Ga naar inhoud

Blueberry : 24 januari 2014 : Dr. Rooijens : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Ladies, sorry ik was een weekendje weg! Ik voel het nog steeds wel minder. Als ik spring dan doet mijn rechterborst ietsje meer pijn. Naja het is geen pijn ik voel het alleen meer aan die kant. Het voelt een beetje als in het begin alsof het stuwt. Vrijdag over een week naar de pc. Ik denk dat het wel mee zal vallen! :) denk overbelast. Xxx

Melissa, hoe gaat het met jou nu meis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gevoel heb ik 's ochtends aan mijn rechterborst. Ik slaap altijd op mijn rechterzij, en als ik dan 's ochtens opsta heb een vreemd, zwaar gevoel, alsof het weer even goed moet schuiven ofzo. Oké, dat is ook overdreven want dan zou er echt iets niet goed zijn, gaat na een minuut ofzo ook weer weg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat super denk ik zo!

Morgen alweer 4 weken geleden dat ik onder het mes ging..

Wat gaat de tijd toch snel :o

En ik heb zelfs al 3 festivals overleefd haha aankomend weekend 2 festival dagen overleven.

Dat gevoel heb ik trouwens niet echt meer als ik het goed inschat!

Bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Wat goed om te horen! Ik voel het nog wel een beetje maar wel minder :). Ik heb een paar dagen mijn sport bh aangehad dat hielp. Geniet van al je festivals!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.