Ga naar inhoud

stefmaryip : 7 april 2010 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee Steffie!

Wat fijn dat je zo blij bent met je borsten! En je vriend natuurljk ook! Leuk om jou topic te lezen. Vond je het niet eng om ze aan je vriend te laten zien? Volgens mij vind ik dat nog wel het engst van alles, straks vind hij ze niet mooi!

Zou ik je foto's mogen zien?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ten eerste...wat zat jij ingepakt zeg hahahah..

Ik had alleen 2 stukken tape op de bovenkant die nog boven mn tepels stopte..

Maar wat zijn ze mooi geworden zeg!

Ik heb geen foto's in zo'n gallerij staan.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik ook geen foto's bijgehouden heb :blush:

Ik heb voor foto's gemaakt en nu bijna 5 weekjes verder pas..

Kan wel foto's mailen ofzo :118: , ben er nog steeds heel tevreden over en mn littekens zie je ook amper als ik gewoon sta.

Hoor het wel ff van je, mss kan ik ze wel verkleinen en in een privebericht zetten :D

Heb je trouwens nog veel last?

Ik helemaal niet meer, vergeet af en toe zelfs dat ik pas zo kort geleden geopereerd ben haha..

X Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Nee hoor vond het absoluut niet eng om ze aan mijn lief te laten zien. Ik ben er ontzettend blij mee en wat mij betreft was en is het allemaal goed geslaagd.

Het zou zijn probleem geweest zijn als hij het niet mooi vond.

Klinkt een beetje hard maar zo voel ik dat, het is mijn lijf en ik moest anders leven met het schaamtegevoel. Maar natuurlijk vond ik het wel spannend wat hij ervan zou vinden. Hij vindt ze mooi en helpt heel goed met smeren hihihi

Jouw vriend vindt ze vast ook heel mooi, als je zelf maar heel blij bent dan komt de rest ook goed.

Ik zal je een pb sturen voor het wachtwoord, je mag zeker de foto's zien. Ben ook benieuwd naar die van jou. Laat je nog even weten wat je ervan vindt.

Liefs steffie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Deb,

Jaja de verpleegkundige verbaasde zich ook hoe strak ik ingepakt was, was voor een goed doel he! Jeuken dat het ging onder de tape.

Dr had gaas over de tepels gedaan en daarover de tape, vond het erg spannend toen het eraf ging. Dacht; komt dat wel los en goed dalijk verschuiven ze :152:

Zal je een pb sturen met mijn mail erin want ik ben best nieuwsgierig naar jouw resultaat.

Heb niet veel last meer. Rechts heeft wat stroompjes door de borst en de tepel en kan met rechts ook niet goed schakelen van 3 naar 2 in de auto.

Ben nog behoorlijk blauw en beurs rechts en zelfs aan die kant wordt het boven aan wat blauw/geel maar heb er geen last van.

Maar valt niet tegen wat ik kan. Nu moet ik ook zeggen dat ik ook veel voor me laat doen, wil me echt aan die 6 weken houden voor de optimale genezing.

Vindt het wel eng om te masseren en denk van alles te voelen van plooi tot hobbel tot eigenlijk niks, vindt het gewoon beetje griezelig.

Weet je wat ik zo lekker vindt, om voor het slapen gaan ffies de bh een kwartier uit te doen.....

Zou wel graag weer op de sportschool gaan kijken, al is het maar alleen op de loopband lekker doorstappen, ga toch nog eens vragen of ik echt 6 weken moet wachten. En ik wil zo graag op mijn zij slapen, wordt in de nacht wakker omdat ik wil gaan draaien.

ppppffff wat ben ik aan het klagen.

Heb niets te klagen, heb mooie :1boobs: , voel me goed en het mooie weer komt eraan. Je herkent het vast allemaal wel.

Liefs steffie xx :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar valt niet tegen wat ik kan. Nu moet ik ook zeggen dat ik ook veel voor me laat doen, wil me echt aan die 6 weken houden voor de optimale genezing.

Vindt het wel eng om te masseren en denk van alles te voelen van plooi tot hobbel tot eigenlijk niks, vindt het gewoon beetje griezelig.

Weet je wat ik zo lekker vindt, om voor het slapen gaan ffies de bh een kwartier uit te doen.....

Zou wel graag weer op de sportschool gaan kijken, al is het maar alleen op de loopband lekker doorstappen, ga toch nog eens vragen of ik echt 6 weken moet wachten. En ik wil zo graag op mijn zij slapen, wordt in de nacht wakker omdat ik wil gaan draaien.

ppppffff wat ben ik aan het klagen.

Heb niets te klagen, heb mooie :1boobs: , voel me goed en het mooie weer komt eraan. Je herkent het vast allemaal wel.

