Ga naar inhoud

PoshBarbie : 6 december 2013 : Dr.Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Zoals velen anderen al zeggen zou ik inderdaad maar eens op consult gaan bij dr. Nio... Wat ik hier vooral heb gemerkt is dat dr. Nio net ff een aantal cc's meer er in wil doen dan de andere pc's.. Ook dr. Plovier is er 1 die dat risico neemt..

Dr. Nio staat hier ook bekend als de chirurg met de gouden handjes.. Ik zelf wordt 14 november door hem geopereerd en ik krijg 500 cc, terwijl ik nu een cup AA heb.. Ik ben ook niet zo heel groot 1,63 en 53 kilo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missboobymoon

Belgie vind ik wel een beetje ver van huis, maar toch bedankt, ik hou 'm in gedachten!

xoxo

@cindytje1985, @blondie1985, @Weeltje, @Maxime, @Esmiralda

Jullie hebben me overtuigd! Super! Thanks voor alle hulp, ik heb maandag middag een afspraak bij Dr Nio in het SLAZ. Ik hoorde alleen wel dat het consult 80-100 eigen risico kost.. Beetje jammer, maar als de operatie maar 3100 is valt dat dan weer mee.

Hebben jullie nog tips voor me?

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leeuwtje,

Waaaauuw die van jou zijn onwijs mooi joh!

Ik mag hopen dat de mijne er ook zo prachtig uit komen!

Het stomme is dat ik nu gelijk een slecht gevoel bij heel de kliniek heb terwijl ik maar 1 pc ervan heb bezorgd..

Maargoed dat bevestigd alleen maar dat het aantal cc's dat chirurgen erin willen stoppen zwaar verschild per pc! En gelukkig maar!

xoxo

Dank je wel meid! Ben ook super happy! Denk dat t meer ligt aan je pc, van Engeland staat bekend om natuurlijke boobs. Die zal ze niet snel groot maken heb ik begrepen..

Maar je hebt zoveel meer opties dan Bergman toch? Of als je perse daar wilt vraag je naar mijn pc en neem je mijn foto's mee.

Maar je kan ook naar Nio, stuk goedkoper ook! Hoewel ok toch weer bij Corion zou gaan, maar dat is puur omdat hij mij zo blij heeft gemaakt haha! ;)

Succes!!! Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missboobymoon

Belgie vind ik wel een beetje ver van huis, maar toch bedankt, ik hou 'm in gedachten!

xoxo

@cindytje1985, @blondie1985, @Weeltje, @Maxime, @Esmiralda

Jullie hebben me overtuigd! Super! Thanks voor alle hulp, ik heb maandag middag een afspraak bij Dr Nio in het SLAZ. Ik hoorde alleen wel dat het consult 80-100 eigen risico kost.. Beetje jammer, maar als de operatie maar 3100 is valt dat dan weer mee.

Hebben jullie nog tips voor me?

xoxo

Ik heb niks hoeven te betalen voor beide consults hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij waren de consulten ook grAtis

In het slaz

Je krijgt als je t doet twee rekeningen

Een vh ziekenhuis de ok en je bed

Andere voor dr nio zelf

Moet je bij iedere kliniek dat betalen? :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk d je mij hebt toegevoegd.. neem aan dat je ook de foto's bekenen hebt.. ik had een kleine Bcup.. en heb 415 cc high profile achter de spier geplaatst.. ben er zeer tevreden mee.. twijflede tussen 350 370 en 415CC.(had geen idee hoeveel dat zou zijn!!) heb lang getwijfelt, en op de operatietafel past beslist.. ben zeeeeer blij dat ik voor de 415 heb gekozen.. hadden niet kleiner gehoeven haha.. als je er zoveel aan betaald.. mag je ook het resultaat zien!!

ik heb voor en na foto's erop.. hoop dat je er wat aan hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook bang voor te kleine boos,wist ook niet echt waar ik overpraatte.ccs zeiden me niks en in cup maten was ik ook niet thuis.

ik had zelf dacht ik toen een kleine slappe B.

Ik ben naar de Boerhaave gegaan naar dr.Roddi.ik vertelde dat ik een dikke D wilde [want D stond in mijn hoofd voor groot!!]

HIj adviseerde 350 - 375 cc.ik heb die gepast en ging accoord.

Thuis gekomen was ik hier op het het forum gekomen en zag de boobs van Mii18 Zij had 450 cc gekregen en dat vond ik mooie boobs.

Ben gaan twijvelen en toch weer op gesprek gegaan en gevraagd f dat kon.Dr Roddi ging accoord.Dus ik helemaal happy.

Ben blij dat ik het heb geaan,alleen een dikke D is het niet geworden.....wel een Dikke F/G .

Dus meid staat het je niet aan wat de pc zegt ga vooral nog ergens anders op consult.jou wensen zijn het belangrijkste!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je een consult bij Nio hebt!

Kon ik de tijd terugdraaien was ik ook bij hem gegaan ( nu laatste 2 keer bij van Selms,zijn collega geweest,ook prima arts hoor)

Maar de boobs die ik de laatste tijd van Nio voorbij zie komen,zijn stuk voor stuk(s) prachtig.

