Ga naar inhoud

Ava : 6 februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Ava

Aanbevolen berichten

Hey Ava inderdaad heel leuk om je verslag te lezen. Jammer dat je niet in dezelfde kamer lag met MyWish en Hes85. Hoop dat je snel tevreden zult zijn met je borsten en ik ben ook zoooo benieuwd hoe het er nu uitziet...we wachten gespannen af! Sterkte en tot snel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Veel sterkte ava met herstel!! Jammer dat we elkaar niet hebben gezien!!! Maar las dat jij al vlug aan de beurt was..dat was zeker wel fijn!!

Ik hou mijn bh ook nog lkkr aan want vind de vorm ook nog niet mooi..bij mij zitten ze helemaal achter de spier en nog heel hoog en aan de zijkant!! Veeel sterkte!! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte ava met herstel!! Jammer dat we elkaar niet hebben gezien!!! Maar las dat jij al vlug aan de beurt was..dat was zeker wel fijn!!

Ik hou mijn bh ook nog lkkr aan want vind de vorm ook nog niet mooi..bij mij zitten ze helemaal achter de spier en nog heel hoog en aan de zijkant!! Veeel sterkte!! Xxxx

Ja dat was wel lekker, voor ik het wist was ik al aan de beurt!

Pff ja ze zitten bij mij ook echt recht onder m'n sleutelbeen en helemaal in m'n oksels haha! Ben benieuwd hoe het er over een weekje al uit ziet. Jij ook veel sterkte met je herstel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ze staan nog zo bol,strak en opgezwollen dus het heeft ook geen zin om al te kijken eigenlijk, ging ook echt van niks naar 600cc dus het zal nog wel even duren voor dat het er een beetje goed uit ziet. :)

Dat wennen duurt idd wel ff.. pas na een week of 4 was ik een beetje gewend en kon ik in de spiegel kijken met de gedachten ja dat vindt ik mooi..

In eerste instantie klopte het beeld wat ik zag in de spiegel gewoon niet.. Maar met de tijd gaat dat helemaal goed komen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Komt dat dan door de dual plane?

Want ik vond de mijn gisteren wel al wauw :126:

Of is dat een slecht teken?

Je moet maar eens kijken naar mijn eerste paar foto's.. dan snap je vast wat ik bedoel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht de hele nacht doorgeslapen gelukkig, alles gaat al steeds beter. :)

Ook even lekker gedoucht, was wel spannend, maar gelukkig ging alles goed.

Ze zijn wel echt enorm zeg, schrok er van haha, zal zsm even een fotootje plaatsen, hopen dat ze snel zullen zakken en minder strak staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht ook weer goed geslapen gelukkig, verveel me wel zeg, dat gezit de hele dag :)

Net even een eerste fotootje geplaatst!

Ik ga nu mijn 3de week in en ik verveel me ook ontzettend. Ik werk in een sportschool en Nio heeft mij toegezegd om echt 4 weken rust te houden.

Net ff je foto bekeken mooi zijn ze Ava!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu mijn 3de week in en ik verveel me ook ontzettend. Ik werk in een sportschool en Nio heeft mij toegezegd om echt 4 weken rust te houden.

Net ff je foto bekeken mooi zijn ze Ava!!

Pff stom hè, geen idee hoe ik die 3 weken thuiszitten vol ga krijgen. Moet maar een paar goede series en films gaan downloaden ofzo.. :4:

En dank je wel! Vind ze er voor 4 dagen ook al best goed uit zien. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, jij ook al!

Ik doe niks anders dan niezen de afgelopen 2 dagen..

Erg vervelend met die nieuwe dikke boobies :P

Maar niet echt pijnlijk gelukkig!

Haha ach nee het is zo weer over!

Hoe gaat het nu met je? Zag je foto's en het ziet er al goed uit! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ava!

Hoe gaat het nu met je?

Is het allemaal een beetje te doen?

Liefss

Oeps, helemaal je berichtje gemist!

Het gaat heel goed, heb nauwelijks ergens last van!

M'n littekens/wonden jeuken alleen wel erg nu, heel irritant, maar wel een goed teken want dan geneest het dus.

Heb maandagochtend controle, ben benieuwd wat Nio er van vind. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ava, smeer jij je borsten ook in? En dat t jeukt is een goed teken...ben ook benieuwd wat hij er van zegt maandag... Succes maandag...

Ja, 's ochtends na het douchen en 's avonds voor ik ga slapen smeer ik ze in met BioOil :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké nio-oil, nou ja doe ik bio, komt nio vanzelf tevoorschijn, haha

Wanneer ben je daarmee begonnen als ik vragen mag? Ik mag morgen douchen, en dat durf ik echt nog niet alleen te doen, en weet eigenlijk niet of ik dan al mag smeren...weet wel dat ik niet bij de littekens kom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook vanaf zondag gedaan MLT.. lekker na het douchen!

Was ook wel bang dat het vreemd zou voelen als de bh los zou gaan.

Maar is me heel erg meegevallen! Vind het heerlijk om dat ding ff uit te hebben!

Draag trouwens al vanaf dag 2 de Carefix, zit heel comfortabel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelijk de eerste avond dat ik terug was uit het ziekenhuis ingesmeerd met BioOil, was/ben zo bang voor striae!

Daarna gewoon elke keer 's ochtends na het douchen, weet niet meer precies wanneer dat was, na 2/3 dagen durfde ik het geloof ik aan haha. Heb vanaf het begin gewoon zelf gedoucht, ging meteen al goed. Vond het wel een eng gevoel zo zonder bh, maar vind het nu erg fijn als 'ie even uit is. :)

's Avonds als ik me omkleed voordat ik ga slapen smeer ik ze ook altijd nog een keertje in.

Dat verdoofde gevoel onderin wordt steeds minder, krijg nu juist beetje last van overgevoelige borsten/tepels. :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.