Ga naar inhoud

Blueberry : 24 januari 2014 : Dr. Rooijens : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Hello, ik ben bij Bergman geweest. Ze hebben mijn pleisters eraf gehaald en nu gaat het ook beter met mijn blaren gelukkig! Ik had er veel meer overal waar de bh zat. Volgens hen ben ik allergisch voor de sportbh. Ik heb inmiddels een nieuwe gekocht van Fila en die zit veel beter, heeft ook niet van die hele harde (wel strakke) maar zachte randen. Thanks voor jullie gerustellingen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tape is zo vervelend ook. Wat ik schreef die van mij is er al vanaf omdat er blaren onder zaten (door de sportbh en wie weet ook door het tape) hoe gaat het verder met je veel pijn? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ja fijn he! Ik heb ook echt goed geslapen met mijn nieuwe bh! Veel beter. Al vind ik wel dat als ik lig dat die vervelender zit dan als ik rechtop zit. Kan ook niet wachten totdat ik weer op mijn zij kan en mag slapen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 dagen PO en heb hetzelfde! Twijfel alleen of m'n sport bh goed zit.. Had eerst omvang 75 en deze sport bh is ook omvang 75 maar ben erg opgezwollen! Hij zit op de loste stand maar knelt toch wel erg en drukt tegen de wonden aan. Dit is dan ook de enige pijn die ik nog heb op het moment. Wat denken jullie? Beter een grotere kopen? Dan ben ik ook weer bang voor te weinig steun haha lastig allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ja dat heb ik dus ook nog steeds een beetje! Ik heb wel een nieuwe sport bh en die zit al een stuk beter. Maar alsnog drukt die wel een beetje tegen me wonden aan en knelt soort van. Maar een maat groter zit super los! Ik heb nu inlegkruisjes tussen de rand en me wonden en dat gaat goed! :) mijn hechtingen lossen ook mooi op heb alleen mega jeuk zoals ik hierboven al schreef. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello!! Ik heb me nieuwe vriendinnen! Ik ben vandaag een week PO en voel me goed! :) Af n toe met opstaan voelt het alsof ik beton in de onderkant van me borsten heb haha maar dat hoort erbij. Ik heb toch voor 195 gekozen en ben er super blij mee! De vorm van mijn borst is het zelfde gebleven alleen een stuk voller (precies wat ik wilde). De chirurg had ook 225 gepast maar vond dat toch net iets te groot (ik had plaatjes meegenomen van hoe ik het wilde). Ik kan hem echt aanbevelen! Hij heet Dr Rooijens en werkt bij Bergman Amsterdam. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Bergman en de drogist zeiden te tegen mij dat arnicadruppels niet echt een verschil maken. Maar! Het kan sowieso geen kwaad! Dus ik zou er gewoon mee beginnen :). Ja ik mocht gelukkig meteen eten toen ik weer terug was op mijn kamer. Ik kon kiezen tussen brood en beschuit heb 2 witte broodjes gekozen ik kreeg echt geen beschuit door me keel. Spannend! Tijd gaat snel he? Voordat je het weet zijn de 2 weken voorbij! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na de operatie gelijk 2 borden pasta gegeten thuis haha! Voelde me helemaal goed en had erg honger! De dag erna merkte ik wel dat ik snel na eten een beetje misselijk werd.. Denk door de narcose toch! Spannend hoor, veel succes met de voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, nog een vraagje. Herkennen jullie dat als je opstaat uit bed dat je borsten heel hard aanvoelen? Het is net beton bij mij, ze zijn gespannen en hard als ik heb gelegen en weer opsta. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ladies, nog een vraagje. Herkennen jullie dat als je opstaat uit bed dat je borsten heel hard aanvoelen? Het is net beton bij mij, ze zijn gespannen en hard als ik heb gelegen en weer opsta. X

Ja is normaal en hoort erbij. Na verloop van tijd zal dit allemaal weg trekken, maar ook hier is weer het magische woord geduld van toepassing ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Ik moet zeggen vandaag gaat het weer iets beter gelukkig. Ik begin over 1 week weer met werken (ben secretaresse) maar dat zal geen kwaad kunnen toch? Ik heb geregeld dat ik geen dingen hoef te tillen de komende 6 weken niets uit de kasten hoef te pakken alleen maar typen printen en kopiëren als dat lukt. Ik doe het lekker rustig aan :) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.