Ga naar inhoud

Blueberry : 24 januari 2014 : Dr. Rooijens : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Mijn chirurg heeft gezegd dat ik minimaal een jaar moet wachten. Cindy, bedankt voor je reactie! :) ik wacht geduldig en hoop dat de beugels bh's snel beter gaan zitten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

hoelang moet best wachten voordat je weer push up bh aan mag?

Ik heb volgende week wel weer controle consultatie, toch gaat die vraag al om in mijn gedachten...

Dat is bij de ene pc 3 maanden, de ander zegt weer een half jaar en weer een ander zegt een jaar, dus dat verschilt per pc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Echt? Oeeeh wat vervelend! Nee mijne ziet er wel echt een stuk beter uit nu! Ik moet zeggen dat door de plaats van het litteken het soms nog wel zo lijkt maar het litteken zakt steeds meer mooi in mijn plooi :) succes met je her!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk, ik heb natrelle, 195 cc, medium profile. Ik ben er echt super blij mee! Ze zijn prachtig al zeg ik het zelf! Ik had een 75 b en draag nu een 75 d. Ohjaa ik heb anatomische protheses x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ladies, daar ben ik weer :). Ik ben inmiddels 3 maanden PO en erg tevreden! Ik heb alleen nog steeds dat mijn borsten af en toe niet als mijn eigen borsten voelen. Dan worden ze opeens harder en voel ik ze echt zitten, of dan zit mijn bh niet lekker. Op andere momenten voel ik weer helemaal niets. Herkent iemand dit? Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 15 januari geopereerd en heb precies hetzelfde! Heb t vooral nog smorgens. Het helpt wel als ik mijn sportbh snachts aandoe dan is het meestal een stuk minder. Ook heb ik t gevoel of ze af en toe nog gezwollen zijn.

Hoop iig dat dit nog weg trekt. Heb de 23e een controle afspraak dan zal ik er eens naar vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoe is het nu? ik ben nu ruim 6 maanden en vind ze ook hard ofja hard niet zoals eigen :( ik vind ze ook erg aanwezig vooral links.ik kan zeker niet zonder bh voelt gewoon helemaal niet lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel iets wat ik me ook afvraag en een beetje bang voor ben...

Wat zijn jullie ervaringen? voelen ze zacht aan zoals je eigen borsten of echt hard? in het begin zal het natuurlijk harder zijn maar na verloop van tijd hoe voelen ze dan aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

ik ben anderhalf jaar po. Bij mij voelen ze best zacht aan maar zo zacht als natuurlijke zal nooit kunnen met prothesen wat ik wel wat jammer vind, maarja we kunnen niet alles willen hé ;-)

Als ik voorover buig zijn ze het zachtst; voelen heel erg natuurlijk. Ik heb anatomsche, achter de spier. Ze zeggen dat ronde het zachtst zijn.

Als ik op mijn rug lig voelen ze het stevigst aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies. Ik ben nu 4 maanden PO en merk dat me borsten nog best gevoelig zijn soms. Pijn is het nietaar als ik er over heen wrijf of zachtjes duw zijn ze best gevoelig. Ik had ook af en toe steken de afgelopen dagen in 1 borst die zijn nu weer weg! :)

Wie herkent dit?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

de gevoeligheid kan best wel een hele tijd duren, soms van 6 mnd tot een jaar dat je nog van alles kan voelen, is allemaal heel normaal

steken is nog steeds dat zenuwen aan het herstellen zijn, en ook de binnenkant van de borsten moeten helen, en dat heeft tijd nodig, maar gaat allemaal goed komen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, ik ben nu 4 maanden PO alles is goed gegaan :). Maar nu opeens als ik buk voel ik mijn prothese soort van schommelen als ik omhoog kom! Het doet geen pijn maar het is ook geen fijn gevoel. Ik heb het alleen in mijn rechterborst en vind het doodeng! Het voelt net alsof er een zakje met water on zit dat terug schuift op zijn plek! Maar ik heb cohesieve anatomische siliconen dus day kan het niet zijn. Herkent iemand dit? Liefs Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schommelen zegt me helemaal niks?

De eerste dagen voelde ik ze wel bewegen enzo, maar na 4 maanden niet.

Misschien je pc even raadplegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.