Ga naar inhoud

Blueberry : 24 januari 2014 : Dr. Rooijens : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Als ik wakker wordt doet het ook nog pijn en zijn t net stenen ja haha
Ik ben nu 1 week PO en vandaag begon school weer maar ben nog niet geweest (had een slechte nacht omdat ik weer plat in bed ging liggen en snachts wakker werd met vreselijke pijn). Misschien dan ik morgen weer ga, maar twijfel nog.. Moet dan tot 5 uur en dus in de spits naar huis met bus en trein. Weet niet of dit slim is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dan nog even lekker thuis blijven als het kan :) lijkt mij het beste. Ik werd vanochtend ook wakker met veel pijn in me borsten ik merk dan meteen dat ik te plat geslapen heb. Kan niet wachten totdat dit allemaal voorbij is! Haha. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet! Vanmorgen op controle geweest en alles was goed :)
Ga nog maar niet naar school vandaag. Was eigenlijk wel een verplicht college maarja pech, mijn studieloopbaan begeleider weet ervan af en zei dat ik maar rustig aan moest doen dus zal wel goed zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, I need your help! Nadat ik allemaal verhalen hier lees ober double bubbles vraag ik me af of ik dat ook heb? Ik weet niet of het zo lijkt omdat mijn litteken iets hoger zit en niet precies in mijn plooi? Ik ben wel pas 2 weken PO dus misschien veranderd alles nog wel. Voor de rest heel tevreden met me boobies! Xxx ps miss moet mijn prothese nog wat zakken? Het is ook alleen aan het begin zeg maar daarna is er een goede plooi. Pps ik krijg mijn foto's niet gedraaid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik snap je ongerustheid, omdat je andere borst wel al die plooi heeft. Je bent nog maar 2 wkn PO dus er kan nog een hoop veranderen maar als t echt een double bubble is dan gaat ie niet zomaar weg. Maar wat bedoel je met: het is alleen aan t begin? Bij je oksel?

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik bedoel met alleen aan het begin dat vanaf het spleetje tussen me borsten iets naar beneden daar lijkt het alsof er een soort van extra plooi zit. Een stukje verder is de plooi namelijk wel soort van goed. Beetje rare uitleg :) hoop dat het duidelijk is. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie momenteel niks verkeerds meid. Je borsten zien er goed uit!

Er gaan nog dingen veranderen de komende tijd en helaas is dat dus inderdaad geduld hebben.

Het is niet makkelijk, maar het moet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik bedoel met alleen aan het begin dat vanaf het spleetje tussen me borsten iets naar beneden daar lijkt het alsof er een soort van extra plooi zit. Een stukje verder is de plooi namelijk wel soort van goed. Beetje rare uitleg :) hoop dat het duidelijk is. Xxx

Ik snap je ;)

Je kunt altijd een controle afspraak maken met je pc, toch? Al is t ter geruststelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha gelukkig! ;) Ja klopt, ik heb een afspraak staan over 4 weken. Ik denk dat ik het dan vraag mocht het nog niet weg zijn. Als ik nu langs ga voor een afspraak gaat hij waarschijnlijk zeggen (logisch ook) geef het nog even tijd je bent nog zo kort PO.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey! Ja het enige dat veranderd is is dat mijn borsten en nu ongelijk uitzien! Maar ik heb me er bij neergelegd, ik ben nog geen 4 weken PO en het kost allemaal tijd. De onderkant ziet er nog steeds het zelfde uit, misschien is het wel vocht ik heb geen idee! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb er alle vertrouwen in! ze zullen we een beetje verschillen, aangezien ze dat ervoor ook al deden. Ik moet zeggen dat op foto's lijkt het veel erger dan als ik in de spiegel kijk! :) Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ladies! Vandaag ben ik eindelijk 6 weken PO dus dat betekend armen jn de lucht!! Haha nee grapje! Wel heb ik vandaag mijn eerste nieuwe bh aan! Zie foto. Zooooo blij met het resultaat! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hadden jullie ook dat je beugel niet heel lekker zat de eerste keer dat je weer een beugel bh aanhad?

Had ik ook.. Voor mijn gevoel drukte de beugel tegen mijn ribben aan.. Inmiddels zijn mijn borsten nog iets verder gezakt en zit alles nu goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.