Ga naar inhoud

Ava : 6 februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Ava

Aanbevolen berichten

Uhh volgens mij mag je de eerste 6 weken dames niets op de littekens smeren hoor ff goed laten informeren.

Ik moet ook maandag bij dr Nio zijn om 13.20 misschien zien we elkaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb het ook vanaf zondag gedaan MLT.. lekker na het douchen!

Was ook wel bang dat het vreemd zou voelen als de bh los zou gaan.

Maar is me heel erg meegevallen! Vind het heerlijk om dat ding ff uit te hebben!

Draag trouwens al vanaf dag 2 de Carefix, zit heel comfortabel..

Ik heb het ook vanaf zondag gedaan MLT.. lekker na het douchen!

Was ook wel bang dat het vreemd zou voelen als de bh los zou gaan.

Maar is me heel erg meegevallen! Vind het heerlijk om dat ding ff uit te hebben!

Draag trouwens al vanaf dag 2 de Carefix, zit heel comfortabel..

Oké dan begin ik ook vanaf morgen, heb ook arganolie, dat is toch ook goed?

Ik laat t jullie morgen natuurlijk weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelijk de eerste avond dat ik terug was uit het ziekenhuis ingesmeerd met BioOil, was/ben zo bang voor striae!

Daarna gewoon elke keer 's ochtends na het douchen, weet niet meer precies wanneer dat was, na 2/3 dagen durfde ik het geloof ik aan haha. Heb vanaf het begin gewoon zelf gedoucht, ging meteen al goed. Vond het wel een eng gevoel zo zonder bh, maar vind het nu erg fijn als 'ie even uit is. :)

's Avonds als ik me omkleed voordat ik ga slapen smeer ik ze ook altijd nog een keertje in.

Dat verdoofde gevoel onderin wordt steeds minder, krijg nu juist beetje last van overgevoelige borsten/tepels. :29:

Oké dapper van je. Ik durfde dat echt niet hoor die bh uit doen. Vind t ook een beetje eng,eerlijk gezegd...misschien vind ik ze niet mooi...

En bij trok dat verdoofde gevoel dus snel weg? Jeetje overgevoelig lijkt me ook lastig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhh volgens mij mag je de eerste 6 weken dames niets op de littekens smeren hoor ff goed laten informeren.

Ik moet ook maandag bij dr Nio zijn om 13.20 misschien zien we elkaar?

Hoi lexc nee volgens mij mag je niets smeren op je littekens zolang deze nog niet dicht zijn, maar je borsten zelf volgens mij wel hoor...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhh volgens mij mag je de eerste 6 weken dames niets op de littekens smeren hoor ff goed laten informeren.

Ik moet ook maandag bij dr Nio zijn om 13.20 misschien zien we elkaar?

Nee de littekens zelf komt niks op, smeer alleen de borsten zelf in!

Ik ben al om 11.40 aan de beurt dus denk niet dat ik je zie helaass..

Oké dan begin ik ook vanaf morgen, heb ook arganolie, dat is toch ook goed?

Ik laat t jullie morgen natuurlijk weten...

Ja Arganolie is ook prima! Elke olie of vette crème voldoet wel denk ik. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee om ze in te smeren met olie..ik heb ze pas vandaag voor t eerst een klein beetje ingesmeerd op de bovenkant van de borst met lotion..was bang als ik het eerder zou doen het mss in de bh kwam te zitten en dan op die manier in de wond terecht zou komen ivbm evt infecties..

Ik moet maandag 14.30 op controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa hè vind ik ook heel erg jammer!! Had super leuk geweest om elkaar weer te zien om bij te kletsen en helemaal nu we onze mooie boobies hebben :):)

Eindje rijden ook weer voor jullie he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net voor het douchen al mijn bikini's aan geprobeerd, niks past meer normaal!

Dus des te meer redenen om straks lekker veel te gaan shoppen! :D

Heb nog even nieuw fotootje geplaatst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ava hoe geweldig is dit, hè...shop till you drop! Maar ik zou nog paar weekjes wachten want t gaat nog veranderen, zou zonde zijn van je nieuwe aankoop....

En je gewone kleren? Hempjes bloesjes en truitjes, past dat nog wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ava hoe geweldig is dit, hè...shop till you drop! Maar ik zou nog paar weekjes wachten want t gaat nog veranderen, zou zonde zijn van je nieuwe aankoop....

En je gewone kleren? Hempjes bloesjes en truitjes, past dat nog wel?

Ja ik wacht nog zeker een tijdje!

Ik leef nu in stretchy hemdjes met comfy vesten dus ik heb eigenlijk geen idee of mijn gewone kleren nog passen haha.. :67:

Hoop van wel, heb zoveel leuke zomerjurkjes, zou zonde zijn als ik ze allemaal weg zou moeten doen!

We'll see! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vanochtend controle gehad, bijna een uur gewacht voor een gesprekje van nog geen 5 minuten, ziekenhuizen... pff..

Hij vond ze prachtig en de littekens zien er ook mooi uit, bandjes van m'n bh zijn langer gemaakt zodat hij goed laag zit.

Dus over 3 maanden mag ik terugkomen voor de 2e controle, ben helemaal blij. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ava, jij ook al goed nieuws...mooi! Maar wel irritant hè dat lange wachten...

