Ga naar inhoud

Sandy : 20 januari 2014 : Dr. Schiettecatte : Medsich Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Dan hoop ik helemaal voor je dat het een kosteloos herstel gaat worden, en moet je gewoon voor een her gaan.

Artsen zeggen dit vaak omdat er toch weer gesneden gaat worden, en je nooit weet hoe het de volgende keer gaat worden,

En precies, donderdag niets gehoord, tegen de middag weer aan de tel hangen

Hoe reageerde ze trouwens op de kaartjes van de protheses? wat was hun verklaring daarvoor? is volgens hun links vanuit jouw positie of vanuit de pc zijn positie ? ben ik toch wel heel erg benieuwd naar

xx xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat erg voor je Sandy, onbegrijpelijk dit soort fouten.

Als ik jou was zou ik in ieder geval schriftelijk een bevestiging willen, dat ze je kosteloos een her geven. En dan op het moment wanneer jij dat wilt, dus wanneer jij er aan toe bent.

Ik hoop trouwens dat Dr.Schiettecatte hier ook leest, en dan wil ik hem adviseren een tatoeage te nemen 1 op elke hand...

"n R en 'n L :118:

Schrijf dit omdat ik weet dat hij hier wel vaker last van heeft (ooglidcorrectie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop trouwens dat Dr.Schiettecatte hier ook leest, en dan wil ik hem adviseren een tatoeage te nemen 1 op elke hand...

"n R en 'n L :118:

Schrijf dit omdat ik weet dat hij hier wel vaker last van heeft (ooglidcorrectie)

Dan zal hij toch op zijn linkerhand een R moeten laten plaatsen en op zijn rechterhand een L, anders werkt hij nog steeds verkeerd om ;)

Hoop dat Diana je een volledig vergoede her operatie aanbied, bij de arts die jij dit toevertrouwd.... Het zou haar goed staan, na alle belachelijk slechte nazorg het afgelopen jaar :)

Succes meid!! En 100 mensen kunnen zeggen dat ze je borsten mooi vinden of dat ze het verschil niet zien... Het gaat erom wat jij ziet en vindt!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meiden!

Hij zei over het kaartje er staat wel links en rechts op dus toen zei ik maar als je naar het plaatje kijkt staat het pijltje bij de andere borst.

Hij zei eigenlijk niet hoe het nu moest maar hij zei wel later tegen Diana dat het kaartje verwarrend was en dat het ongelukkig geplakt was.

Als ik her krijg wil ik dit inderdaad op papier hebben en dan moet ik even kijken wanneer. Ik denk dat ik sowieso nog even moet wachten ivm de littekens.

En 100 mensen kunnen zeggen dat ze je borsten mooi vinden of dat ze het verschil niet zien... Het gaat erom wat jij ziet en vindt!!

Ik ben blij dat je dat zegt Best Boobie, soms denk ik wel is ben ik nou een zeur :blush:

Ik ben heel benieuwd! Hoop dat ik vandaag wat hoor!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dus eigenlijk houd hij het een beetje in het midden hoe het nu precies zit met L / R en kaartje

Qua littekens en her is het wisselend wat pc's doen, de 1 zegt dat er minstens een jaar tot 6 mnd tussen moet zitten en de ander 3 mnd, dit is dus iets wat je echt het beste met je pc kan bespreken,

En precies wat bb zegt, jij bent degene die er dagelijks mee geconfronteerd word,en als jij hier nu niet gelukkig mee bent, kan ik me voorstellen dat je voor een her kiest, dus doe wat het beste voor jou voelt.

fingers crossed dat je vandaag een telefoontje krijgt, zodat je weet waar je aan toe bent

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Na een lange tijd bellen en mailen heb ik gister een mail gekregen dat ik contact op moet nemen met de kliniek in Maastricht waar dr. Schiettecatte werkzaam is en dat ik het verder met hem moet afhandelen. Ze zegt dat ze daar een scan kunnen maken om te zien of er inderdaad verschillende protheses in zitten.

Ik heb een mail terug gestuurd dat ik 19 mei eigenlijk een afspraak met hem had om dit te bespreken maar dat hij me toen gewoon heeft laten zitten en dat ik niet begrijp waarom ik het nu met een kliniek in Maatricht moet bespreken waar ik nooit iets mee te maken heb gehad!

Toen kreeg ik bericht terug dat hij op 16 juni weer in Amstelveen is en dat het de procedure is dat ik dit eerst met hem moet oplossen en anders moet hij me doorverwijzen naar een andere chirurg.

Weer een mail terug gestuurd dat ik het er tijdens mijn laatste controle al over gehad heb met hem en weer dat ik toen voor hem naar Amstelveen ben gekomen maar dat hij weg is gegaan en dat ik dacht dat Diana het met dr. Karim zou gaan bespreken.

Waarom heb ik anders mijn hele verhaal bij hem moeten doen??

Weten jullie of het inderdaad zo zou kunnen zijn dat ze met een echo/scan kunnen zien hoeveel cc er in je borst zit? Maar dan zou het toch alsnog via Diana moeten? Ik kan toch niet zomaar naar een kliniek gaan bellen dat ik zo'n scan wil?

Xx Sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid,

Dit alles komt een beetje op mij over als dat Diana "voorlopig "haar handen van jou aftrekt. En natuurlijk klopt het enigszins wel dat dr schiettecatte dit op moet gaan lossen, maar heb nu het idee dat je van het kastje naar de muur word gestuurd

Ik heb geen idee of je met een echo/scan de cc kan bepalen van een prothese, wel weet ik dat bij mij op een echo niet eens te zien was dat ik plooivorming had.

Ik neem aan dat Diana het weer heeft besproken met dr Schiettecatte, en als ik jou was zou ik een afspraak maken met hem voor 16 juni en het dan nogmaals goed met hem doorspreken, alles op papier laten zetten, en eventueel samen met hem kiezen voor een andere pc, en echt op je punten gaan staan!

snap dat je het al een keer met hem besproken hebt, en je eigenlijk weer in herhaling gaat vallen, maar ik ben bang dat dit de enige manier is om tot een oplossing te komen

Aan de andere kant vind ik ook dat Diana haar verantwoordelijk moet nemen( tenslotte ben je via haar bij pc gekomen)

heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het knap waardeloos hoe ze je klacht "oplossen". Dat gesprek met Dr.Karim was dus een zoethoudertje....

Als je een scan laat maken, dan zou ik wel vastleggen dat dit op hun kosten is.

Misschien kan de huisarts navraag doen of je op een scan kan zien hoeveel inhoud cc er is geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

Ik ben vorige week bij Diana geweest en ik krijg een nieuwe operatie!

Wanneer weet ik nog niet maar dat mag ik zelf bepalen.

Ben heel blij dat het zo goed opgelost wordt!

Bedankt voor jullie hulp en tips!

Groetjes Sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word je nu door dr Karim geopereerd? En worden dan dezelfde prothesen gebruikt, maar dan natuurlijk li en re gewisseld? Of krijg je nieuwe? Ik vraag me af of de holtes wel goed zijn gemaakt, de een moet natuurlijk een beetje groter zijn dan de andere. Anders heb je misschien plooien gekregen in de borst met de kleinste holte/grootste prothese en die slijten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.