Ga naar inhoud

Hes85 : 6 Februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi hes!

Ik zou zeker voor de 450cc gaan,je bent er namelijk zo aan gewend!:)

Ik ben zelf ook 173 en weeg 57 kilo. Ik had voorheen 75aa/a en ben 4 weken geleden van 280cc voor de borstspiee (had hiermee een kleine 75C) en heb nu 450cc duel plane gekregen, draag nu bh sport bh maat 80c en 75D. Die 80C kan ik nu al op het strakste haakje doen en dan zit tie nog niet heel strak. Was na de operatie zo opgezwollen haha.

Komt helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij mij zijn mijn tepels trouwens ook best groot! De foto's die je nu kunt zien is van mijn 1e naar mijn 2e wissel. Moet van mijn 3e wissel nog de foto's erop zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi Ladies

6 feb 2014 krijg ik een prothese wissel bij dokter nio van 240 cc voor de spier naar 400 of 450 cc achter de spier 85% gevuld..

ik twijfel heeeeel erg tussen de maten

mijn postuur is slank 1.73..59 kilo en wil graag uitkomen op een mooie D Cup..echt niet groter ivbm mijn werk

zijn er hier dames die eerst een a cup hadden en 400 cc of 450 achter de spier hebben genomen en op welke cup zijn uitgekomen en dan ook fotos hebben?

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou voor de 450 gaan die 50 cc meer is weinig verschil achteraf zou het jammer zijn als je denkt had ik maar

ik heb 295 achter de spier anatomisch heb bij de ene bh een c andere een d

ik heb begrepen dat je min 125 cc omhoog moet voor een maat verschil

dus dan kom je ongeveer op 420 mijnerzijds op een volle d succes met kiezen

tevens houd er rekening mee dat achter de spier nog een beetje wegvalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 50CC zijn te verwaarlozen hoor,imaar ik zou zkr voor het meeste gaan,dit omdat je toch wel wilt zien dat je extra CCs hebt laten plaatsen toch?

Met kleding is zowiezo alles te verdoezelen,doe iets zwarts aan en weg zijn ze bewijze van spreken.

Echt het zou zonde zijn als je voor de 400CC zou gaan en je strakjes niet tevreden bent dan kun je beter ietsjepietje erbij hebben dan te weinig hoor.

En achter de spier krijg je? Dan verlies je ook ietsje CCs,niet veel ,maar toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat de andere meiden ook al zeggen. Ga voor die 450cc! Klein verschil, maar de kans op (achteraf) had ik toch maar is denk ik daarmee weg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat leuk, nog iemand op 6 februari!

Ik zou bij twijfel voor de 450cc gaan! Het verschil is maar klein, en dan krijg je achteraf niet spijt dat je toch niet ietsje groter gewild had.

Ik denk dat je daarmee wel uitkomt op een D! Ik ben ook wel redelijk slank, 1,80 en ongeveer 62kg en zou met 500cc volgens hem op een D/E uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor alle reacties!!!

Ik ga dan denk ik toch voor de 450:):) dadelijk straks spijt..wat jullie zeggen meeste vinden ze achtef toch altijd kleiner

Aftellen tot 6 feb!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zou ook net als iedereen zegt voor de 450 gaan.. Je hebt mijn foto's al gezien en ik kom van een AA cup af en met mijn 500 cc zit ik op een sportbh 70E..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Hester ik zie dat jij bijna aan de beurt bent bij nio.... Zenuwachtig?

Ik ben een week later aan de beurt bij hem... Heel veel succes alvast en ik hoor graag hoe t verder met je gaat.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je veel succes wensen met je BV.

Dr.Nio Heeft er een goede kijk op over de aantal cc.

Het zou zeker gezellig zijn als jullie met ze alle op een kamer liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa morgen is het zover wieee:)..nog even vandaag werken en sporten dan helemaal klaar voor..

Heb wel erg keelpijn..hopelijk is dat morgen minder :S

Ben ook benieuwd of we met ze drietjes op de kamer liggen. Zou wel super gesellig zijn!!

Aftelllennn!!!!

Toch nog wel twijfel met de maat hihi 400 of 450..wat zal t worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.