Liefs steffie xx :1big_boobs:

Hey Steffie,

Fijn dat het al zo goed met je gaat en dat je zo tevreden bent met je mooie boobies! :123: Laat je inderdaad maar lekker verwennen hoor en gelijk heb je om 't die 6 weekjes rustig aan te doen.

Denk dat het geen kwaad kan hoor om in de sportschool lekker op de loopband te stappen, zolang je maar niet loopt! En ook beenoefeningen zou je al kunnen doen, dan kun je toch weer wat sporten, zolang je je armen en borstspieren maar ontziet.

En ik ben na een 2-tal weken terug voorzichtig op m'n zij gaan slapen, eerst liet ik m'n ene arm langs m'n zij liggen omdat het nog wat vreemd aanvoelde langs de zijkant van m'n borst als die erop leunde, en ik legde ook een kussen in m'n rug om niet terug op m'n rug te rollen en zo ging het prima.

Succes nog met het herstel!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:126::126::126::126::126::126::126::126::126::126:

Heb vandaag een hele toffe nieuwe bikini gekocht, wauw wat mooi gevuld (vroeg zelfs is het niet bloot :3: )

Wat is dat toch met een ander gevoel shoppen. Ow ja en ik heb ook een zomerjurkje met een mooi decollete.....ben zooooo blij.

Zal van de week nieuwe foto's maken van 4 weken po zonder en met bikini.

Ben rechts nog erg blauw maar dat komt wel goed, vooral veel geduld. Het wordt echt super mooi.

:116: liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steffie,

Leuk hé om zo te gaan shoppen! Eindelijk zelfverzekerd de zomer door kunnen komen! Dat word genieten!!! Ben benieuwd naar je nieuwe foto's straks, ook al weer 4 weken po, wat gaat het toch snel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had van een vriendin een giftcard gehad voor hunkemoller en gisteren met moederdag een giftcard van hunkemoller.

Nou ben net ff wezen shoppen en wat ben ik er trots op dat ik nu eindelijk mooie bh's kan kopen en die ook nog eens mooi staan :123:

En ik had geen B cup maar een C cup wauwie.

Ben nu 5 weken p.o. en heb niet het idee dat ze nog veel veranderen of zullen slinken of vergis ik me daar nog in?

Ik heb in ieder geval 4 nieuwe setjes kunnen scoren :1bouncingboobs:

Liefs steffie :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor ze kunnen zeker nog veranderen en dat doen ze ook zeker! mijn moeder had 7-8 weken po een bh gekocht en nu 16 weken po is die eigenlijk te klein. dus nog niet te veel shoppen qua bh's... is zonde als ze straks te klein zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanacht zo gek gedroomd. Ik droomde dat mijn rechterborst helemaal leeg was......ik werd al voelend wakker.....en hij zat er nog :152:

Slapen op mijn zij gaat ook steeds beter.

Heb in de gallerij foto's gezet, alweer 5 weken na de operatie, gaat hard maar ben nog elke dag happy ermee.

Liefs steffie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed en leuk te lezen,dat je happy bent,ja de tijd zal best voorbij gevlogen zijn?

voor je het weet is je hersteltijd achter de rug,terwijl je in het begin denkt,oohhh nog 6weken te gaan,

ik ga je nieuwe foto,s bekijken...

greetzzz moontje

p.s en niet meer gek dromen he, :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steffie,

Wow, wat zijn ze mooi!!! :123: Ook alweer 5 weken po, wat gaat het toch snel! Je mag er echt supertrots op zijn hoor, het is een prachtstel geworden! Nu alleen nog wachten op bikiniweer! :134: Lijkt wel terug winter! Geniet ervan meid! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels alweer 6 weken po, wat gaat de tijd snel zeg.

elke dag gaat het vooruit. was begin van de week een beetje begonnen met meer te gaan tillen en dat gaat ook goed. de eerste dag wel wat spierpijn rechts maar dat is helemaal voorbij.

tis net als met sporten weer opbouwen.

kan mijn lieve kleine binkie ook weer tillen, je snapt wel hoe fijn ik het vond maar hij liet me ook haast niet los.

nog altijd ben ik elke dag blij met mijn beslissing, kom op met de zomer!

liefs van een blije steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steffie,

Wat ontzettend fijn om te lezen! Je zoontje zal ook wel superblij zijn nu je hem weer kunt vertroetelen! Ben blij te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je zo blij bent met je beslissing, en nu enkel nog genieten, eindelijk je mooie bh's kunnen aandoen en je lekker in je vel voelen! :1bouncingboobs:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk elke dag uit het raam of ik eindelijk een leuk mooi truitje aankan ipv die dikke snertdingen of een sjaal BLEGH!

Maar de temperaturen zijn nu goed, dus kom maar op zonnetje...

