Ga naar inhoud

Blueberry : 24 januari 2014 : Dr. Rooijens : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ladies bedankt voor jullie berichtjes!! Ik kies inderdaad voor anatomische ik wil graag de vorm van mijn borsten behouden die ik nu al heb en ik denk dat anatomisch daar het beste bij past. Zoals ik hierboven schreef heb ik 3 maten waar ik uit kan kiezen ik neem mijn wensfoto mee en vertrouw er op dat de chirurg uiteindelijk neemt wat goed is. Ik vind het goed als ik een BH maat D of C heb. Ik moet zeggen dat ik van de foto's die ik gezien heb hier ik de borsten niet perse heel klein vind lijken. Maar misschien raak je er zelf heel snel aan gewend! :)

Xxx en liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve dames,

Ik ben vandaag 1 dag PO! :) Ik ben zo blij dat ik eindelijk de borsten heb die ik wilde. So far is alles heel goed gegaan en de pijn is te doen. (Ik heb een dual plane borstvergroting). Ik kan bijvoorbeeld prima zelf mijn glas pakken als dit voor me staat. Nou ben ik alleen bang dat ik misschien teveel ga doen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik til uiteraard niets en doe mijn armen niet boven mijn hoofd. Maar ik merk dat als ik af en toe kleine bewegingen maak zoals een glas pakken of een broodje van mijn bord, of zoals gister avond eten met een vork. Dat het opzich wel goed gaat en dat ik daarna minder stijf ben. Graag hoor ik wat jullie allemaal deden of juist niet na je operatie.

Liefs,

Blueberry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is juist goed wat te bewegen

Ik deed na de operatie gewoon alles wat geen pijn deed en mn borstspieren niet echt hoefde te gebruiken.

Veel was dat dus niet de eerste dag maar wel broodjes smeren, mn dieren voeren en dat soort dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Vooral blijven bewegen.. Anders wordt je helemaal zo stijf..

Broodje smeren mag echt wel en je glas op tillen ook.. Zo lang je niet zwaarder tilt dan 2 kilo en je ellebogen niet hoger dan schouderhoogte doet dan is het goed..

Probeer ook geen druk te zetten op je borstspier.. bijvoorbeeld een fles open draaien, daarmee zet je wel kracht op je borstspier of een strakke broek aan trekken..

Voor de rest moet je goed luisteren naar je lichaam!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad hoef je niet helemaal stil te zitten. Kan best een glas pakken zolang het maar niet boven uit het kastje is;) Armen niet boven je schouders. Verder moet je gewoon rustig aan doen, maar wel in beweging blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja daar zat ik ook wel aan te denken. Blij te horen dat je wel mag bewegen en niet maar als een kasplanten hoeft te blijven zitten hahaha....

Ps. komen er nog foto's? Ben zoooo benieuwd hoe t bij jou is gegaan? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies! :) zeker, ik zal binnenkort even foto's er op zetten! Ik ben alleen nog helemaal knalroze van de jodium! Haha krijg het er nog niet af in de douche. Was wel heerlijk even douchen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel raar! Maar ook zo fijn! Me moeder had de douche kop heel laag gezet en de douche lauw. Durfde me nog niet met zeep te wassen dus heb me alleen even afgespoeld met water. Voel me nu wel lekker fris :) en het was zo een verademing om die sport bh even uit te doen! Die doet namelijk redelijk veel pijn bij de randen aan de onderkant. De bh zit zeker niet te straks maar ik ben zo beurs. Haha Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat lijkt me ook. Even fris na t douchen..heb jij trouwens waterdichte pleisters?

En ik had van andere meiden begrepen als je tissues onder die randen doet dat dat ook kan verlichten....misschien voor jou ook een optie.

