Ga naar inhoud

Ava : 6 februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Ava

Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaa ik ben net ook gebeld... 7u melden.. BETER!!!!

Oke! Nou het gaat alle kanten op, van 7u naar 9u en dan weer 7u hahaha!

Wel vreselijk vroeg op staan, ik zal er wel lekker uitzien, mag ook al geen make-up op pff... :4: :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal, zo nog even een paar uurtjes slapen en dan om half 6 richting Amsterdam (pfff...) :D

Ava, 1 ding scheelt... we zijn allemaal make up loos whahaha.
Ben blij dat het weer veranderd is naar 7u!

Tot morgen xxxx

Haha dat is waar! Tot morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, zal zsm een verslagje schrijven!

Heb veel pijn maar ondank dat voelde ik me verder gelijk wel oké.

Heb diclofenac en spierverslappels meegekregem, dus zo weer even innemen en dan hopelijk een paar uurtjes slapen.

Werd in het ziekenhuis al gek van mn bh, hij zit zo strak pff..

Probeer het nog een nachtje en anders doe ik morgen lekker die carefix aan.

Bedankt voor al jullie berichtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hee meiden, zal zsm een verslagje schrijven!

Heb veel pijn maar ondank dat voelde ik me verder gelijk wel oké.

Heb diclofenac en spierverslappels meegekregem, dus zo weer even innemen en dan hopelijk een paar uurtjes slapen.

Werd in het ziekenhuis al gek van mn bh, hij zit zo strak pff..

Probeer het nog een nachtje en anders doe ik morgen lekker die carefix aan.

Bedankt voor al jullie berichtjes!

Die spierverslappers zijn echt super!! ga je ook heerlijk van slapen hahah...

Ik heb dat ook gehad met mijn bh, zat echt super strak dezelfde dag al, dat komt door het vocht wat je vast houdt... Ik had dezelfde avond al een andere bh aan want ik hield het niet meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ava gefeliciteerd hè met je boobies! Blij dat t achter de rug is? Hè begrijp ik nu van MyWish dat jullie elkaar niet gezien hebben...wat jammer zeg! Hoop dat je een goede nacht hebt gehad....sterkte met herstel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, zal zsm een verslagje schrijven!

Heb veel pijn maar ondank dat voelde ik me verder gelijk wel oké.

Heb diclofenac en spierverslappels meegekregem, dus zo weer even innemen en dan hopelijk een paar uurtjes slapen.

Werd in het ziekenhuis al gek van mn bh, hij zit zo strak pff..

Probeer het nog een nachtje en anders doe ik morgen lekker die carefix aan.

Bedankt voor al jullie berichtjes!

Gefeliciteerd lieverd, weet precies hoe je je nu voelt.

Ik had pas de volgende dag Diclofenac gekregen omdat ik zo gek werd van de pijn. Elke keer als je zoveel pijn hebt deze innemen hoor heeft mij ook geholpen.

Rust maar lekker uit, je verslag lezen we nog wel hoor.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hier mijn verslagje:

Gisteren moest ik me om 7 uur melden, en werd ik vlak daarna naar m'n kamer gebracht. De verpleegster vertelde me dat ik rond 10:15 opgehaald werd naar de OK en dat ik om 9:15 mijn pijnstillers mocht innemen.

Daarna kwam Nio me aftekenen, en toen begon het wachten, beetje tijdschriften lezen enzo.. Nou 9:15 wou ik net mijn medicijnen innemen toen de verpleegster binnenkwam en zei dat ik nu al naar beneden kon, dus dat was een meevaller!

Toen zijn ze nog een tijd bezig geweest met m'n infuus, het prikken in m'n hand ging niet goed dus toen heb ik hem in mijn arm gekregen en werd in naar de OK gereden. Iedereen was heel lief voor me en voor ik het wist was ik al weg. :)

Toen werd ik weer wakker op de uitslaapkamer, ik had het ijskoud dus ik kreeg lekker warme dekens, en de rest daar herinner ik me niet zo goed mee, alleen dat ik nog heel emo werd en moest huilen omdat ik m'n bh zo strak vond zitten hahaha :4:

Daarna werd ik weer lekker naar m'n kamer gebracht, ik probeerde te gaan slapen maar ik was klaarwakker dus daar kwam niet zoveel van. Na een tijdje maar een zuster opgeroepen omdat ik zo'n pijn had. Mijn 'eigen' verpleegster was aan het lunchen dus toen kwam er een andere vrouw, vond haar niet zo aardig, ze zei dat ik van te voren had kunnen weten dat het pijn ging doen en dat het mijn eigen keus was geweest... Euh ja leuk, maar dat hoef ik niet te horen nu pfff..

Daarna werd de pijn gelukkig wel wat minder en kon ik me wat beter ontspannen en een beetje slapen. Rond 3u werd m'n infuus afgekoppeld en kon ik naar de wc, daarna voelde ik me even heel beroerd, kreeg het heel erg warm en was duizelig, maar dat was na 5 minuutjes wel weer over gelukkig.

Toen heeft de zuster m'n infuus er uit gehaald en me aangekleed, en toen kwamen m'n ouders me ophalen. M'n vader heeft nog even de medicatie beneden in de apotheek opgehaald en daarna zijn we rond kwart voor 4 weer naar huis gegaan.

Het slapen ging op zich wel goed, paar keer wakker geworden omdat m'n bh zo naar zat.. Om 7 uur ben ik uit bed gegaan en even wat gegeten. Snel de Carefix aangedaan, zit echt 100x beter, m'n medicijnen genomen en toen heb ik nog een paar uurtjes lekker kunnen slapen. :)

Nu weer tijd voor m'n medicijnen, verder gaat het wel goed met me! M'n borsten staan vreselijk strak, hoop dat dat snel wat minder is, want het voelt echt vreselijk aan haha. Met het verwisselen van de bh's wel m'n littekens al gezien, zag er nu al mooi uit, had ze veel langer verwacht!

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes guys! :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gevoel had ik ook Ava dat strakke gevoel maar dat wordt met de dag steeds minder hoor. Heb je ze ook onder de

borstspier laten zetten? Heb je je borsten al gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gevoel had ik ook Ava dat strakke gevoel maar dat wordt met de dag steeds minder hoor. Heb je ze ook onder de

borstspier laten zetten? Heb je je borsten al gezien?

Ik heb ze dual plane laten plaatsen. Heb ze heel even snel gezien met het omwisselen van m'n bh maar heb hem snel weer aangedaan want het ziet er nog niet zo mooi uit natuurlijk haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual plane laten plaatsen. Heb ze heel even snel gezien met het omwisselen van m'n bh maar heb hem snel weer aangedaan want het ziet er nog niet zo mooi uit natuurlijk haha

Nee niet vind je het niet mooi? Ik vond de mijne al gelijk erg mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet vind je het niet mooi? Ik vond de mijne al gelijk erg mooi

Ze staan nog zo bol,strak en opgezwollen dus het heeft ook geen zin om al te kijken eigenlijk, ging ook echt van niks naar 600cc dus het zal nog wel even duren voor dat het er een beetje goed uit ziet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.