Ga naar inhoud

Siske87 : 19 december 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag dames,

gisteren zat ik met een dilemma, zou ik het doen of toch maar afbellen. Zat vol met twijfels.
Ook denk ik omdat je niet weet wat je kan verwachten, ook al schrijven jullie zeer goede verslagen :-)
Gisteravond ook foto's genomen van de 'voor' situatie, ik schrok er eigenlijk van.

dan zie je eigenlijk wat je partner ziet, als ik mezelf bekeek leek het nog ça va maar op die foto's pfiew

dan dacht ik bij mezelf van: nu weet ik weer waarom ik het doe! en schrok ervan dat mijn man toch 'opgewonden' raakt

om het zo te zeggen,... geluk dat hij mij graag ziet zeker :-)

vanmorgen was het dan eindelijk zover. Had niet zoveel stress, was precies een andere persoon die het ging ondergaan.

Heel vriendelijke verpleegsters en anesthesist, mogen ook eens in de bloemetjes gezet worden :-)

de eerste keer dat ik op gesprek ging zei hij dat het tssn de 325cc en 350cc ging zijn, ging op de dag zelf kijken naar de ruimte.
Wou ook dat het zo natuurlijk mogelijk zou zijn zodat niemand het zou merken, draag al 2 weken een hele dikke push up :-)

Dan mocht ik mij uitkleden, witte kousjes aandoen, foto's nemen en plaats nemen op de operatietafel.

Dan pas begon ik stress te krijgen. Was heel rap weg, blijkbaar vond de anesthesist dit ook, had hij tegen mijn man gezegd: ze had niet veel nodig.

Heb denk ik heerlijk geslapen maar kan mijn droom niet meer herinneren.

Ben wakker geworden in een lekker warm bedje met mijn man naast mij. Veel kan ik mij er niet meer van herinneren.

Alleen dat ik kou had en wou langs een kant verder slapen maar wou ook zeer graag naar huis.

Hij heeft er blijkbaar 300cc ingestoken, dit zou het mooiste effect hebben, vertrouw op mijn man en dokter maar was toch een beetje

geschrokken, klinkt zo weinig en zie niet veel; zitten ook goed ingepakt.

Pijn had ik niet echt, gewoon een brandend gevoel aan de onderkant, had verwacht dat ik zou wenen van de pijn want ben kleinzerig.

De terugrit ging ook heel vlot, alleen de bochten gaf een raar gevoel.

Zijn langs de Mac Do gestopt en was blij dat ik mocht/kon eten.
thuis gekomen heb ik eerst nog wat rommel opgeruimd waarop mijn man zei: doe maar rustig en rust wat! haha

Maar verwacht nog een terugslag, kan niet geloven dat de pijn zo goed meevalt. Zal maar blij zijn zeker :-)

ondertussen ook al mijn medicatie genomen.

Ben wel benieuwd naar het resultaat hoor.
31 december terug om de draadjes te verwijderen, spannend!

vele groetjes

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!! Ik was ook terleurgesteld met mijn 300cc, maar vertrouwde "Bruno". En terecht, ik ben er erg blij mee. Heb nu 75E. Heel natuurlijk.

Valt niet echt op, ziet eruit alsof ik de maximizer aan heb maar dan iets voller.

Ik wil je niet bang maken, maar bij mij kwam de pijn 's nachts pas. Neem je medicijnen goed in en realiseer je dat het de eeerste dagen het ergste is daarna ben je blij dat je het gedaan hebt.

Goed herstel toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Meid doe rustig aan hoor. Bij mij kwam de pijn ook pas s 'nachts. Je heb nu nog die medicatie van de operatie in je lijf zitten.

Ik ga dit topic even bijvoegen bij je eigen topic zodat het overzichtelijk blijf ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

vannacht ben ik om 5u wakker geworden, eig door rugpijn. Slaap normaal op mijn zij.

Ben dan rechtop gaan zitten, man dat voelde ik wel en begon ineens zwart voor mijn ogen te zien.
Mijn man heeft mij dan naar het toilet gebracht, half bewusteloos en overgeefachtig, was echt slecht!

maar na 15min was het over, ben dan maar op de zetel gaan zitten.

Denk dat het was omdat je neerligt in bed en in de zetel lig je maar half.

Maar voor de rest is het goed, alleen rechtkomen en stappen doet een beetje pijn.
Denk de siliconen die op de wonde duwen fzo.
Heb gisteren al eens gespiekt tssn de windels door, wat een decollete haha

mijn man zo: moest ik groter gaan, tis toch goed zo - en ik geef hem 100% gelijk.
Kan niet wachten om ze vanavond te zien, maar heb ook veel schrik om ze te zien haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met jouw boobies! :D

Vervelend dat je vannacht niet lekker voelde maar dat komt ook wel goed.

Een goed herstel toegewenst.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Siske,

Het zit er dan eindelijk op. Ik moet wel lachen dat je schrijft dat je man in je voorsituatie nog opgewonden van je raakte. Ik had orecies hetzelfde wat jij omschrijft hahahahhaaa.

Ik ben ook gisteren geopereerd en alles loopt op rolletjes. Het is maar 'goed' dat t zo'n pijndoet want anders zou ik al teveel doen!

Beterschap! Goed herstel gewenst. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Tishje en Anne, heel veel beterschap en kijk uit naar jullie verslagje en foto's natuurlijk :-)

Hey Zita, ja heb gister voor de eerste keer gekeken, mijn man had de bh los gemaakt en wou kijken maar ik had zo'n schrik!

dacht dat het pijn ging doen omdat ze geen steun meer hadden of dat de silicone gwn door de wonde zou vallen ;-)

in het begin vond ik ze meevallen, maar na de douche vond ik ze super!

nu ben ik blij dat mijn man gestopt is bij 300cc ipv 350cc, wat een stel vriendinnen

en aan zijn reactie te zien vond hij ze heel mooi, heeft zelf al lichtjes mogen voelen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Heel herkenbaar dat het eng is om je bh uit te doen om te douchen.. Dat had ik ook hoor.. Stom eigenlijk he dat je er zo bang voor bent haha, net alsof ze er af kunnen vallen...

Gelukkig vindt je man ze mooi.. Mijn vriend vindt ze te groot haha en durft e neit aan te zitten.. Hij is bang dat ze er af vallen volgens mij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.