Ga naar inhoud

Ava : 6 februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Ava

Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, ik word donderdag door nio geopereerd. Erg spannend vind ik het. Want zal het me wel staan.

Ik heb weleens gelezen dat het aantal cc niet mooi kan staan ivm de breedte. Hoe zit dat dan? Want dat begrijp ik niet zo goed?

Wat nemen jullir allemaal mee voor na het ziekenhuis? Moet je ook extra kleding mee? Of misschien nog meiden met tips van dat is fijn om mee te nemem:).

Voor alle meiden die bijna worden geopereerd succes en ben erg benieuwd naar hoe jllie het vinden. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee! Daarmee wordt denk ik bedoelt dat als je prothese te breed is voor je lichaam, dat je dan als je recht voor de spiegel staat veel uitstekende borst hebt aan de zijkant wat buiten je eigen lichaamslijn/taille valt als het ware. Beetje lastig uitleggen haha!

Ik neem in ieder geval natuurlijk m'n sportBH mee, en als kleding een joggingsbroek, een elastisch topje die ik via m'n heupen omhoog kan trekken ipv over m'n hoofd en een comfy vest.

Hoeveel cc krijg jij Bon1986? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ava,

Ohh oke dank je wel voor de uitleg. Dat zal de pc dan toch wel zeggen als dat zo

het geval is. Ik krijg 400cc dp, 85% high profile. Jij 600cc hé?

Oke ja dat neem ik ook mee :). Pff ik ben zenuwachtig al. Kan nu echt niet meer wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, hij zal je echt niet veel te brede implantaten geven hoor!

Volgens mij word het supermooi! Als 600cc ook in 85% gevuld kwam had ik dat misschien ook wel genomen. :)

Veel succes alvast donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat met de dag gelukkig beter, Zag dat jij 600cc neemt? Goede maat wordt dat hoor. Denk dat je op een bh maat F komt dus lekker grote meisjes krijg je :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kocht mijn bh's bij de Livera daar hebben ze mooie F maatjes. Ik ga nu denk ik richting de G en dat wordt nog moeilijker. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat gaan drama's worden straks als ik eindelijk bh's kan kopen hahaha! :4:

Heb vandaag 2 sportbh's binnengekregen van Shockabsorber, als ik ze nu aandoe zit de cup gewoon redelijk strak, kan me niet voorstellen dat daar nog 600cc bij kan?! Bij iemand anders ook het geval geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik dacht dat het echt 2 flubberende cups zouden zijn die nog helemaal gevuld moeten worden, maar het zit gewoon al goed nu..

Ik bestel nog maar een 75F erbij, dan heb ik donderdag genoeg keuze haha..

Mm ja ben benieuwd, grappig altijd hoe hetzelfde aantal cc's zo anders kan staan bij verschillende mensen! :)

Kan me echt geen goed beeld voorstellen hoe het gaat worden, die pasprotheses zaten zo raar, 2 opgestapeld per kant, leken we torpedo's :4:

Nou nog een paar daagjes en dan zijn we eeeeindelijk aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een C en heb 535cc uhp gekregen en mijn shockabsorber had ik in een G. Droeg ik 2 weken na de operatie omdat ik de eerste 2 weken een kliniek bh droeg, maar doe gaf niet genoeg ondersteuning voor mijn gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Oh dat gaan drama's worden straks als ik eindelijk bh's kan kopen hahaha! :4:

Heb vandaag 2 sportbh's binnengekregen van Shockabsorber, als ik ze nu aandoe zit de cup gewoon redelijk strak, kan me niet voorstellen dat daar nog 600cc bij kan?! Bij iemand anders ook het geval geweest?

Ik had zelfs met mijn AA'tje nog maar heel weinig ruimte over bij mijn shockabsorber E hahaha maar dat komt helemaal goed.. je boobs moeten straks lekker ingepakt zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.