zal vast allemaal normaal zijn maar eerst schrok ik even. Is even kijken hoe ik dit goed ga uitleggen.

Iedere ochtend en iedere avond smeer ik mijn littekens in met bio oil. Gisteren toen ik dus naar bed ging deed ik dit weer. Toen ik daar mee bezig was knapte er iets vanbinnen bij mijn litteken :20: . Het was ook te horen. Ik denk dat ik het het beste kan omschrijven als een blaasje wat knapt. De littekens als je daar aan zit voelt het wat hobbelig. Daar waar het knapte voelde ik nu een soort kuiltje. Ik dacht even ojee als ik maar niet iets kapot heb gemaakt daar binnen :wacko: . Toen ik verder ging voelen over mijn litteken knapte er weer iets! Ik dacht ik laat deze wel even en ga mijn ander kant maar even smeren.

Ik begon daar aan en van de ene naar de ander kant leek het wel of iemand bubbeltjes plastic aan het knallen was! Maar het litteken voelt nu aan die kan wel helemaal glad aan. Ik had ook al een aantal dagen last wan dat litteken, maar dat is nu verdwenen. De linkerkant waar het als eerste knapte is nog wel gevoelig op die plek en voel nog wel bobbeltjes zitten, dus die zullen 1 deze dagen ook wel knappen ofzo.

Komt iemand dit bekend voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vandaag had ik dan eindelijk mijn controle.

Ik vond het trouwens best wel spannend zeg! Ik had nog wel een vraag omdat ik onder mijn borst een stukje soort "lege" ruimte heb. We kwamen binnen en vroeg of ik tevreden was. Ik zei ja en nee......ik had eigenlijk moeten zeggen ja ik ben tevreden, maar heb nog wel een vraag. Misschien heb ik die arme man wel laten schrikken :56:

Hij heeft me uitgelegd wat het was en stiekem wist ik het al een beetje, maar had toch die bevestiging nodig denk ik ;)

Ook hij was tevreden met het resultaat en vond het er goed uit zien. Mijn borsten zijn goed zacht en het litteken is heel mooi genezen. Voor de komende 15 jaar zijn we dus klaar.

Wie weet leest ie wel stiekem mee, dus bij deze nogmaals Dr. de Meyere BEDANKT!!!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gisteren waren mijn boobies een heel klein beetje jarig :D Ze waren precies een half jaar po :1bouncingboobs:

Ben heel erg blij wat de Meyere voor mij gedaan heeft. Wat ben ik blij met mijn boobs zeg!

De eerste dagen na de operatie vond ik best pittig aangezien de medicatie niet zo goed viel bij mij, maar toen ik daarmee stopte ging het met sprongen voorruit. De 6 weken rust viel mij persoonlijk mee omdat ik dit natuurlijk van te voren wist en had dus alles goed geregeld van te voren en mijn mannetje hielp me met alles als dit nodig was. Het is me alles meegevallen en het afgelopen half jaar is echt voorbij gevlogen! Zoals vele meiden denk ik ook dat ik dit echt veel eerder had moeten doen. Nu op naar de zomer :D moet wel nog steeds een bikini scoren hihi

Half jaar pics in de galerij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi, Ik ben ook bijna 6mnd PO en nog steeds even blij!!! Heb net je foto's gezien, heel natuurlijk hoor! Mooi. Ik zal binnenkort ook weer eens foto's posten, ja je raakt er zelf al zo snel aan gewend he?

Had het veel eerder moeten doen.....

gr Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.