Ga naar inhoud

Jesserke84 : 10 januari 2014 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Zooooo, ik ben er vanaf! :)

We werden verwacht om 13.30, er lag nog een man op de operatietafel dus nog ff gewacht. rond 13.50 binnengeroepen, uitgekleed, afgetekend, fotohoot en dan mocht ik op de operatietafel gaan liggne, man wat was ik zenuwachtig!!!! Ik hoorde mijn hartslag racen ,tutuututututut! :D

Infuus erin, zuurstofmaskertje op mijn mond, eerst werd ik heel erg duizelig, ik dacht: wat is dit, dit klopt niet?! Werd een beetje bang. Verpleegster zei: niet bang zijn, denk aan je trouw (ik trouw in juni), en weg was ik :)

Ik werd wakker in een lekker warm bedje, vriend zat aan mijn bed. Hij zei da thet heel mooi was geworden. Ik had best een verschil tussen linker en rechter borst , , is er links 250 cc in gegaan en rechts 350. Ik had best al een mooi gevulde 80 b en dit aantal cc was blijkbaar genoeg om tot het resultaat te komen van de fotos die ik getoond had aan Mister Demeyere :)

Dan naar huis gereden, 35 minuutjes rijden, is goed gegaan, eens thuisgekomen was ik uitgehongerd, lekker gegeten en nu lig ik in de zetel met kussens achter mijn rug. De pijn valt mee, enkel een branderig gevoel onderaan mijn borsten, stijf en een pijnlijke rug. Straks om 21 u moet ik 2 paracetamol nemen. Denk wel dat ik een slechte nacht ga hebben... ach ja hoort erbij.

Ik ben zoooooooooooooooooo blij en kan niet wachten tot ik morgen ff kan piepen, dan plaats ik fotootjes.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tradonal genomen om half 5 en toch 2 zalige uurtjes geslapen :) voor ik opstond (dit lukt echt niet zelf !) een cola gedronken want voelde me heel slap. Ging goed daarna.

Ik had hier al maanden alle operatie verslagen gelezen maar nu ondervind ik dis zelf : dit is toch niet gewoon een "klein operatietje" :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.