Ga naar inhoud

Sandy : 20 januari 2014 : Dr. Schiettecatte : Medsich Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Bedankt voor je lieve berichtje!

Ik zal is even zoeken. Dan kan ik misschien even contact met ze opnemen.

Zijn zij ook via Diana Gabriels geopereerd?

Ik lees net dat Schiettecatte niet meer via Diana opereert. Pff ook dat nog erbij :-(

Ik zou dat even navragen als ik jou was, want ik lees toch ook berichten dat hij nog wel via Diana werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey meid, wat een vervelende situatie zeg! zoals het op het kaartje staat, zijn ze wel goed geplaatst, maar in praktijk misschien toch een fout gemaakt door je pc:( ik had ook 50cc verschil in beide borsten. Links was groter voorheen dan rechts, links is bij mij 300cc ingegaan en 350cc rechts. ik heb ook even een foto gemaakt van mijn kaartje. Ik ben door Straten geopereerd trouwens. Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar wie weet help ik je ermee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bekijk niks vanuit mijn kant hoor? Ik schrijf het op zoals het op het kaartje staat van chirurg. Zie foto! Dus best boobie kan hier wel iets over vertellen maar zo staat het nu eenmaal bij mij op mijn kaartje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ergens gelezen dat hij niet meer bij Diana werkt maar misschien is dat dan niet zo.

Bedankt allemaal voor de tips en lieve berichtjes.

Prinsesje, bedankt voor de foto. Links is bij jou 300cc gegaan maar is dat links voor jou of links voor de PC?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat begrijp ik volkomen! kaartje zal ook wel kloppen maar of wat hij heeft gedaan klopt, is maar de vraag.. en daar zal je denk ik nooit achterkomen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sandy,

Ik heb PRECIES hetzelfde probleem, maar de stickers zouden verkeerd zijn geplakt en de aantal cc's wel goed geplaatst.

Nu zie ik dat mijn eigen borsten heel mooi gaan dalen nu, maar het verschil wordt daarmee meer zichtbaar bij mij.

Het is dus of een inschattingsfout, of indd verkeerd geplaatst.

Dat zal bij jou hetzelfde zijn...

Heb je inmiddels al met Diana gebeld?

Ben erg benieuwd!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb nog niet gebeld. Het is een beetje druk op werk en heb eigenlijk nog niet echt mijn verhaal wat ik allemaal wil/moet zeggen.

Anaar, ik heb je nog een privebericht gestuurd. Ik ben wel heel benieuwd hoe het nou op jouw kaartje staat aangezien ze bij jou hebben toegegeven dat het fout staat.

Het is ook echt niet meer te begrijpen hoe het nu hoort.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meiden!

Ik heb maandag een afspraak met Diana in Amstveen.

Dr. Schiettecatte zelf is er dan ook bij.

Vind het eigenlijk wel heel spannend!!

Ik ben bang dat als ze daar zo met zijn tweeën zitten en zeggen nee hoor het is gewoon goed geplaatst dat ik met mijn bek vol tanden zit en dicht klap.

Gelukkig kan ik me nog een paar dagen voorbereiden :-)

Ik zal uiteraard laten weten hoe het gegaan is!

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel succes maandag, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. hopelijk verloopt alles positief en gaan ze met een goede oplossing komen.

heb je iemand die met je meegaat, zodat jij ook gesteund bent als je tegen over Diana en Dr Schiettecatte zit

wens je ondanks de spanningen toch een fijn weekend

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Toevallig las ik nu even jouw topic, en laat je niks wijs maken door een chirurg.... Of een consulente!

Als ik de foto van jouw prohtesepaspoort zie, dan is het duidelijk dat jouw prothesen verkeerd om geplaatst zijn.... Het stuur in een auto zit links (behalve in Engeland) of je die auto nou van voren of van achteren of op zn kop bekijkt, het stuur blijft links zitten! Zo is het ook met onze borsten! Links is links, rechts is rechts! het enige dat links is aan de rechterkant van ons lijf, is de rechterduim!!

Ik heb zitten googelen of ik richtlijnen kon vinden, maar helaas is me dat net gelukt... Echter... Op jouw kaartje, staat een pijl bij je rechterborst, waar een sticker bijstaat met een L. van links dus...

Bizar dat dit soort fouten gemaakt worden. Je leest het vaker de laatste tijd (zoals hierboven ook al aangegeven wordt....)

