Ga naar inhoud

ReRe : 17 maart 2014 : Dr. v.Drunen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Huh wat een verschil zeg..! Ik ga ze morgenochtend maar eens bellen of het wel klopt. Ik vond het ook al erg snel. Bij mij zijn ze ook nog best hard..zal ffies tijd nodig hebben. Laat wel weten wat ze morgen zeggen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid heb ze net gesproken en het klopte wel een week, m'n consulente zei dat de techniek verschilt per chirurg.. Ben wel benieuwd hoe het bij anderen is, ze zei dat ze anders konden irriteren als het te lang duurde met het verwijderen. Hopelijk zijn ze bereikbaar daar in Den Haag vanuit hier :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je je goed voelt! Idd alles op z'n tijd, maar herken het wel haha. Die van mij zijn wel wat kleiner geworden lijkt het :( denk door het vocht dat is weggetrokken. En bij jou? Ben benieuwd hoe ze eruit zullen zien in een beugel bh!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goedenavond,

Ik ben inmiddels 7 weken po en tevreden over het resultaat. Oke, ze hadden best wat groter mogen zijn maar het ziet er al heel mooi uit.

Maar wat ben ik de laatste tijd toch moe.. De eerste twee weken geen last van gehad want toen kon ik rustig bij komen en had ik vrij. Daarna weer gaan werken, dat rustig aan weer opgepakt. Inmiddels weer lekker druk bezig, maar die vermoeidheid kan toch niet alleen door het werk komen? Ook al langs de dokter geweest. Heeft een van jullie dit als gevolg ook meegemaakt na de borstvergroting? Of zeg ik nu iets heel geks.

Ben benieuwd naar de reacties! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.