Ga naar inhoud

PoshBarbie : 6 december 2013 : Dr.Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

Ik heb mijn consult bij dr. Nio gehad en hij was super! Echt een leuke man!

We hebben uiteindelijk voor 500 cc ronde implantaten -dual plane gekozen en hij zei dat dat prima kon. Hij heeft ook mijn foto's bekeken en op bijna elke foto commentaar geleverd. Heel fijn. Ik heb 6 december mijn Boobday! Zooooo nerveus, ik kan echt niet wachten.

Op welke cup denken jullie dat ik uitkom? Ik ben nu een 75B

xoxo

die gaan net zo worden als op je profiel plaatje hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat vaag joh! Ik ben gisteren bij dr Nio geweest en ik dacht zelf ook 400 cc en dat kan prima zegt hij. Ik heb nu 80A.. Wellicht komt het omdat ik wat breder ben? Maar 500 had ook nog geluk gaf hij aan :)

Gewoon wat meerdere pc's bezoeken! Ben bij dr koopman van Bergman geweest en die beviel mij ook absoluut niet. Had er direct geen in meer in haha maar na gister wel super enthousiast :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RZ1989

Haha, nou verkiezen we ook beiden Nio boven en pc van Bergman..

Heb je al een datum gepland? Ik hoop eigenlijk iemand tegen te komen op t forum die op dezelfde dag haar Bday heeft als ik haha, maar de kansen zijn klein!

Succes! xoxo

@Catlover

Thanks! Zien er al mooi uit! Zijn ze al wat meer gedaald?

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha inderdaad!

Ja dat zou leuk zijn he.. Was het maar zo een feest voor mij! Ik hoop in april alles bij elkaar te hebben.. Sparen sparen sparen! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi allemaal! Onwijs bedankt!

Ik was lekker de allereerste en was om kwart over 7/half 8 al aan de beurt!

Wat een afzien was dat net toen ik wakker werd.. Onwijs veel pijn en inderdaad de welbekende olifant Zat lekker -maar niet heus- op mn borst te chillen.. Zo erg dat ik me niet kon bewegen in bed. De verpleegster kwam na een tijdje kijken of ik al kon plassen maar met het proberen op te staan verging ik van de pijn en stroomde de tranen over mn wangen. Zuster gaf me toen 1 pil tramadol (extra sterke pijnstiller) en een half uur later ging het VEEL beter! Pijn maar dragelijk en gezond ..

Wat zijn de boobs al MOOI! Ze zitten helemaal niet super hoog en vullen mooi mn 75E sport bh van Triumph uit'

Ik zal binnenkort een uitgebreider operatieverslagje tikken

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.