Ook AnaarC moet zich niets wijs laten maken... (niet kwaad bedoeld he!! :) )

Succes met je gesprek maandag!! En ga ervoor!

Bel anders een paar andere pc's op, (weet niet of het lukt, maar je kunt het altijd proberen) en vraag of zij kunnen bevestigen dat links links is en rechts rechts! Kijk wel even naar pc's die ook Mentor gebruiken....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, by the way... Ik heb zelf Mentor prothesen, en kreeg ik me toch net, nadat ik dit bericht getikt had, een geniale ingeving haha.

Ik heb even een foto van mijn paspoorten gemaakt. Neem die foto maar mee, en leg hem diana en schiettecatte voor... Zo is links links, en rechts rechts!! Vanuit jezelf gezien dus!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desert-Rose dank je wel! Helaas ga ik alleen maar komt vast wel goed!

Best boobie, jij ook heel erg bedankt!

Hier voel ik me toch wel weer even wat zekerder door!

Fijn dat je de foto's voor me hebt gemaakt. Ik ga ze zeker meenemen!

En idd ook het verhaal van Anaar.

Diana vroeg in de laatste mail nog of ik de voorfoto's had.

Kreeg eigenlijk gelijk een beetje een raar gevoel omdat Schiettecatte ze bij de laatste controle niet kon vinden.

Spannend zeg!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Gister bij Diana in de nieuwe kliniek in Amstelveen geweest.

Ik kwam aan en er zat nog een meisje te wachten. Diana kwam naar me toe en zei dat ik zo opgehaald zou worden en ik hoorde haar tegen dr. Schiettecatte zeggen dat ik dus nog geholpen moest worden. Na een tijdje wachten zie ik hem ineens naar buiten lopen...! Na 70 minuten wachten kwam Diana, ze zei je bent toch al geholpen door Schiettecatte, dus ik zeg nee ik zit nog steeds te wachten. Hij was dus gewoon weg gegaan!!

Toen werd ik geholpen door een andere arts, dr. Karim. Hele aardige man! Hij heeft mijn verhaal goed aangehoord en uiteraard nog gekeken.

Hij zei dat er idd een verschil in zat. Ik heb aangegeven dat ik denk dat de protheses verkeerd zijn geplaatst maar hij heeft verder niet gezegd of hij dit ook dacht of niet.

Uiteindelijk kwam Diana erbij en nu ligt eigenlijk de vraag bij mij of ik een her operatie zou willen. Hij zei dat ik hier goed over na moest denken omdat mijn borsten er verder mooi uit zien en bij Diana ligt nu de vraag als ik dat zou willen of het dan vergoed zou worden.

Als ik een heroperatie zou krijgen, zou dit ook bij de arts kunnen die ik gister heb gesproken. Ik denk ook wel dat ik dat zou willen.

Ik hoop dat ik snel een reactie krijg van Diana.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het stijlloos dat hij zo maar weg gaat, helemaal omdat je Diana hebt horen zeggen tegen hem dat jij nog geholpen moest worden

Maar wel fijn dat je een goed gevoel hebt bij Dr Karim, nee artsen vallen elkaar echt niet af.

maar goed , de vraag is dus nu of een nw operatie vergoed gaat worden. Neem wel de tijd om goed te kijken of je idd een een her wilt, maar als het verschil tussen je borsten groot is en heel goed zichtbaar ,en jij dit niet kan accepteren, dan zou ik het doen,maar dat is puur persoonlijk.

Kan me voorstellen dat je niet op weer een operatie zit te wachten, dus kan je met het verschil tussen je borsten leven?

meid hoop dat je snel een reactie gaat krijgen van Diana, en heel veel succes met je beslissing

xx xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Ik vond het ook echt niet netjes van hem maar achteraf ben ik heel blij dat ik het gesprek met dr. Karim heb gehad.

Als ik een her operatie zou doen zou ik die ook niet meer met dr. Schiettecatte willen hoor.

Ik ben echt benieuwd wat Diana gaat zeggen!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Ik denk dat ik inderdaad wel een heroperatie zou willen.

Mijn borst zelf ziet er nu idd mooi uit maar waarom zou dat daarna niet meer zijn?

Mijn litteken zit er toch onder dus als die wat lelijker zou worden zou ik het niet zo erg vinden.

Ik zou me iig niet meer door Schiettecatte laten opereren.

Helaas nog niks gehoord :1: maar ik blijf er inderdaad bovenop zitten. Als ik donderdag nog niks gehoord heb neem ik zelf weer contact op.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.