Ga naar inhoud

Leoni : 5 november 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee lieve meiden!

Wat leuk al die reactie´s.

Ik heb wat moed verzameld om het verslag te schrijven dus hier komt ie :D.

( Ben een beetje high van de medicijnen dus let niet op typfouten of andere rare dingen ).

Dinsdag was het zo ver, om half 11 ben ik met mijn moeder die kant op gereden.

Super super zenuwachtig natuurlijk!

Half uur te vroeg kwamen we aan, werd erg lief ontvangen door een vrouw.

Ik kreeg mijn kamer toegewezen waar een ander meisje lag die een neuscorrectie ging doen.

Was heel gezellig, ze was net zo oud als mij (20) en het zorgde voor veel afleiding.

Ze moest voor mij nog door Frans geopereerd worden dus ik moest nog wel een tijd wachten.

Het liep erg uit en uiteindelijk werd ik om kwart voor 3 pas opgehaald, ik was de allerlaatste die die dag geopereerd werd.

Toen begonnen de zenuwen pas echt. :63:

Even een dikke knuffel aan mijn moeder gegeven en daar ging ik.

Ik werd eerst met mijn bed naar de verkoever kamer gereden waar 2 hele lieve mensen werkten die nog even de laatste dingen controleerde zoals mijn bloeddruk etc.

ze maakten overal een grapje van en het was heel gezellig. Ik werd helemaal gerustgesteld.

Frans kwam nog even af tekenen, ik zei ik wil ze niet te ver uit elkaar hoor, waarop hij antwoorde: oh wou je ze niet hier hebben? en hij wees naar mijn oksel, haha grapjas :10: . en toen werd ik rond kwart over 3 met mijn bed naar de ok gereden.

Eenmaal daar mocht ik zelf met mijn mooie groene schort op de operatie tafel gaan liggen.

Ik verwachte echt zo'n zilver kleurige koude tafel maar ik ging gewoon op zacht smal bedje liggen.

Kreeg lekker dekentjes over me heen en er werd vollop gekletst en ze vroegen van alles aan me.

Ondertussen hadden ze ook een muziekje aan staan, heel apart allemaal. Was helemaal op mijn gemak daar.

Had ik echt noooit verwacht.

Het maakte in het begin wel een beetje indruk op mij als je zo die operatie kamer binnen word gereden, ik zat alle kanten op te kijken en was een beetje onrustig. in eens krijg ik een grote warme zachte hand op mijn wang en komt de anesthesist (geen idee hoe je het schrijft sorry) boven me hangen en zei: we gaan goed voor je zorgen meid.

Op dat moment ontspande ik helemaal en liet ik het allemaal maar over me heen komen.

De narcose ging snel, er werd me gezegd: we gaan lekker op vakantie, ik zei ja.. en weg was ik.

ongeveer anderhalf uur later werd ik wakker gemaakt en vertelde iemand me: je bent klaar hoor.

Ik dacht hmm laat me slapen ik lig zo lekker.

Ik dacht dat hij bedoelde, je bent klaar om de operatie in te gaan. Hij kwam maar niet dus op een gegeven moment

deed ik mijn ogen open en zei ik: nou wanneer gaan we dan? Oh maar u bent allang klaar mevrouw!

hahaha.

Ik schijn nog van alles gezegd te hebben en dacht dat het 11 uur 's avonds was en dat de operatie 6 uur lang had geduurd.

De pijn was ver te zoeken en de welbekende olifant was denk ik even naar de wc

Want een half uur later toen ik echt een beetje wakker werd drong het pas tot me door en had ik erg veel pijn.

Ik kreeg medicatie, heb wat gegeten en gedronken, 3x naar de wc geweest, ging allemaal goed en ik voelde me uitendelijk prima.

En wat zijn ze mooooi!!! Jeetje mina.

Ik moet waarschijnlijk wel de 'martelband' dragen vanaf woensdag, daar waarschuwde Frans me al voor want ze zitten wel een beetje hoog.

half 10 zijn we eindelijk naar huis gegaan waar vriendlief op me zat te wachten. Ik deed mijn vest open en ik zag zijn ogen groot worden, haha. Hij vind ze mooi! wie had dat nou gedacht. Yes! :5:

De nacht ben ik redelijk goed doorgekomen en heb voor het slapen gaan pas een tramadol genomen.

Hier word ik wel een beetje duizelig/zweverig van dus ik denk dat ik het nu ga proberen op alleen paracetemol.

In princiepe is de pijn prima uit te houden en het is me allemaal reuze mee gevallen!

Dit had ik veel eerder moeten doen! Voor alle meiden die twijfelen, gewoon doen!

Vandaag 1 dag po is alles een beetje stijf en de olifant is al wat aan het afvallen dus het is prima te toen :D!!

Liefs Leoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

he leoni

proficiat met je nieuwe boobies

fijn dat het allemaal goed gaat en je vriend ze mooi vind

ik kan me bijna niet voorstellen dat een man er niet van houdt

ik wens je veel beterschap de komende periode

en lat je maar lekker verwennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks girls :D!

