Ga naar inhoud

PoshBarbie : 6 december 2013 : Dr.Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

@catlover, ja dat had ik toch maar aangevraagd voor het geval het weer ondragelijk begon te worden.. Maar voor nu gaat het prima met ibuprofen en de spierverslappers! Thank god!

Ik denk dat ik morgen avond even mn operatie verslagje schrijf, en ik mag maandag pas weer douchen, dus tot die tijd houd ik mn bh lekker aan en maandag misschien eventuele foto's..

Bedankt voor jullie support meiden! Echt waar!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobs!!

Die diazepam doet het goed he!! wordt je er ook zo suf van? Ik kon er hele dagen op slapen inclusief de nawerking van de narcose natuurlijk!!

De pijn goed te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cindy

Jaa onwijs fijn! Ik werd er niet merkbaar suf van, maarviel gauw nadat ik mn medicijnen had genoMen wel in slaap.. En de pijn is inderdaad prima te doen gelukkig. Mn vrien zorgt dat ik mn medicijnen op tijd neem en dat ik steeds wat water naast mn bed heeft. Haha zo schattig, als t aan hem ligt krab ik mn eigen neus niet eens. Maar t is toch fijn om enigzins in beweging te blijven. Dat helpt onwijs tegen de stijfheidpijn..

Ohja en mag van Nio niet masseren! Mocht jij dat wel? xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

@cindy

Jaa onwijs fijn!En depijn is inderdaad prima te doen gelukkig. Mn vrien zorgt dat ik mn medicijnen op tijd neem en dat ik steeds wat water naast mn bed heeft. Haha zo schattig, als t aan hem ligt krab ik mn eigen neus niet eens. Maar t is toch fijn om enigzins in beweging te blijven. Dat helpt onwijs tegen de stijfheidpijn..

Ohja en mag van Nio niet masseren! Mocht jij dat wel? xoxo

Ik heb ook helemaal geen pijn gehad. alleen die olifant die wel erg lekker zat.. maar ook die is weer weg gegaan gelukkig!!

Ik heb niet gevraagd over masseren dus geen idee.. heb het ook niet gedaan.. Ben wel na de eerste week begonnen met het insmeren van mijn borsten met bio oil.. alleen mijn littekens niet.. Ik merk nu wel dat mijn borsten al een stuk zachter worden en heb bij mijn laatste controle ook niks gehoord over masseren dus dat doe ik maar niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh top!

Ik begin ook volgende week met het insmeren van bio oil en nivea (op aanraadde van Nio)

Thanks meid! Ik ga weer proberen om een beetje te slapen.

Ps Nio zei dat ik al op mn zei mocht liggen omdat ik anders veel last van mn rug zou krijgen.. Maar dat durf ik de 1ste weken nog niet aan hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik werd na de tweede nacht wakker op mijn zij en ben daarna gewoon op mijn zij gaan liggen.. de eerste dgen gaf het me spierpijn, maar lig inmiddels lekker hoor op mijn zij!! Dus als het goed voelt kan je het gewoon doen hoor, maar als je het niet goed vindt voelen en je kan prima slapen op je rug, doe je dat toch..

slaap lekker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik zal even in het kort mijn operatieverslag beschrijven.

Ik kwam om 6:50 aan bij de poli samen met mijn vriend. Ik melde me aan en toen moesten we even wachten in de wachtruimte die overigens best mooi was. Om 7:05 kwam de verpleegkundige ons halen en bracht ons naar kamer 14, wat mijn kamer zou zijn voor die dag. Toen we daar binnen kwamen was Nio al een andere patiënte aan het aftekenen. Ondertussen kreeg ik pijnstillers en mocht ik het charmante operatiejurkje aantrekken. Direct daarna was ik aan de beurt en legde Nio nog kort de procedure uit. Uiteindelijk was ik toch degene die als eerst geopereerd werd. Natuurlijk was ik super nerveus. Om 7:15 reden de zuster en mijn vriend me naar de OK. Daar moest ik afscheid nemen van mn vriend en ging het avontuur beginnen. Eerst werd ik klaargemaakt voor de operatie (infuus aangelegd etc) in de ruimte waar je ook bijkomt na de operatie. Toen werd ik de operatiekamer ingerold. Daar waren Nio en nog enkele andere dokters. De sfeer in de OK was erg relaxt en iedereen stelde me gerust. Toen kreeg ik een mondkapje op voor de narcose waarna ik een paar keer diep moest inademen en voelde me op een gegeven moment wegzakken.

