Ga naar inhoud

Charlotte : 17 maart '200 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Charlotte,

Als je wil dat iedereen het weet had je meteen met dat zwart topje voor de dag moeten komen hé!

En anders geleidelijk aan hé.

Zo is echt onder de mensen komen doet deugd vind ik. Wij hadden gisteren een kinderfeestje. Ik had een los topje aangetrokken, viel dus niet op. Ik ga het niet 'verstoppen' hoor. haha :rolleyes:

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Charlotte,

Nou ook ik heb je foto's mogen bewonden en sta versteld van het resultaat. Zeker omdat het nog maar ruim een week is geleden! Erg mooi zijn ze nu al! Zeker ook leuk de foto van het aftekenen door de arts. Heb je nog een tip voor me wat betreft de keuze van een sportbh? Heb eigenlijk niet zo'n goed idee waar ik op moet letten.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er gewoon 1 gekregen van de bergman kliniek.

(Marena comfortwear)

Dat is met voorsluiting. En met een elastiek dat boven je navel zit zeg maar! en wat dus niet op je wondjes drukt.

Heel lastig uit te leggen! ik heb wel een foto dat ze hem bij me aantrekken! Die zal ik wel even in mn album plaatsen dat kan je zien wat ik bedoel.

Ik ben zo'n doos met uitleggen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Charlotte voor die laatste foto. Het lijkt wel op een soort van een corset-achtige bh.

Doordat ik door De Blécourt in het Vlietlandziekenhuis wordt geholpen moet ik zelf op zoek en ben hem vergeten te vragen waar ik het beste op kan letten. Denk inderdaad dat ik maar een sportbh zoek met een zo'n breed mogelijke band onder de borsten.

Hoe gaat het verder met je? Al minder last van pijn? En tot nu toe terugkijkend is het je dan mee of tegengevallen?

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook fijn vind zijn die brede banden op de schouders! die kan je met klitteband openmaken.

Maar zo'n bh zal in een gewone winkel lastig te vinden zijn.

Hoop dat je iets goeds kan vinden.

Het is nog steeds meegevallen hoor :)

Dag 1 en 2 ging het echt super beetje vaag spierpijn gevoel maar ok niet echt pijn.

Dag 3,4 en 5 heb ik wel behoorlijk wond pijn gehad aan 1 kan. Echt heel trekkerig gevoel als je wond uit elkaar word getrokken.

Dat is nu afgezakt en voel ik het soms nog wel als ik lang in een rare houding zit.

Waar ik nu gewoon nog last van heb is mn borstspier ook voornamelijk rechts maar ik denk omdat ik met die hand het meest doet.

Je gaat merk ik zelf al snel te veel doen.

Voor als ik heb geslapen en ik moet opstaan!

Vannochtend dacht ik dat mn borstspier was afgescheurd zo'n pijn deed het.

Maar als ik dan eenmaal rechtop zit zwakt het af.Jij krijgt voor de spier dus dat schijnt een stuk minder pijnlijk te zijn.

Maarja ... tis niet heel vreemd dat je wat pijn heb! het is ook gewoon een echte operatie.

Maar ik zou het iedereen nog steeds aanraden hoor. Het valt allemaal erg mee.

Waar ik nu wel last van het dat ik alles tot in de milimeter ga bekijken en erg onzeker word dat de rechterborst wat lager hangt dank links.

Terwijl ik weet dat het vaker voor komt en het uiteindelijk wel goed komt.

Ik kan mezelf soms echt gek maken!:P

Ben wel nieuwsgierig naar het uiteindelijk eindresultaat. Maar ben erg blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

20 april hoef ik pas weer te werken. :)

Werk in de kinderopvang dus dat is wel zwaar werk met al die grote kinderen tillen.

Nu even genieten van het vrij zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mensen die het wisten die zagen het wel. Maar viel niet op.

En voor de rest heb ik niks gehoord.

Bewoog wel wat stijfer dan normaal.

Kaat je gegevend heb ik nog hoor.

Heb je nieuwe foto's?

Slaap lekker X

hoi charlotte,

je voelt je ook nog anders, je bent nog lang niet de oude, duurt toch nog wel wat weekjes voor je je normaal, vrij kunt bewegen zonder ergens last van te hebben

bewaar die nog maar ff goed :rolleyes: , ik heb nog geen update, moet idd binnenkort weer ff een paar foto's maken, ook van littekendeukje, dan kan ik het een beetje bijhouden. tis voor mijn gevoel wel beter, ik merk dat ik trotser ben als ik gewoon in de spiegel kijk, dan dat ik het op de foto zie, ik zoek elke keer automatisch dat minpuntje op!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!:D

Ik ben zeker tevreden als ik ze bloot zie!

In een truitjes heb ik nog wel eens de neiging om te denken dat ze nog steeds klein zijn.

