Ga naar inhoud

Leoni : 5 november 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Haai meiden!

Ik dacht, laat ik toch nog maar eens even wat van me laten horen!

Ik had al heel wat geregeld voor de bv.

Ik had met mijn moeder afgesproken dat we een lening zouden afsluiten, dit kon alleen als zij ook haar handtekening daarvoor zou zetten omdat ik niet genoeg verdien ervoor.

Meerdere aanvragen gedaan maar werden allemaal afgekeurd, toen hadden we op een gegeven moment 1 gevonden waar we werden goedgekeurd.

De papieren zouden worden opgestuurd en dan moest alles ondertekend worden en terugsturen en zouden we binnen een week het geld ontvangen.

Ik hartstikke blij natuurlijk, zelfs nog gehuild van blijdschap!

Ondertussen vrij gekregen van mijn werk, gestopt met roken.

Vitamine c tabletten aan het slikken, flink aan het sporten om nog een beetje af te kunnen vallen voordat ik 6 weken niks mag doen.

Vriendje lief had zelfs al vrij gekregen van zijn werk om voor mij te kunnen zorgen.

Operatie datum gepland: 23 maart bij de bergmankliniek in Den Haag, Dr Koopmann.

En toen in eens kwam mijn moeder met het idee om het toch maar niet te doen. :93:

Tsja, de moed zakte me in de schoenen :P!

Ik ben nog steeds heel druk bezig om het op een of andere manier toch nog te kunnen regelen, ik ga de operatie nog niet afzeggen.

Maar zoals het er nu naar uit ziet kan ik het wel vergeten.

Tips zijn welkom!

Ik kan een lening makkelijk betalen, maar mag er geen 1 afsluiten omdat ik geen vast contract heb enz enz. Baaaaaalen!

Nou, als het toch nog lukt laat ik het ofcourse weten.. ik blijf wel gewoon lekker met jullie mee lezen! :7:

Groetjes Leoni.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Dit is idd wel balen :s

Kan je geen geld lenen bij je vriend ofzo? Ik heb dit ook gedaan, en ben hem nu aan het terug betalen :D

Ik ben trouwens ook 1m70 en weeg 55 kg, ik heb 300 cc achter de spier gekregen en kom op een D/E uit :) (in BH maat hé ;) ) Hoe het eruit ziet zie je op foto's x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Jaa is echt balen.

Nee, mijn vriend heeft op dit moment ook geen geld en vind dat ik er zelf voor moet sparen.

Op zich heeft hij daar wel gelijk in, maar ik had me al voorbereid op een zomer met boobs dus ik ga er alles voor doen om dat alsnog voor elkaar te krijgen :P !

Hoewel ik alles al wel zo'n beetje heb geprobeerd.

Wauw! dat je op een d/e bent uitgekomen zeg!

dat klinkt wel erg groot :56: .

Maar ik heb je foto's gezien en ze zijn heeeel mooi geworden!

Past mooi bij je lichaam!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je zag er dan zo naar uit, en alles was al geregeld! Hoe komt het dan dat ze ineens van gedachten verandert,?

Dankje meid!

x

En die reactie van jou vriend was ook de reactie van mijn vriend, maar ik ben gewoon blijven zagen, en gezegd dat ik zo ongelukkig was enzo... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, omdat zij er niet zoveel jaar aan vast wou zitten.

Ik begrijp het wel hoor, maar heb zoiets van bedenk dat dan iets eerder :mad: .

Haha echt!? Nou, er is een x geweest dat mijn vriend inneens zij dat hij wel mee wou betalen.

Maarja, hij heeft op dit moment het geld ook niet dus kan het zowizo niet.

Wel fijn dat je vriend je wel heeft kunnen helpen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi iedereen :48:

Een tijd geleden zou ik bij dr Koopmann een borstvegroting laten doen maar wegens financiele redenen kon dit niet door gaan.

Nu anderhalf jaar verder (poeh wat gaat de tijd snel :blink: ) gaat het toch echt een x gebeuren! Halleluja!!