Hij deinst idd niet terug voor een maatje meer,maar....wat ik hierbij minstens zo belangrijk vindt te melden is dat hij in mijn ogen cosmetisch nooit een misser maakt ( dus niet te groot in verhouding),hij gaat dus erg ver mee in je wensen zonder zijn eigen/een grens te overschrijden ;-)

En wat al gezegd is,je voorbeeld/streven is zeker niet absurd,dus ongetwijfeld dat er aan je wensen voldaan kan worden.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

@Missboobymoon

Belgie vind ik wel een beetje ver van huis, maar toch bedankt, ik hou 'm in gedachten!

xoxo

@cindytje1985, @blondie1985, @Weeltje, @Maxime, @Esmiralda

Jullie hebben me overtuigd! Super! Thanks voor alle hulp, ik heb maandag middag een afspraak bij Dr Nio in het SLAZ. Ik hoorde alleen wel dat het consult 80-100 eigen risico kost.. Beetje jammer, maar als de operatie maar 3100 is valt dat dan weer mee.

Hebben jullie nog tips voor me?

xoxo

Ik heb niks hoeven te betalen, maar misschien dat ik nog een rekening krijg van mijn ziektekosten verzekering van het consult.. dus dat is even afwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met de meiden hier eens, lekker naar Dr.Nio gaan in het SLAZ in Amsterdam gaan.!

Naast dat het veel goedkoper is dan Bergman kliniek wil hij wel meer CC plaatsen ;-)

Zou wel ipv een gewenste cupmaat aan te geven aan de pc, een aantal fotos meenemen van boobs die je mooi vindt

qua vorm, volume en grootte etc

een 70D is bijvoorbeeld veeeel kleiner dan een 80D, de letter D E F dat zegt eigenlijk niet zoveel, snap je?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leeuwtje85

Jaa ik ben blij dat ik me aangemeld heb voor dit forum want ik had bij het kiezen van een pc helemaal geen rekening gehouden met de voorkeuren van pc's.. Ik nam gwn aan dat b zei wat je wou en als het paste dat je dat dan kreeg haha beetje stom. Maar het is heel logish dat je pc's hebt die voor wat meer gaan en juist pv's die het liever natuurlijk houden!

@Maxime @Blondy1985 @cindytje1985

He wat vaag.. De receptioniste die mijn afspraak inplande zei dus van wel.. Ik vroeg nog of dat dus verrekend werd als je naderhand de ingreep had gedaan maar ze zei van niet.

Naja, misschien is het veranderd.

@nikki89

Jaa heb ook van vele gehoord dat ze bang waren en toch voor minder cc gingen en achteraf spijt hadden en toch ie er iets groter waren gegaan, dat wil ik graag voorkomen.

Bedankt voor het accepteren!! Jij hebt ook droomboobs zeg! Echt onwijs!

@marriebarrie

Jaa precies, oh gelukkig dat je toch met 450 bent gegaan dan he! Ik heb je een vriendschapsverzoekje verstuurd, ,aar ik kon je foto's al even bekijken en het ziet er heel mooi uit! Helemaal niet gigantisch ofzo!

@itsme78

Jaa, omg I'm so excited! Haha onwijs bedankt!

En kijk na alle verhalen die ik over hem heb gehoord vertrouw ik op zijn expertice! Als hij ook zegt dat hij niet meer dan 300 wilt plaatsen zal ik me daarbij neerleggen, (maar stiekem verwacht ik wel wat meer cc's) haha thnx voor je berichtje!

@Tijgertje

Jaa ben iedereen onwijs dankbaar, had Nio anders nooit gevonden via google ofzo, geen van mv vriendinnen heeft ook een bv gehad dus van mond op mond reclame had ik ook niet van hem gehoord. Maar inderdaad, ik heb mn ipadje mee met een hele slideshow haha, thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

Nou mijn pc wilde ook niet verder gaan dan 300 cc ik ben ook heel slank ( 55 kg, 1.76).

Hij was ook bang dat niet ging passen. Ik had een 70AA...

Uiteindelijk heeft hij gewoon gekeken tijdens de operatie en kwam erachter dat 345 veel mooier was..

Dus ik heb nu 345 cc gekregen en ziet er allemaal heel netjes uit ook mijn litteken!

Ik kom nu uit op een 70E cup...

Als je me foto's wilt zien moet je me ff toevoegen als vriend ;).

Ben benieuwd wat het bij jou gaat worden !!

Groetjes Lieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal!

Ik heb mijn consult bij dr. Nio gehad en hij was super! Echt een leuke man!

We hebben uiteindelijk voor 500 cc ronde implantaten -dual plane gekozen en hij zei dat dat prima kon. Hij heeft ook mijn foto's bekeken en op bijna elke foto commentaar geleverd. Heel fijn. Ik heb 6 december mijn Boobday! Zooooo nerveus, ik kan echt niet wachten.

Op welke cup denken jullie dat ik uitkom? Ik ben nu een 75B

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!!!

Het aftellen kan nu beginnen!! Ik durf je niet te zeggen wat je maat zal gaan worden.

Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.