Ga naar inhoud

Ava : 6 februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Ava

Aanbevolen berichten

Ik kan de foto's niet zien meid..

Wellicht kun je het beter ff met gekookte rijst proberen.

Das wat steviger en dan kun je de breedte en projectie ook beetje beter na bootsen...

Ik heb er toen ook foto's van gemaakt, en ik zei toen direct dat ik ze niet kleiner wilde.

Het voelde en leek toen wel 'goed' te staan bij me..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja klopt maar ik kon zo even geen rijst vinden, dus dat wordt vanmiddag maar boodschappen doen hahah!

Ben wel blij dat ik nog een afspraak heb gemaakt voor een extra consult. Ik ga het nu gewoon maar een beetje loslaten en er niet meer zoveel over denken, en dan zie ik het dan wel gewoon. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, dat wil ik mezelf ook steeds voornemen.. om er niet zoveel meer aan te denken.

Maar dat lukt nog niet echt whaha!

Zojuist een mail naar Nio gestuurd met nog wat vragen.

Hopelijk snel reactie van hem!

Heb jij trouwens al gekeken voor een sportbeha?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik een Shockabsorber neem.. Ik vond tijdens het passen die tri-action al helemaal niet fijn zitten, beetje zo'n flutding, dus dat wordt hem in ieder geval niet.

Ik lees hier ook veel over die Carefix bh's, maar ik zoek toch iets wat veel steun geeft, zeker in het begin. :)

Moet me er nog maar wat meer in gaan verdiepen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames neem zeker de eerste 2 weken de triumph of een fila ook al zitten ze niet lekker!

Je hebt de stevigheid gewoon echt nodig.. (en Nio vroeg aan mij op de operatiedag ook gewoon of ik de triumph bij me had)

Ik ben nu overgestapt naar de carefix maar dat met meer dan 2 weken po :)

Heel veel succes met kiezen! en die rijst test heb ik gedaan met niet gekookt rijst, in een maat beker gestopt en dan in een dunne dunne sok.. zo kan je er een rondje van maken en het best testen. Maar jullie krijgen voor de spier dus dan is het nog groter :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha pff nee nog steeds niet, waarschijnlijk ben ik er pas over uit als ik naar de OK gereden wordt. :4:

Nog een tip! Zo'n reiskussentje voor je nek is wel fijn denk ik, heb ik ook net gekocht en voor op de terugweg in de auto en met het op je rug slapen leek het mij wel prettig. Dat gaat echt drama worden voor mij, kan echt niet op m'n rug in slaap vallen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast cindytje1985

Net weer thuis van m'n consult, en het word nu 600cc dual plane ipv 500 voor de spier!

Ben er blij mee, laat maar komen die operatie hahaha! :lol:

Waarom toch gekozen voor dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch liever dual plane aangezien het natuurlijk vrij zware protheses zijn en het dan toch wat steviger zit en minder snel gaat zakken. Hij gaf ook aan dat hij dat een goede keuze vond vanwege de grootte van de protheses. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat er zoveel meiden enthousiast zijn over dr. Nio!

Ik ben net als velen van jullie heel erg aan het tijfelen over de maat! 20 februari staat m'n operatie bij Nio gepland maar ben nog steeds niet zeker over de maat. Momenteel heb ik 75B en tijdens passen kwam er 500cc uit. Ik vind het grappig om te lezen dat veel meiden bang zijn dat de implantaten te klein zijn, ik ben namelijk bang dat het te groot wordt!

Verder vraag ik me af wat de meningen zijn over 85% of 100% implantaten. Is het zo dat je met 85% wat puntigere borsten krijgt? En hoe zit dat met 100%, ziet dit er niet heel erg nep uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat er zoveel meiden enthousiast zijn over dr. Nio!

Ik ben net als velen van jullie heel erg aan het tijfelen over de maat! 20 februari staat m'n operatie bij Nio gepland maar ben nog steeds niet zeker over de maat. Momenteel heb ik 75B en tijdens passen kwam er 500cc uit. Ik vind het grappig om te lezen dat veel meiden bang zijn dat de implantaten te klein zijn, ik ben namelijk bang dat het te groot wordt!

Verder vraag ik me af wat de meningen zijn over 85% of 100% implantaten. Is het zo dat je met 85% wat puntigere borsten krijgt? En hoe zit dat met 100%, ziet dit er niet heel erg nep uit?

Hee, er zijn hier een paar meiden op het forum die 85% gevuld hebben! ik weet ze zo niet bij naam, maar je zou via de zoekmachine kunnen zoeken naar operatieverslagen van meiden die bij dr. Nio geopereerd zijn en dan moet je even zoeken naar degenen met 85% gevulde implantaten. :)

Ze zijn zeker niet puntig, ze hebben een 'glooiing' als het ware dus het loopt inderdaad niet helemaal bol, maar puntig is het niet hoor!

En de 100% gevulde, het ligt natuurlijk aan de grootte, plaatsing en je eigen anatomie of het nep lijkt. Als je bijvoorbeeld heel weinig weefsel hebt en grote implantaten neemt voor de spier, zal dat er nep uit kunnen zien. Dit is dus afhankelijk van meerdere factoren, maar daar kan je arts je natuurlijk over informeren, want hij weet jou maten/anatomie etc. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ava!

Toch ook voor de dual plane gekozen,

Jekrijgt dus 600cc

Krijg je wel de 85% gevulde??

85% gevulde gaan maar tot 500cc volgens mij dus ik krijg de 100% gevulde denk ik. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vond die ervan?

Jaa is dat zo dat die tot 500 gaan?

Ik krijg namelijk ene borst 550 en andere 500 hahaha

Ik hoop niet dat ene 80 en andere 100 gevuld is danben ik helemaal nie blij hahaha

Die ene maar toch mooier ava?

Ik twijfel ook zo of ik toch ook voor 600cc zou gaan

Alleen ik wil geen 100% gevulde.

Dus ben benieuwd of het klopt watje zegt,

Want dan zou ik dus 2 verschillende krijg hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha neeee, lijkt me ommogelijk dat je een 85% en een 100% gevulde krijgt, don't worry!

Stuur hem anders een mailtje, dan heb je duidelijkheid en hoef je je daar niet meer druk om te maken, wie weet hebben ze het assortiment uitgebreid en hebben ze nu ook 550cc in 85% gevuld haha :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.