Mijn keuze is gevallen op F. Straten via Diana Gabriels.

Diana heeft soms niet super goeie recensie's gehad maar dat is tegenwoordig wel anders.

Ook vanwege de prijs heb ik deze keuze genomen, hier kost het namelijk maar 2600 euro!

Ik ben er op consult geweest en het was een hele aardige vrouw, heel gezellig en informatief.

Ik heb er een heel goed gevoel bij.

Aankomende zaterdag 26 okt heb ik een 2e consult en hier zal de chirurg ook bij aanwezig zijn om de maat nog even door te nemen etc.

De operatie staat gepland op 5 november, iets minder dan 2 weekjes nog :o .

Ik heb een moeilijke tijd achter de rug, heb een postraumatische stress stoornis gehad met paniekaanvallen en hyperventilatie enz enz.

Ik zat helemaal op de bodem en kwam de deur niet eens meer uit.

Gelukkig voel ik me veeeeeel beter, ik doe alles weer en heb al maanden lang geen paniek aanval gehad.

Ik ben alleen wel erg bang dat ik na de operatie door de pijn weer helemaal in paniek raak :(

Ik heb een vraagje:

Ik wil ongeveer 8 kilo afvallen na de borstvergroting maar ben een beetje bang dat ik dan rimpels in de protheses krijg omdat het misschien te strak word oid. Of dat het lelijk gaat vervormen..

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb nu een kleine a / aa/ , 1.70m en weeg ongeveer 65 kg.

Met Diana heb ik besproken dat het 350/375cc gaat worden, ik hoop hiermee op een C uit te komen.

Ze worden dual plane geplaatst.

Nu het allemaal zo definitief word vraag ik mezelf wel eens af van jeetje ga je jezelf dit echt aan doen als ik al die verhalen lees.

Maar dat zal dr wel bij horen, hihi.

Ben ontzettend zenuwachtig en bang maar ik sla me er wel doorheen en zit al lekker bikini's en bh's te kijken op internet :7: .

Liefs, Leoni :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi leoni,

bij van straten ben je in goeie handen!

ik ben ook door heb geholpen en erg tevreden, de vorm is erg mooi en heel natuurlijk! ook al had ik het iets groter verwacht maar dat is mijn eigen schuld! ik was zo bang dat het te groot zou worden dat ik voor safe heb gespeeld en nu achteraf denk ik: had ik maar..

ik lees ook alleen maar goeie dingen over hem dus succes! :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leonie,

Ik word ook door Dr Sraten geopereerd binnenkort. Hij heeft mij er wel op gewezen dat ik kans heb op rimpelvorming, maar dat komt omdat ik redelijk dun ben en er 400 CC in zal gaan. Als je dus van jezelf wat meer vetweefsel hebt, moet het goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Leonie

Welkom op het forum...

Als je nog wilt afvallen na je borstvergroting zou ik dat wel duidelijk met je pc bespreken..

Waar wordt je geopereerd, dan kan ik je titel ff aanpassen en je topic verplaatsen zodat je ook je verslag hier kunt schrijven als je dat wil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, gefeliciteerd met je datum! Ik denk zelf dat je geen rimpels gaat zien als je afvalt, gezien het aantal cc's. Als je groter zou gaan dan zou je t eerder zien denk ik... ik ben troueens zelf ook door Straten geopereerd! Heb 400cc gehad en ben erg tevreden. Je kunt me fotos bekijken... succes met aftellen. . Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reactie´s meiden! :7:

Ik ben er afgelopen zaterdag geweest en heb het toen met hem besproken.

Hij zei dat ik best wat kan afvallen, ik moest me er niet te druk om maken.

Ik heb mijn vriend zaterdag mee genomen op consult daarheen zodat hij ook eens kan zien hoe het een beetje gaat enz.

Dat had ik beter niet kunnen doen want eenmaal buiten barste hij in huilen uit.