Welke bh heb jij aan dat deze lager gemaakt kon worden? Volgens mij moet MyWish een andere bh kopen.

Oké, dus over drie maanden weer terug...nou nu de komende veranderingen bij gaan houden met foto's...

Verder alles goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik mocht gewoon de Carefix houden, ik dacht dat de bandjes al op z'n langst stonden maar dat was dus niet zo haha, dus hij kon nog een heel stuk lager getrokken worden. :12:

Verder gaat alles goed, wel een beetje steekjes en spierpijn af en toe, en ik ben echt super moe van vandaag. Merk nu echt dat ik al 11 dagen niks gedaan heb, je bent gelijk gesloopt pff...

Zal over een paar daagjes wel weer nieuwe foto's plaatsen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou dat klinkt goed de carefix.. Volgens mij moesten ze bij jullie allemaal nog zakken...zal ik volgende week ook wel horen dan haha.

Ja dat vreet toch energie dit...rustig aan vanavond... Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mazzel dat jij je bandjes nog losser kon doen Ava!

Dat lukt bij mijn (XL!!!) niet eens meer!

Heb nu de Triumph weer aan, maar die irriteert me nu al!

Ga maar een XXL bestellen van de Carefix, want die zit gewoon heerlijk!

En dan maar hopen dat die bandjes langer kunnen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mazzel dat jij je bandjes nog losser kon doen Ava!

Dat lukt bij mijn (XL!!!) niet eens meer!

Heb nu de Triumph weer aan, maar die irriteert me nu al!

Ga maar een XXL bestellen van de Carefix, want die zit gewoon heerlijk!

En dan maar hopen dat die bandjes langer kunnen :P

Haha precies, desnoods zelf maar langere bandjes aan maken op één of andere manier, niets zit beter dan de Carefix hahahaha :4::33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brr zo'n naar gevoel in mijn linkerborst als ik gezeten heb, opsta en begin met lopen. Alsof het implantaat zakt/los zit oid. als het ware...

Na een paar seconden is het dan weer over, hoop maar dat het normaal is.. :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ava, ik kreeg gistermiddag een raar gevoel in m'n rechterborst, alsof het lichtelijk plopte en daarna leek t inderdaad alsof t los zat. Ik schrok me eigen een hoedje, omdat mijn borsten nog gevoelloos zijn en dit t eerste was wat ik voelde... Ik trok meteen m'n bh uit omdat ik wilde zien of er ook een verandering te zien was....nee dus, pffff...

Bij mij is dit gevoel gebleven, ik voel dus duidelijk verschil tussen m'n borsten, links harder en strakker dan rechts....

Ik hoop inderdaad ook dat dit normaal is......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 18 dagen PO, even een kleine update. :)

Vandaag lekker even half uurtje buiten gewandeld, pff merk meteen dat ik niks meer gewend ben! Deze week maar een beetje gaan opbouwen anders ben ik volgende week helemaal gesloopt als het gewone leven weer begint haha.

Had m'n Shockabsorber hierbij even aangedaan en ben bang dat 'ie toch echt te klein is, na een half uurtje staan de striemen al in m'n borsten, zo zonde, hij was niet goedkoop en ik heb hem dus maar 2x aangehad.. Duur grapje weer haha!

Van de week dacht ik een korstje te voelen op het midden van mijn litteken, maar ik heb er nu goed naar gekeken en het lijkt me toch meer een heeeel klein uitstekend stukje hechtdraad te zijn (doorzichtig). Kan dit kwaad? Moet dit er uit getrokken worden of zal het nog gaan oplossen oid?

Heb ook nog even een nieuwe foto geplaatst! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ava wat leuk om weer van je te lezen!!

Na 18dagen po voel je je wel weer jezelf?

Zou je dan al wel weer mogen autorijden?

Zit jij nog op school of begin je maandag weer met werke ? Zo ja wat voor werk doeje dan en zie je er tegen op?!

Zonde van je bh zeg, ik moet nog 2 weekjes wachten.. En weet ook nog niet welke bhs ik moet aanschaffen....

Komt zo dichtbij nu!

Ben wel blij dat zowel jij als mywish het goed maakt!

Wat gaat de tijd snel he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mag al wel weer auto rijden, maar heb het nog niet geprobeerd eerlijk gezegd, hij schakelt best zwaar en in z'n achteruit zetten kostte me al veel kracht, dus laat staan nu haha.. gelukkig heb ik hem verder niet nodig. :)

Ik zit nog op school, gelukkig vallen m'n dagen wel mee nu met m'n nieuwe rooster, vrij kort allemaal, alleen ik zie wel op tegen het reizen, 1,5 uur heen en 1,5 uur terug pff..

Ik zou als ik jou was echt de Carefix kopen, hij zit zo fijn, ben er echt blij mee. :)

De tijd gaat inderdaad snel, nog 3,5 weken en dan lekker bh's shoppen!

Ben op zich wel blij dat ik volgende week weer naar school ga, verveel me echt kapot het grootste deel van de tijd.. Heb ook echt behoefte om te sporten, voel me echt out of shape blehh.. Maar dat zal nog wel even moeten wachten, deze week maar veel wandelen en binnenkort maar beginnen met fietsen oid. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.