En arnicatabletten of druppels zijn ook goed tegen beursheid en blauwe plekken! Ik heb t al in huis gehaald en ga twee weken voor de operatie er mee beginnen en daarna natuurlijk ook. Xx

Trouwens met je beurse ( blauwe ) plekken is jouw naam nu wel erg toepasselijk hihi.... X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Haha ja precies! Volgens mij heb ik waterdichte pleisters. :) Ik kan er mee douchen enz en ze vallen er niet vanaf. Er werd wel tegen me gezegd je mag ze er absoluut niet vanaf trekken! Als ze er uit zich zelf van af vallen is het geen probleem. Zolang je er maar niet aan gaat trekken. Wanneer wordt jij geopereerd en wat ga je nemen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik weet nog niet of ik die ook krijg, zal wel lekker zijn. En van dat eraf trekken had ik ook al ergens gelezen, dus daar blijven we maar van af.

Ik word donderdag 13 februari om 07.00 u geopereerd en dan krijg ik 325 cc voor de spier.... Ik moet nog ff geduld hebben..... Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook al snel! Voordat je het weet is het de 13e! Wat fijn dat je zo vroeg op de ochtend geopereerd wordt. Ik zou eigenlijk om 12.45 geopereerd worden en dat werd uiteindelijk 15.30! Ik moest natuurlijk nuchter zijn en had zoveel honger! Haha laat me weten hoe het gegaan is! :) Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook al snel! Voordat je het weet is het de 13e! Wat fijn dat je zo vroeg op de ochtend geopereerd wordt. Ik zou eigenlijk om 12.45 geopereerd worden en dat werd uiteindelijk 15.30! Ik moest natuurlijk nuchter zijn en had zoveel honger! Haha laat me weten hoe het gegaan is! :) Xxx

Ooooh dat is erg....zo lang nog wachten...was je niet op van de zenuwen?

Ja tuurlijk laat ik t weten! En morgen ga ik alvast beginnen met die arnicadruppels... Hopelijk helpt t... Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn arnicadruppels en voor wat dient het ?

Het is een homeopathisch middel en schijnt goed te zijn tegen zwellingen en bloeduitstortingen...arnica is een plant en ach schaadt t niet, dan baadt t ook niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen ik was niet zo heel zenuwachtig, ik had vooral heel veel trek! Haha. Ik weet niet waarom maar het viel echt mee met de zenuwen, ik wilde het al zo lang dat ik alleen maar dacht wanneer mag ik nou eindelijk! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, ben ik weer! :) Ik ben vandaag 4 dagen PO en het gaat redelijk goed. Ik heb een dual plane borstvergroting gehad met 200 cc. Ik heb alleen echt nog pijn onderin mijn borsten, vooral als ik heb gelegen en weer opsta. Ik had zelf verwacht dat ik mega spierpijn zou hebben maar dat valt gelukkig mee. Mijn borsten zijn ook redelijk zacht alleen de onderkant (de onderste rand zeg maar) is nog best hard! Mijn sportbh is ook echt killing! Ik moet morgen even terug naar Bergman omdat ik 2 kleine blaartjes met vocht heb bij de uiteinden van mijn pleister. Ziet er verder prima uit is niet open ofzo maar ga er toch even naar laten kijken. Verder jeuken me littekens ontzettend af en toe! Iemand die het zelfde heeft gehad? Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh interessant ! Waar haal je zoiets en hoeveel kost het ?

Ik heb de druppels bij de tuinen gehaald en de pilletjes bij een drogisterij. En het kost iets van €7,00. Is de moeite waard toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen ik was niet zo heel zenuwachtig, ik had vooral heel veel trek! Haha. Ik weet niet waarom maar het viel echt mee met de zenuwen, ik wilde het al zo lang dat ik alleen maar dacht wanneer mag ik nou eindelijk! Haha

Ja die trek is vreselijk... Mocht je trouwens meteen eten na de bv?

Gelukkig maar toch van de zenuwen...ik ben benieuwd hoe ik me ga voelen....nog maar twee weekjes wachten hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.