Ga naar inhoud

Esmiralda : 30 september 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Gast

Aanbevolen berichten

Aankomende dinsdag is het alweer een jaar geleden dat ik onder het mes ging :43: .

Jeetje wat is de tijd voorbij gevlogen! Zo tel je de dagen af en duurt het je veel te lang en zo zijn we alweer een jaar verder.

Het gaat super goed met mijn meiden en ben er erg blij mee. Ben zo trots op wat ik nu heb en hoe mijn kleding hierdoor ook veel mooier zit. Nog iedere dag kijk ik naar ze met een grote glimlach. Als ik er ook zo over nadenk zit ik ook veel meer aan ze dan voor de operatie :56: . Beetje te veel info misschien, maar kan er nog steeds van genieten als ik ze vast heb. Gewoon omdat ik er zo blij mee ben :1big_boobs: .

Omdat ze natuurlijk een beetje jarig zijn heb ik ze getrakteerd op nieuwe bh's. Foto's staan in de galerij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 year later...

Ik heb zelf geen lift gehad ;)

Al zou ik er wel alle vertrouwen in hebben om het door de Meyere te laten doen.

Mijn littekens zijn echt heel mooi geworden en het is een goede pc. Ik ben eigenlijk hier geen meiden verder tegengekomen die een lift hebben gedaan bij hem volgens mij.

Heb je al een consult gehad bij de Meyere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.