Maar als ik dan bloot sta denk ik van ze hadden niet groter moeten zijn:P hahah

Ga straks gewoon weer voorgevulde bh's kopen. zodat het in shirtjes groter lijk.

En zowiezo vind ik het verschrikkelijk als je stijve tepels door een truitje heen ziet:P

Geniet van je vrije tijd poes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Charlotte,

Net je laatste picjes gezien, wat zien ze er al mooi uit zeg!!! :123: Vind ze echt prachtig, ze passen heel goed bij je lichaam qua grootte! :35: Het verschil tussen de twee is niet opvallend hoor, trouwens de meeste vrouwen hebben twee verschillende borsten, dus niets om je druk om te maken. Doe het nog rustig aan en nog een goed herstel gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde haha!

In truitjes zie ik echt niet dat ze vergroot zijn, omdat ik altijd 2 bh's over elkaar heen aan had met kipfilets! Maar zonder bh...poeh, hadden ze idd echt niet groter moeten zijn. Nu zullen de mijne nog wel wat slinken denk ik.

En idd tepels door een truitje heen, verschrikkelijk!

Dank je wel!:D

Ik ben zeker tevreden als ik ze bloot zie!

In een truitjes heb ik nog wel eens de neiging om te denken dat ze nog steeds klein zijn.

Maar als ik dan bloot sta denk ik van ze hadden niet groter moeten zijn:P hahah

Ga straks gewoon weer voorgevulde bh's kopen. zodat het in shirtjes groter lijk.

En zowiezo vind ik het verschrikkelijk als je stijve tepels door een truitje heen ziet:P

Geniet van je vrije tijd poes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Charlotte,

Ik werk ook in de kinderopvang en ben erg benieuwd hoe dat zal gaan als ik weer aan het werk moet :blink:

Hoelang ben jij in totaal vrij? En op wat voor groep werk je?

Mag ik trouwens je foto's zien? ^_^

Liefs een collega

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ben totaal 4,5 week vrij! Hoop dat dat voldoende is en daarna ga ik proberen zo min mogelijk te tillen.

Sta zelf op een verticale groep.

En jij?

Ik stuur je wel even een pm met mijn ww! ;)

Ik ben net naar de hunkemüller geweest.

Ik kreeg de schok van mn leven!

Ik paste gewoon 75 B :139: Ik wil geen B aan! haha

Dus nu heb ik 3 bh's gekocht 70C stiekem hoop ik dat ze over 3 weken te klein zijn!hahah

Omdat je borsten nog zo veranderen zou dat wel nog kunnen.

Soms ben ik echt een zeikwijf! Want ik vind ze bloot goed! maar B klinkt zo klein.

Dus nu heb ik gewoon officieel tot nu dan 70 C!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Charlotte,

Ja, die bh's.

Ben vandaag om sportbh geweest. bij mij komt het voorlopig op 85C en 85D. Afhankelijk van het model.

Ik heb thuis nog B liggen van vroeger, toen ik nog 'dik' was. Die passen me wel, maar puilen uit.

En C of B, wat maakt het eigenlijk uit. Ik begrijp je wel hoor. B klinkt 'klein'. Maar een volle B is groter dan een 'lege' C, moet je maar denken.

en ja, nog afwachten hé. Altijd maar dat wachten!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net naar de hunkemüller geweest.

Ik kreeg de schok van mn leven!

Ik paste gewoon 75 B :139: Ik wil geen B aan! haha

Dus nu heb ik 3 bh's gekocht 70C stiekem hoop ik dat ze over 3 weken te klein zijn!hahah

Omdat je borsten nog zo veranderen zou dat wel nog kunnen.

Soms ben ik echt een zeikwijf! Want ik vind ze bloot goed! maar B klinkt zo klein.

Dus nu heb ik gewoon officieel tot nu dan 70 C!

Hey Charlotte,

Mooie nieuwe bh-tjes gescoord hoor, en wat maakt het uit die B of C, je borsten zijn toch gewoon supermooi meid! :38: Die witte bh heb ik trouwens ook, ook in 70 C.

Succes met de controle morgen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is ook dom hoor die maten!:P kwam er trouwens achter dat die blauwe 75 b is! verkeerde kaartje zat erop.

Ach ik pas hem iig! die vallen best groot want die droeg ik voorheen ook altijd. :P

Controle was goed!

Was bij de verpleegkundige en niet de dokter zelf.

Pleisters verwijderd en draadjes verwijderd.

Ziet er mooi uit! valt mooi in mijn plooi.

Wel voelen die onderhuidse hechtingen vies. :P

Mag nu lekker masseren met litteken spul.

En mag nu s'nachts mijn harnas uit en over 2 weken al een gewone bh aan! :D

Ik dacht zelf nog 4!! dus dat is alweer een meevaller:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Charlotte,

Mooi hoor, je littekens zien er ook al heel goed uit! Ze lijken al wat gezakt en ze lijken zelfs gegroeid :126:, staat je heel mooi! Geniet ervan meid!

Liefs, :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.