Wij zijn er klaar voor hahahhaah...

X Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren voor het eerst een hele dag mijn "normale" bh aan gehad. Zo'n muts als ik ben vond dat best spannend.

Zat helemaal lekker hoor en ik liep fier over straat hahahahahahaha

Twijfelde soms even of het wel mag na 6 weken maar het is duidelijk gezegd dat het mag dus doeiiii met die gedachten.

Was 's avonds wel weer blij om de sportbh aan te doen, gek he want de andere bh zat toch prima.

Net als met tillen e.d. is het weer even wennen aan het idee. Kennen jullie dit gevoel?

Fijne dagen,

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey k heb precies hetzelfde. Mag vanaf morgen weer een normale beha aan, maar ik vond het vandaag wel een goede dag voor een normale beha :) Maar het voelt echt nog wel raar aan! Denk dat ik ook opgelucht mn sportbeha weer aantrek vanavond. En dat tillen ed is zeker nog even wennen. T voelt ook echt vaag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanacht voor het eerst zonder sportbh geslapen in een wat strakker hemdje.

Mijn sportbh´s zitten in de was. Ga morgen 2 dagen met personeelsweekend en dus moet ze ff gewassen he!

Werd voor het eerst dan ook wakker met het gevoel dat ze niet opgeblazen waren, met de bh had ik als ik wakker werd vaak een opgezwollen gevoel maar nu dus helemaal niet.

Vond het best spannend om zonder te slapen, geloof niet dat er wat kan gebeuren maar het idee hahahahaha

Verder genees ik helemaal goed, kan niet anders zeggen. Loop vol trots over straat.

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ben inmiddels een week thuis na 10 dagen lago maggiore.

Super weertje dus genoeg tijd gehad om de bikini en mooie topjes met veel trots en plezier te dragen.

Er is alleen nog 1 nadeel. Op een kunststof strandstoel kan ik niet goed op mijn buik liggen. Dat geeft een vervelend drukkend gevoel van de :1boobs:

De oplossing was een opgerolde handdoek net eronder leggen en dat lag ok.

Gelukkig waren er ook stoffen stoelen en dat lag toch wel beter.

Verder gaat het prima, ben zo ontzettend happy dat ik het heb laten doen. De 12e moet ik op controle komen.

Liefs steffie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Steffie,

ik wou toch maar even reageren; ik lees al een paar dagen in jouw topic en heb je foto's bekeken, want op 12 juli zal ik zo ongeveer hetzelfde ondergaan als jij! Echt supertoevallig:

Ik ga ook naar de Velthuiskliniek in Rotterdam, word geopereerd door L. van Adrichem, krijg ronde (ruwe) prothesen van het merk Mentor, voor de spier en zelfs 225CC!!

Ben heel blij dat ik iemand heb gevonden met precies hetzelfde en zeker omdat je resultaat zo mooi is :D Heb er alle vertrouwen in en hoop dat het bij mij ook zo mooi word. Ik heb nu een 70AA en ben ook tenger gebouwd. Was eerst erg bang voor zichtbare randen bij rond voor de spier, maar dat wordt al gauw minder toch?

Leuk om te lezen, liefs,

Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jen,

Dat is helemaal toevallig en ook echt hetzelfde.

Je bent in goede handen bij Velthuis in Rotterdam en bij Dr. van Adrichem, maak je geen zorgen.

Ik was ook bang voor randen maar dat zie je helemaal niet. Vriendinnen zeggen ook als je het niet weet dan weet je niet beter dan dat het natuurlijk is.

Hou je goed aan de nazorgregels dan heb je de minste problemen.

Heb je vragen oid dan hoor ik het wel, hou jouw verhaal ook in de gaten ben benieuwd naar je ervaringen.

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toevallig he!

Ik heb er ook alle vertrouwen in dat ik in goede handen ben, al ben ik wel heel erg zenuwachtig voor maandag. Ik hoop echt dat ik ook weinig last krijg:) De vragen die nog opborrelen zal ik je stellen, bedankt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik vroeg me af hoe het nu met je gaat en of ze nog veel veranderd zijn? Voelen ze al echt als van jou, kan je zonder problemen beugelbh's aan, zijn ze zachter en ben je nog helemaal tevreden (met de maat enzo)? Misschien dat je bijvoorbeeld recentere foto's hebt die je zou willen delen.

Grappig dat jij maandag voor controle moet, dan gaat voor mij het feest pas beginnen! Ik hoop maar dat de PC geen grote voetballiefhebber is, en dat hij mij maandagochtend met een enorme kater moet opereren, haha!! En als ze zondagavond verliezen is hij misschien wel chagrijnig;)

Op zich jammer dat je niet lekker op je buik kan liggen, maar misschien komt dat nog. En anders; als dat het enige is :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.