Hij vind het zo´n zonde.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet want ik wil ze natuurlijk wel trots kunnen showen aan hem als ik ze heb

maar ik weet dat hij het niet mooi vind dus tsja..

Maar goed ik wil het al heeel lang, en ik heb net 5 maand een relatie met hem dus hij moet er maar aan wennen dacht ik zo.

Ik was daar aan het passen en eenmaal thuis was er een verwarring welke maar ik nou eigenlijk aan had, ik dacht 325cc, mijn vriend dacht 350cc en mijn moeder dacht ook 350cc.

Ik dacht als dit 325 is wil ik zowizo 375 want anders word het veel te klein.

Een hoop verwarring, dus ik heb de kliniek gebeld en ga vrijdag als het lukt met mijn werk nog 1x passen, hihi.

Sorry voor als het onduidelijk is :106: .

@klaudje, ik ga zeker even naar je foto's kijken!

@cindytje1985, ik word geopereerd in het UCCZ Dekkerswald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja het is ook moeilijk als je vriend er niet achter staat.. maar denk je niet dat jouw vriend er een verkeerd beeld bij heeft.. Want als ik naar jou wensen kijk wordt dit een heel mooi en vooral natuurlijk resultaat.. Ik denk echt dat hij nog wel bij zal draaien als hij het resultaat ziet.

Als deze jongen echt van je houd dan zal hij je hierin steunen aangezien dit jouw wens is al langere tijd...

Ik heb je titel aangepast en zal je topic verhuizen naar operatie verslagen zodat je hier ook je verslagje kunt schrijven als je geopereerd bent..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt hij heeft ook wel gezegd dat hij me zou steunen maarja, het was natuurlijk veel leuker geweest als hij het geweldig vond.

Gister ben ik gebeld door de kliniek en heb een tijd doorgekregen, half 1 ´s middags moet ik aanwezig zijn :93: .

Had het liever veeel vroeger gehad omdat je dan een beetje op tijd thuis bent en omdat je niet mag eten.

Achja, je kan niet alles hebben he :106: .

Ook twijfel ik nog heeeel erg over de maat, ik ga zowizo geen 375 nemen.

Ik twijfel nu tussen 325 en 350. Ik wil echt geen d of e maar gewoon een nette C die bij mijn lichaam past.

Ze hebben beide maten besteld dus ik kan op de dag van de operatie nog kiezen.

Pff zenuwenn!!! heb er zin in! Nog maar 3 dagen :101: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja dat is wel balen dat je zo laat moet!! maar goed we moeten er wat voor over hebben he ;)

Staar je niet blind op de cupmaten.. Want vaak ogen borsten met protheses veel kleiner dan dat de bh labels aangeven en lijkt een E cup eerder op een volle C..

Kijk hier maar eens goed in de gallerij en vul dan in de zoekbalk cup E in of 75E en zoek de gallerij eens door... Dan zul je zien dat een cup E best mee valt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Pff morgen is het zo ver! Ben zenuwachtig as hell maar heb er ook zin in. :101:

Heeft iemand tips wat ik allemaal mee moet nemen?

Zoals badjas, slippers en moet ik een string of boxer aan doen etc?

( Ik draag altjd strings maar lees veel dat bijna iedereen een boxer aan doet ).

Nog 1 nachtje slapen!!!

Liefs, Leoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Inge,

Lief dat je een berichtje plaatst.

Dat klopt! Het is me allemaal heel erg mee gevallen!

Ik zal later vandaag even een uitgebreid verslag schrijven, ga nu nog even lekker in bed liggen.

Het is 350cc geworden!! En thank god wat ben ik blij dat ik die keuze heb gemaakt.

Dit is precies wat ik wilde. Ze zitten nog wel wat hoog en er zit nog vocht

Dus kan natuurlijk nog niet precies weten wat het word.

Maar tot nu toe ben ik erg tevreden! Hoop zelfs dat ze niet te veel slinken, hihi.

Vanmiddag komt mijn verslag!

Liefs, Leoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.