Vandaag is pittig, ik neem alleen nog maar paracetemol.

De tramadol voelde ik me echt niet goed door.

De pijn is gelukkig net uit te houden en ik ga er maar van uit dat het vanaf nu alleen

Nog maar minder pijn gaat doen.

Ik heb een foto geüpload die vandaag is gemaakt (2 dagen po).

Heb vandaag ook voor het eerst mijn bh uit gedaan en ze even goed kunnen bewonderen in de spiegel. Poeh wat een gek gevoel zeg! Vanavond ga ik eens even lekker douchen.

Let trouwens niet op mijnt tepels want die zijn ook erg opgezwollen.

Ben ook een beetje blauw aan de onderkant.

Ik zal later ook wel een x foto van voor de operatie plaatsen :D.

Liefs, Leoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil tussen 325 en 375 is niet zo heel groot, als je dan twijfelt over de maat dan kan je beter te groot pakken want veel vrouwen zijn ontevreden na de borstvergroting over hun maat. Ze vinden het vaak te klein, ik heb 390 cc en heb maar een smalle omvang (75) en ik kom uit op een E. In een bh lijkt met kleding erover lijkt het echt maar een C en zonder kleding een D. Het valt echt niet zo groot uit hoor, alleen is het wel nog afhankelijk of je dual plane doet of voor de spier en anatomische of ronde protheses kiest. Ik ben in ieder geval ook door Straten geopereerd.

Gelukkig vind je vriend ze toch mooi, het zal straks voor jullie beiden wennen zijn maar dat komt vanzelf goed. Veel plezier van je nieuwe boobies ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties allemaal!

Ja ik had idd ook gehoord dat als je twijfelt dat je altijd

De grootste moet kiezen.

Toch was dat erg moeilijk omdat ik bang was dat ze echt te groot werden.

En ja als je ze eenmaal hebt kan je niet meer terug.

Maar gelukkig heb ik die keuze gemaakt en ik raad ook echt iedereen aan die twijfelt om de grotere te nemen!

Heb wel erg last van m'n rug zeg! Poeh!

Ff volhouden en dan genieten van mooie boobs :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden helppp. ik draag nu de fila bh, deze zorgt er voor dat mijn borsten wat uit elkaar worden gehouden. dit betekend dat ze dus ook zo gaan inkapselen. ik heb de kliniek gemaild en die adviseren me een bh te kopen die ze wat meer naar elkaar drukt. maar welke moet ik kopen? :(

Ik heb nu niet echt een decolleté maar ze worden echt in die cup gehouden, een beetje aan de zijkant dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb besloten me niet te druk te maken, ik ga straks ff lekker met mams naar de stad om even te kijken naar de schock absorber: http://www.otto.nl/article/672710/?channel_code=4&ns_campaign=df&ns_fee=0&ns_linkname=prod_link&ns_mchannel=pricecomparison&ns_source=beslist&product_code=62275569&itemId=10013553141&ns_mchannel=pricecomparison&ns_source=beslist&ns_campaign=df&ns_linkname=prod_link&ns_fee=0

Zou die goed zijn? Ziet er lekker stevig uit en houd ze ook mooi bij elkaar.

Vandaag ben ik al eindelijk weer ff lekker de deur uit geweest, deed me goed om even frisse lucht binnen te krijgen.

Mijn borsten veranderen nu al heel erg en ik ben super tevreden.

Ben nu op dag 3 po en begin me weer helemaal mens te voelen, kan 's nachts lekker slapen en kan mijn armen al veel beter bewegen (moet zelfs op gaan letten om niet te veel te doen).

De eerste dagen waren pittig maar dat is al gauw voorbij. Ik voel me toppie!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de schock absorber gekocht en halleluja wat een heerlijke bh!!

Een decolleté is altijd nog ver te zoeken maar ik denk dat die van

Mij gewoon wat verder uit elkaar staan en dat ik ze wel een beetje bij elkaar kan drukken als ik gewone bh's koop. :(Ik hoop het.

@sportyspice: ja hij is idd heel leuk zeg! Die sportbh's zijn alleen allemaal zo duur :(.

@zenuwpeersje: hihi ja ik geniet er zeker van! Kan al heel veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks zenuwpeesje, het is al helemaal goed gekomen hoor.. vind ze nu heel mooi.

Maakte me een beetje te druk.

Vandaag 6 dagen po en het gaat super!

Gister heb ik een klein beetje opgeruimd en dat voelde ik vanochtend wel hoor, poeh!

Iets rustiger aan doen dus.

Heb nog ff weer foto's geplaatst, ben benieuwd wat jullie er van vinden :D.

In het begin was ik nog een beetje onzeker over alles maar ze worden steeds mooier en ze worden al helemaal eigen dus ben heel blij.

Op de foto's lijken ze wel een stuk kleiner dan in het echt.

De hechtingen beginnen een beetje te jeuken en gevoelig te worden.

Ze worden ook een klein beetje dik maar verder ziet alles er prima uit, het zal er wel bij horen :D. Deze week mijn eerste controle.

Liefs, Leoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.