Ik kan me niet meer herinneren hoe het precies was toen ik weer bijkwam. Alleen dat ik wel heel veel pijn had. Op de kamer was mn vriend bijna meteen weer bij me. Ik lag aan het infuus en kreeg ook pijnstillers. De andere vrouw was ook inmiddels weer terug, deze had een borstvergroting voor de spier (ik dualplain) en had veel minder last dan ik. Het was toen inmiddels 11 uur en het was de bedoeling dan ik in elk geval tot 15:00 op de kamer zou herstellen. In de loop van de middag bleef de pijn echter sterk aanhouden. En nadat de zuster me een aantal handelingen probeerde te laten verrichten die voor mij buiten mijn capaciteiten lagen vroeg ik aan haar of ik abnormaal veel pijn had of dat dit normaal was. Waarop zij antwoordde dat de andere vrouw en ik dezelfde operatie hadden gehad en dat het praktisch gezien wel zou moeten kunnen. Dat was dus niet waar want ik had de andere vrouw ook eerder al gesproken, zij had al 2 kinderen gehad en had dus meer ruimte en huidselasticiteit, en had bovendien het implantaat voor de spier gekregen. Die zuster wist dus duidelijk niet waar ze het over had, en dat vond ik wel eng. Om 2u kreeg ik wat sterkere pijnstillers en ook zette ik me er toe aan om toch uit bed te komen en te gaan zitten. Wat onwijs hielp kwa stijfheid. We hadden besloten om te wachten op Nio die om 5u nog langs zou komen mochten wij dat willen. Echter bij navraag bleek dat niemand daar op de hoogte van was. Men heeft er toen even achteraan gebeld en hij kwam toen nadat hij klaar was inderdaad even langs om te kijken het het ging en nog wat vragen te beantwoorden. Ook heeft hij even mijn bh goed vast gezet die door de verpleegsters blijkbaar toch niet helemaal goed was vast gezet. Daarna zijn we naar huis gegaan.

Kortom beetje saai verslagje en sorry dat het zo lang heeft geduurd maar ik was de afgelopen dagen nogal out of it. Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt cindytje, ik had het echt niet zonder mn vriend gered!

Ik vraag me af wat jullie vinden.. (Eerlijke reacties graag)

Ps ik ben post op rond mn middel zo opgezwollen dat ik een 80D ben gaan dagen, zo bang dat ik onwijs aankom nu ik amper kan bewegenn. En ik twijfel of ik niet te klien ben gegaan! Kan weljanken..

Maar bekijk de foto's even and let me know

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Bedankt cindytje, ik had het echt niet zonder mn vriend gered!

Ik vraag me af wat jullie vinden.. (Eerlijke reacties graag)

Ps ik ben post op rond mn middel zo opgezwollen dat ik een 80D ben gaan dagen, zo bang dat ik onwijs aankom nu ik amper kan bewegenn. En ik twijfel of ik niet te klien ben gegaan! Kan weljanken..

Maar bekijk de foto's even and let me know

xoxo

Ik was ook heel erg gezwollen rond mijn middel enhad het gevoel bijna te stikken door mijn bh...

Ik wilde je foto's bekijken, maar ik zie geen album of foto's ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh dat is vaag! Zien jullie ze nog steeds niet? Hijs wel alleen zichtbaar voor vriendinnen. Maar heb er wel al eem paar reacties op gehad.. Nou hoop dat t nu wel lukt

@ my wish, het gaat zeker wat beter maar ik heb mn waardefak ben ik aan begonnen momwnten zeker gehad haha

@cindytje hoelang duurde t bij jou voor de zwelling wat afnam?

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Huh dat is vaag! Zien jullie ze nog steeds niet? Hijs wel alleen zichtbaar voor vriendinnen. Maar heb er wel al eem paar reacties op gehad.. Nou hoop dat t nu wel lukt

@ my wish, het gaat zeker wat beter maar ik heb mn waardefak ben ik aan begonnen momwnten zeker gehad haha

@cindytje hoelang duurde t bij jou voor de zwelling wat afnam?

xoxo

Na een aantal dagen erg veel drinken.. ik dronk vooral groene thee/brandnetel thee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.